Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag skulle nog föredragit att åka "själv" isåfall, men så kan man ju mötas upp väl på plats.

Blir lite jobbigt om ni bokar allt ihop och när du väl träffar personen så är han inte alls som du trott/hoppats.

Sen så tycker jag generellt ska vara försiktig om man är kvinna.
Tycker inte att det ska behöva vara så.

Men med tanke på hur verkligheten ser ut så tycker jag det.
Vet inte hur många gånger man läst om kvinnor som råkat riktigt illa ut för att dom helt enkelt varit godtrogna.

Fast själv vågar jag inte åka. Jag litar inte tillräckligt på mig själv för det. :död

tkdrille

Guest
Lite nyfiken på vem som ska "ta mig" till Danmark den 23:e, ja menar kul att bli inbjuden men "bara för det tar vi hit" hotar du folk med mig älle?!? :rolleyes:

Ja men jag vill ju ha dit dig :) Vi behöver någon som styr upp allt när småpågarna spårar liksom.
Om du vill till danmark så kör scandlines. Om du vill komma till Helsingborg så kör Sj och skånetrafiken ;)
Kom bara kom.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Men du måste ju ställa upp en lista på alla som dyker upp på festen. Sen är jag nyfiken på hur du sätter oddsen på dem?

Nä du den hålls hemlig för dig!

Är man dum i huvudet om man faktiskt åker iväg på en resa med någon man aldrig träffat? :va

Inte dum om man tänker till bara.
Tror du har njure till att klara det

Nej jag ger dig enbart fakta.
Ja jag tänkte svara just nu. Ville du ha en bild på min röv sa du ?

Nä på kewken.

Men den skickade du ju ändå.

Har vidarbefodrat den till de som ville ha den bilden nu.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Fast själv vågar jag inte åka. Jag litar inte tillräckligt på mig själv för det. :död

Ta med Drille som livvakt. Han är stor och hårig. Du får deala ner hans matkonto lite bara. :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag tycker de är ett under att de andra är kvar. Då var alltså tessan för fin för oss?

Här skiljs kvinnorna ut från flickorna. Hoppas bara dom inte blir övermogna av allt smuts i tråden, ha ha

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ja men jag vill ju ha dit dig :) Vi behöver någon som styr upp allt när småpågarna spårar liksom.
Om du vill till danmark så kör scandlines. Om du vill komma till Helsingborg så kör Sj och skånetrafiken ;)
Kom bara kom.

Haha, det vore faktiskt jäkligt kul, men det funkar inte så bra i närtid av olika skäl.
:tuttar

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Fast det är en kompis hoj. Min står det "Slicka fitta" och "Snopp e gott" på..... :gnissla

Folkesson åkte en halv säsong med texten Stora kukar går tungt innan han upptäckte vad jag satt dit för text på kutsen.
Året efteråt när CBR600 kom med trycksatt luftburk som hette DAIS så blev det AIDS ist tog ett bra tag innan han upptäckte det också.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Fast det är en kompis hoj. Min står det "Slicka fitta" och "Snopp e gott" på..... :gnissla

Ha ha, fast det visste inte hon som drog. Nu blev det ännu roligare, ha ha. För böveln vilken Potifars hustru den hojen är. Jag misstänker att om man så mycket som petar på den knarren med en pinne så reserverar man med automatik en plats vid kolskyffleriet en våning ner när man kniper ihop röven.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Meh, varför skulle lill-fian försvinna pga nåt sånt? :va

Leopard-mönstrade skäl ja får be... :fakta

Har du en leopardteddy på morgonen när du låter dig väl smaka av en smörgås menar du?

Hennes moder kanske varnade henne för folk som hade runda ord på sina prylar?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...