Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Skulle väl aaaaldrig...

Sure you wouldn't. :D

Snickers%20tjejer1.jpg

aaaaabsolut inget fel på damer i arbetarbyxor heller...
på tal om det såg en riktigt sötsak i kassan på k-rauta, men kan ju inte direkt börja flörta med ngn som jobbar, speciellt inte i kassan på en bygghandel där en majorite av kunderna är karlar som förmodligen inte tänker likadant som mig..
vore man lite mer len i käften kanske man kunde lyckats, men för tillfället är man grovhuggen med yxa så, hur gör man i sånna lägen?

Problemet är ju inte att jag hade arbetarbyxor, det är inga problem för mig. Har ett par underbart sköna hemma. Problemet är att jag sitter i en reception och har en dresscode att följa.
Jag blev räddad av en kollega som lämnade kläder till mig nu. Den första kommentaren man får är, men hur får du i den där röven i hennes byxor. Dom är ju inte rädda för att säga vad dom tycker här iallafall. :crash

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
God Morgon (god förmiddag kasnke?!) singeltråden, Måndag morgon, strålande sol och börjar smått droppa från taken.. me like! snart vår?! snart sopagata bilar?! :bananayey:banana
Nått man missat här i helgen?!
View attachment 379635

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
God Morgon (god förmiddag kasnke?!) singeltråden, Måndag morgon, strålande sol och börjar smått droppa från taken.. me like! snart vår?! snart sopagata bilar?! :bananayey:banana
Nått man missat här i helgen?!
View attachment 379635

Jag har för mig att sopning ska ske senast den sista april vilket borde ses över. Om dom börjar redan idag så kan dom ju sopa bort resten av snön oxå. :p
Jag vill åka hoj nuuuuuu. :)

Du har väl varit här i helgen så hur kan du ha missat nåt. ;) Fast här kan man ju missa saker bara man vänder ryggen till i fem minuter. :D

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Snickers%20tjejer1.jpg

aaaaabsolut inget fel på damer i arbetarbyxor heller...
på tal om det såg en riktigt sötsak i kassan på k-rauta, men kan ju inte direkt börja flörta med ngn som jobbar, speciellt inte i kassan på en bygghandel där en majorite av kunderna är karlar som förmodligen inte tänker likadant som mig..
vore man lite mer len i käften kanske man kunde lyckats, men för tillfället är man grovhuggen med yxa så, hur gör man i sånna lägen?
Sluta fega.. Jag får många förslag när jag jobbar uniformerat. Särskilt en lördagnatt på Knutpunkten.. :brynad

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Sure you wouldn't. :D

Problemet är ju inte att jag hade arbetarbyxor, det är inga problem för mig. Har ett par underbart sköna hemma. Problemet är att jag sitter i en reception och har en dresscode att följa.
Jag blev räddad av en kollega som lämnade kläder till mig nu. Den första kommentaren man får är, men hur får du i den där röven i hennes byxor. Dom är ju inte rädda för att säga vad dom tycker här iallafall. :crash

man blir som man umgås heter det ju :p
och dresscoden borde ju då vara kjol och blus, inte byxor..

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Jag har för mig att sopning ska ske senast den sista april vilket borde ses över. Om dom börjar redan idag så kan dom ju sopa bort resten av snön oxå. :p
Jag vill åka hoj nuuuuuu. :)

Du har väl varit här i helgen så hur kan du ha missat nåt. ;) Fast här kan man ju missa saker bara man vänder ryggen till i fem minuter. :D

De är så med sista april de visste jag inte, haha ja är fortfarande nästan en halvmeter snö kvar i gävle, men gatorna börjar bli lite snöfria iaf:)

Det kommer nog minst ett bakslag till i början av mars innan det börjar töa på riktigt!

ja visst, men vädret idag ger en hoppom livet!

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Sluta fega.. Jag får många förslag när jag jobbar uniformerat. Särskilt en lördagnatt på Knutpunkten.. :brynad

o du tycker inte det är lite irriterande?
visst de första 10 är väl smickrande, men sen måste det ju bara bli tråkigt.. eller tänker jag fel här?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
man blir som man umgås heter det ju :p
och dresscoden borde ju då vara kjol och blus, inte byxor..

Jo jag får väl hålla med att jag får skylla mig själv, jag säger oxå vad jag tänker till folk.
För det mesta blir det ju så om det inte är för kallt. Kjol o minus 20 går inte riktigt ihop när man sitter i entrén där dörren öppnas hela tiden. :)

De är så med sista april de visste jag inte, haha ja är fortfarande nästan en halvmeter snö kvar i gävle, men gatorna börjar bli lite snöfria iaf:)

ja visst, men vädret idag ger en hoppom livet!

Där jag sitter ser man metersdrivor med snö men det är för att det är nån slags dumpplats. Dock så ser det lovande ut med solsken o torrare gator. :)

Last edited:

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
ja visst, men vädret idag ger en hopp om livet!

:) haha ja det är helt sant,
här nere så såg vi dock gräset en liten stund för några vekor sedan, sen dagen efter kom det ett par decimeter snö igen.. realisten inom mig visste om det, men optimisten blev lite ledsen i ögat :p

Last edited:

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Jo jag får väl hålla med att jag får skylla mig själv, jag säger oxå vad jag tänker till folk.
För det mesta blir det ju så om det inte är för kallt. Kjol o minus 20 går inte riktigt ihop när man sitter i entrén där dörren...

ja okej då, det kan jag köpa :D
har haft ett flertalet olika unformer på samma jobb, och ALDRIG har vi haft valet o ha shorts på sommaren, men däremot så har den kvinnliga version haft en kjol att välja på.. hade ett tag funderingar på om jag skulle krävt en kjol o använt i ren protest :p

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
o du tycker inte det är lite irriterande?
visst de första 10 är väl smickrande, men sen måste det ju bara bli tråkigt.. eller tänker jag fel här?
Det beror på vem som frågar :arsele
Nä, det kan va rätt drygt. Man får ha dom på en arm (batong) längds avstånd.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
ja okej då, det kan jag köpa :D
har haft ett flertalet olika unformer på samma jobb, och ALDRIG har vi haft valet o ha shorts på sommaren, men däremot så har den kvinnliga version haft en kjol att välja på.. hade ett tag funderingar på om jag skulle krävt en kjol o använt i ren protest :p

Här får inte det manliga könet ha shorts eller kjol eller t-shirt.
Vi kvinnor är lite mer frisläppta dock. Men ingen får ha jeans eller nåt i jeanstyg.
Skorna får inte se ut hur som helst heller, tex så är mina skor egentligen för höga men jag har fått dispens. :p Folk som inte jobbar här och vissa som jobbar här tycker den är löjlig men för mig är det helt ok, jag tycker ju att när man sitter som ansiktet utåt ska man oxå klä sig därefter. :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Har snortat in kaninpäls i näsan, pussat på öronen o gnuggat de små tassarna mellan fingrarna.. Mmmm!! Säger det igen, KANINER IS DA SHIT :kär

tkdrille

Guest
UPS. Hmmmmmm de är de dör bruna bilarna ? De är nästan liks irriterande som sopgubbar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor :banana

Det tror jag dock är fel. Modiga pojkar som har lite riv i sig får nog kyssa vackra flickor. Jag tror att de flesta tjejer istället borde ta sig en funderare om de vill bli behandlade som skit resten av livet för att de gör fel val av kille hela tiden. Men de där riktigt vackra tjejerna behöver nog träffa ett par svin innan de uppskattar en snäll pojke. :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Hinken, vart tog plusgraderna vägen?? Blev ingen ordentlig rastning av vild häst.. Hon gick bredvid mig, hoppade jämfota o avslutade med bakutspark.. Suck.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fan vad jag tycker synd om mig själv idag. Rösten försvinner var o varannan minut o jag hostar så det smakar blod. Whiskeyrösten är ett faktum och det gör ont. Känner mig ynklig. :( O så ligger honungen inlåst i skåpet bland kläderna. :gråta

UPS. Hmmmmmm de är de dör bruna bilarna ? De är nästan liks irriterande som sopgubbar

Japp dom bajsbruna fula skokartongerna. :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...