tkdrille
Guest
Japp dom bajsbruna fula skokartongerna.
haha varför väljer man bajsbrun som färg på 2000 talet
Japp dom bajsbruna fula skokartongerna.
Det beror på vem som frågar
Nä, det kan va rätt drygt. Man får ha dom på en arm (batong) längds avstånd.
Folk som inte jobbar här och vissa som jobbar här tycker den är löjlig men för mig är det helt ok, jag tycker ju att när man sitter som ansiktet utåt ska man oxå klä sig därefter.
Jo fast när uniformen i stort sett bara syns från midjan och uppåt när man står bakom disk så tycker jag ju att shorts inte gör någon större skillnad jämfört med byxor.. och vem vill inte se ett par håriga härliga vader egentligen?!
UPS startades 1907 och har haft patent på den färgen sen typ 1918 eller nåt. Tror du att dom tänker bryta en sådan amerikansk tradition. Den har till o med ett eget namn, Pullman Brown.
Haha, när det gäller tjejernas klädsel här så tror jag det har att göra med i grund o botten att vi inte får bara för sexiga.
Killarna vet jag inte...kanske tvärtom. Men våra chaufförer får ju faktiskt ha bajsbruna shorts men killarna på kontoret måste va propra o helst ha skjorta. Stelt o tråkigt enligt mig.
Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor
Men whaaaat! Quagmire!!!
Nu får du förklara dig!
Nej de är klart haha. Varför klär ni inte er som de gjorde på den tiden
Skulle jag jobba i kontorsmiljö (utöver att sitta i it-support eller vara programmerare) så skulle jag nog faktiskt föredra en proper klädstil med skjorta och whatnot,
Men jag vill ju helst ha ett jobb inom tillverknings-industrin så overall/arbetsbyxor är nog mer vad jag bör ha.
(vore ju iofs lite roligt att köra en fräs klädd i en Armani kostym, så länge som slipsen var fastlimmad mot skjortan )
För att inte tala om att döpa ett företag, som levererar paket, till UPS (Oops)
(och jaaaa pippi jag vet att det är ett akronym för United Parcel Service...försöker bara vara rolig här)
Då får jag väl sluta vara snäll.
Läste för snabbt imorse. My bad. Det var ju ett svar till Ricken och inte mig
Ja för jag skulle aldrig vara taskig mot dig min älskling.
Helvete vad jag älskar äggmackor alltså. Så äggande god. Mjölken och äggen är slut förresten
Jag producerar ju inga egna så jag får åka och handla lite. Men tycker minsann att trådens äggman kan komma och leverera ägg
aaaaabsolut inget fel på damer i arbetarbyxor heller...
på tal om det såg en riktigt sötsak i kassan på k-rauta, men kan ju inte direkt börja flörta med ngn som jobbar, speciellt inte i kassan på en bygghandel där en majorite av kunderna är karlar som förmodligen inte tänker likadant som mig..
vore man lite mer len i käften kanske man kunde lyckats, men för tillfället är man grovhuggen med yxa så, hur gör man i sånna lägen?
Här får inte det manliga könet ha shorts eller kjol eller t-shirt.
Vi kvinnor är lite mer frisläppta dock. Men ingen får ha jeans eller nåt i jeanstyg.
Skorna får inte se ut hur som helst heller, tex så är mina skor egentligen för höga men jag har fått dispens. Folk som inte jobbar här och vissa som jobbar här tycker den är löjlig men för mig är det helt ok, jag tycker ju att när man sitter som ansiktet utåt ska man oxå klä sig därefter.
Det tror jag dock är fel. Modiga pojkar som har lite riv i sig får nog kyssa vackra flickor. Jag tror att de flesta tjejer istället borde ta sig en funderare om de vill bli behandlade som skit resten av livet för att de gör fel val av kille hela tiden. Men de där riktigt vackra tjejerna behöver nog träffa ett par svin innan de uppskattar en snäll pojke.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |