Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är ju de jag menar, det kommer nog tillräckligt med puckon ändå :D

Ja, det är nog fan inte lätt att vara tjej i en butik som har majoriteten manliga kunder, vet att mina kvinnliga kollegor på macken (fruktansvärt söta alla tre) har samma "bekymmer". Sen finns det ju olika grader av puckon också :p

Jo tack, jag har jobbat på Shell, Preem och OK/Q8 och god damn vad man fick stå ut med där. Frierier och kärlekssånger. Men vafan det gav en många goa skratt så jobbet blev roligt varje dag. :)

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Tur att du ser det så,
jag kämpar mot lusten att klå slumpmässigt utvald kund minst två ggr i veckan :p

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tur att du ser det så,
jag kämpar mot lusten att klå slumpmässigt utvald kund minst två ggr i veckan :p

Jag kommer få stryk nu men jag tror på att se på saker positivt. :) :springer
Kanske lite för positivt ibland.

Smeknamn Solstrålen får man höra både här o där, men är inte alltid positivt när folk vill slå en på keften när de ser mitt stora flin dag ut o dag in. :D

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Tur att du ser det så,

haha kan hända att jag också tänker samma tanke, Men de vågar jag knappt skriva, eller knappt ens tänka..för då åker jag väl dit för tjänstefel och blir stämd på kuppen... Fast inte idag... Ny kursstart och alltid lika roligt att träffa på nya studenter som fortfarande är ivirga på att läsa... (om 10 veckor kommer jag ha knäckt dem höhö;)) Har haft föreläsning för 150 pers och gjorde bara bort mig 2 ggr... Fan denna dag fortsätter med ett soligt leende!:)

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Jag kommer få stryk nu men jag tror på att se på saker positivt. :) :springer
Kanske lite för positivt ibland.

Smeknamn Solstrålen får man höra både här o där, men är inte alltid positivt när folk vill slå en på keften när de ser mitt stora flin dag ut o dag in. :D

Jag har inget emot de som är positiva alls, de är absolut de bästa människorna här i världen!
Jag är tyvärr realist med lite lätt cyniska drag som inbillar sig att han är positiv när han är ledig!

Men alltså ett leende är ju inte samma sak som ett hånflin, men hånflin är alltid roligast :D

haha kan hända att jag också tänker samma tanke, Men de vågar jag knappt skriva, eller knappt ens tänka..för då åker jag väl dit för tjänstefel och blir stämd på kuppen... Fast inte idag... Ny kursstart och alltid lika roligt att träffa på nya studenter som fortfarande är ivirga på att läsa... (om 10 veckor kommer jag ha knäckt dem höhö;)) Har haft föreläsning för 150 pers och gjorde bara bort mig 2 ggr... Fan denna dag fortsätter med ett soligt leende!:)

Haha, hade jag varit lärare hade jag nog ökat de där två ggr till 10ggr i veckan :p

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har inget emot de som är positiva alls, de är absolut de bästa människorna här i världen!
Jag är tyvärr realist med lite lätt cyniska drag som inbillar sig att han är positiv när han är ledig!

Men alltså ett leende är ju inte samma sak som ett hånflin, men hånflin är alltid roligast :D

Hånflin, leende, grin...folk tror för det mesta att jag går och bär på en hemlighet eller att jag tagit nåt. Får ofta frågan på jobbet om jag gjort nåt dumt för jag alltid ser så finurlig ut. :)
Kanske därför jag alltid fick skulden för allt när jag va liten (ja jag e liten fortfarande so shut up).

Idag har jag nog ett hånflin i hela facet för en av mina kollegor gissade min ålder till 29 år. :banana

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag jobbar med kunder också på ett av mina jobb. Det händer att jag bara vill :huvet

Men mitt andra jobb som teckenspråkslärarvikarierare, där är det bara roligt! Mina elever är så gulliga :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Aaah, I'm not alone! :D

Btw, jag kan lite teckenspråk.. eller kan en specifik mening!

Fy fan vad folk kan vara korkade alltså. Eller jävligt lata. Tur att jag är härdad sen min sommar på en restaurang för några år sedan... :brinnerup

Dyker du upp på festen får du gärna visa dina kunskaper! :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
... antingen är du 20 och vill verka äldre eller så är du ÄLDRE och vill verka yngre.. i vilket fall.. 29 känns fan inte bra alls :p

Haha, jag är 39 och jag VILL inte verka nånting. Jag är den jag är och skäms inte över min ålder. Dock blir jag självklart glad när någon tycker jag ser yngre ut än vad jag är. Vad är fel med att vara välbevarad lixom. :D

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Fy fan vad folk kan vara korkade alltså. Eller jävligt lata. Tur att jag är härdad sen min sommar på en restaurang för några år sedan... :brinnerup

Dyker du upp på festen får du gärna visa dina kunskaper! :tummenupp

Mmm, folk är inte riktigt kloka, som tur är så är de en minoritet :p

Haha, det är inget smickrande direkt, träffade en skön lirare vars bror var döv, så jag försökte sätta honom på pottkanten genom att visa mig hur man skulle teckna "din bäver luktar fisk" :D

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Haha, jag är 39 och jag VILL inte verka nånting. Jag är den jag är och skäms inte över min ålder. Dock blir jag självklart glad när någon tycker jag ser yngre ut än vad jag är. Vad är fel med att vara välbevarad lixom. :D

haha okej, men just 29.. jag är där nu och blir 30 om ett halvår.. så har väl.. aaaaningens åldersnoja just nu..

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
haha okej, men just 29.. jag är där nu och blir 30 om ett halvår.. så har väl.. aaaaningens åldersnoja just nu..

Varför noja över något som är oundvikligt? Jag tar dagen som den kommer istället och försöker ta vara på varje liten bra grej som händer. Vem bryr sig om ålder, det är bara en siffra. Jag har inte det minsta noja över att jag fyller 40 nästa år, tänker snarare med stolthet på det då jag är nöjd med tillvaron o livet, och hur jag lyckats utvecklas genom åren. Trots att jag är ett vuxet barn. Min mamma säger att jag alltid kommer vara ett barn för henne så jag tar det som en komplimang. Det mamma säger är väl alltid sant? Ellä? :p

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...