Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Varför noja över något som är oundvikligt? Jag tar dagen som den kommer istället och försöker ta vara på varje liten bra grej som händer. Vem bryr sig om ålder, det är bara en siffra. Jag har inte det minsta noja över att jag fyller 40 nästa år, tänker snarare med stolthet på det då jag är nöjd med tillvaron o livet, och hur jag lyckats utvecklas genom åren. Trots att jag är ett vuxet barn. Min mamma säger att jag alltid kommer vara ett barn för henne så jag tar det som en komplimang. Det mamma säger är väl alltid sant? Ellä? :p

JA, för mamma säger att jag är söt.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Mmm, folk är inte riktigt kloka, som tur är så är de en minoritet :p

Haha, det är inget smickrande direkt, träffade en skön lirare vars bror var döv, så jag försökte sätta honom på pottkanten genom att visa mig hur man skulle teckna "din bäver luktar fisk" :D

Jag har inte bett om något smickrande så det är lugnt. ;) "Din bäver luktar fisk" :rofl :rofl

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Varför noja över något som är oundvikligt? Jag tar dagen som den kommer istället och försöker ta vara på varje liten bra grej som händer. Vem bryr sig om ålder, det är bara en siffra. Jag har inte det minsta noja över att jag fyller 40 nästa år, tänker snarare med stolthet på det då jag är nöjd med tillvaron o livet, och hur jag lyckats utvecklas genom åren. Trots att jag är ett vuxet barn. Min mamma säger att jag alltid kommer vara ett barn för henne så jag tar det som en komplimang. Det mamma säger är väl alltid sant? Ellä? :p

Ja, innerst inne kommer man alltid vara 8 år gammal, tråkiga är att kroppen åldras ju mer än vad man vill erkänna :D Och jo, noja gör jag , inte för att jag direkt blir äldre utan mer för att jag inte gjort tillräckligt med det jag vill göra innan 30 :p

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Och ibland nått pucko som kom med blommor... :rolleyes:

Hahaha, jo det fanns ju dom som försökte det oxå. Till o med fixade nytt jobb till mig. :rolleyes:

Ja, innerst inne kommer man alltid vara 8 år gammal, tråkiga är att kroppen åldras ju mer än vad man vill erkänna :D Och jo, noja gör jag , inte för att jag direkt blir äldre utan mer för att jag inte gjort tillräckligt med det jag vill göra innan 30 :p

Sålänge jag kan lägga benet bakom nacken är jag ung, sådeså. :D

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Det var nog rätt nära om det nu inte var rätt :D

Ja, är inte säker på tecknet för bäver men det övriga är nog helt rätt :D

Så det blir
din = peka på den du pratar med
bäver = klappa ihop händerna (tänk bäversvans som packar lera )
luktar = peka på näsan
fisk = gör en simmande fisk rörelse med handen

Nära nog? :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja, är inte säker på tecknet för bäver men det övriga är nog helt rätt :D

Så det blir
din = peka på den du pratar med
bäver = klappa ihop händerna (tänk bäversvans som packar lera )
luktar = peka på näsan
fisk = gör en simmande fisk rörelse med handen

Nära nog? :D

Mycket nära men inte helt rätt :D Men hade du sagt det där till mig hade jag fattat. Det finns olika tecken för bäver nämligen :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...