Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fel? Varför skulle det vara fel? Jaha du menar att jag roppa mig själv? Ja det är sååå fel. :D

Meeeeen, jag har ju sagt att jag inte kommer. :mattias :fakta

Rent generellt skulle jag vilja säga att drogat daterape är fel, oavsett vem som stoppade tabletten i vem... :D

Sluta tramsa nu, det gör du visst:7peta Du vet att du vill :D Eller är du rädd för att bryta arm med mig fastän du är så stor och stark? ;)

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Meeeh, jag vet ju inte ens hur du ser ut.
Japp smurfstorlek va det här. Starksmurfen om jag får be. :D

Javafan, ingen är väl anonym.
Pierre Broberg på vårat kära Facebook, tror alla bilder jag äger o har är offentliga, som det tamejfan ska vara på tha internetz.

Måste dock frånskriva mig att jag är inte lika whitetrash-douchebagig som jag framstår på några bilder nu när jag körde återblick i albumen..

tkdrille

Guest
Jag är så fruktansvärt besviken. Jag försökte få en "dejt" idag. Var 3 gånger i lund men personen nekade. Personen ska få kännbart straff.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Rent generellt skulle jag vilja säga att drogat daterape är fel, oavsett vem som stoppade tabletten i vem... :D

Sluta tramsa nu, det gör du visst:7peta Du vet att du vill :D Eller är du rädd för att bryta arm med mig fastän du är så stor och stark? ;)

Sålänge båda har trevligt är väl allt ok? :va :glömdet

Jag har inget pass, det gick just sönder. :D

Javafan, ingen är väl anonym.
Pierre Broberg på vårat kära Facebook, tror alla bilder jag äger o har är offentliga, som det tamejfan ska vara på tha internetz.

Måste dock frånskriva mig att jag är inte lika whitetrash-douchebagig som jag framstår på några bilder nu när jag körde återblick i albumen..

Jag måste va världens tråkigaste som inte sitter o kollar runt i allas profiler. Därför jag aldrig känner igen nån o folk tror jag iggar. :p

Jag är så fruktansvärt besviken. Jag försökte få en "dejt" idag. Var 3 gånger i lund men personen nekade. Personen ska få kännbart straff.

Roppa henne? :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Amenvafan, jag var inte hemma ju... :D

Sålänge båda har trevligt är väl allt ok? :va :glömdet

Jag har inget pass, det gick just sönder. :D

Roppa henne? :D

Hur trevligt har du på en skala om du sover under tiden och har ont i häcken dagen efter?:va :D

Undanflykter, och dålig sådan dessutom:7peta Mes:FU

Ge honom inga idéer!:skrämd

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hur trevligt har du på en skala om du sover under tiden och har ont i häcken dagen efter?:va :D

Undanflykter, och dålig sådan dessutom:7peta Mes:FU

Ge honom inga idéer!:skrämd

Jag sover inte, jag har bara väldigt svårt att komma ihåg något dagen efter. :hihi
Dåliga undanflykter är typ, jag har ont i huvet, jag har ingen sprit, ropparna är slut...men jag har en bra...passet är borta...jag tror katten har lånat det. :hej
Du kanske oxå kommer känna av nåt i bakre delen snart. :arsele

Kan du inte lägga ut det där filmklippet när du pratar med heliumröst istället?
Vill minnas att du hade ett rätt bra budskap i det klippet också :tungan

Nu förstår jag inte vad du pratar om. :crash

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jamen så MÅSTE det ju vara... Blev lite nervös för ja tycker själv att de blev rätt lyckat särskilt över öronen... :rolleyes:

Jag ber om ursäkt att jag inte la någon notis om det, ska genast förbättra mig. Visserligen har jag både dålig hörsel och syn nu såhär på äldre dar. :fakta

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Fy FAN vad jag hatar hästmänniskor just nu. Det är ju en jävla tur att folk ser till att påminna en om hur de är med jämna mellanrum, så att så fort man börjar älska jobbet lite för mycket får en kniv i ryggen och kommer på varför man var på väg att sluta för ett par månader sen. :död

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag ber om ursäkt att jag inte la någon notis om det, ska genast förbättra mig. Visserligen har jag både dålig hörsel och syn nu såhär på äldre dar. :fakta

Tack Pippi, när man spenderat så många timmar på salongen så vill man ju gärna ha nån respons liksom... :fakta

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
View attachment 379680

Nu är dom väl lite väl nitiska tycker jag. :4skrika

Meh, ska man inte få ha så många horor man vill nu heller? Jamen om man har råd menar jag... :huvet

Fy FAN vad jag hatar hästmänniskor just nu. Det är ju en jävla tur att folk ser till att påminna en om hur de är med jämna mellanrum, så att så fort man börjar älska jobbet lite för mycket får en kniv i ryggen och kommer på varför man var på väg att sluta för ett par månader sen. :död
Säg vem som e dum så ska jag läxa upp dem, om inte annat blir de nog väldigt avis på min nya frissa...:brynad

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Människor i allmänhet och hästmänniskor i synnerhet verkar växa av att trycka till andra.
Skit i dom!! :banana

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Det är sjukt det där faktiskt, alla jag känner som håller på eller har hållt på med hästar känner samma sak. Tror att folk har för mycket åsikter ibland och inte kan leva efter sköt ditt och skit i andras. Slå dom på kEften. :krama

Tack Pippi, när man spenderat så många timmar på salongen så vill man ju gärna ha nån respons liksom... :fakta

:krama

Åh herre, nu ligger jag efter ordentligt!

Kan inte......ahhh...nae..:glömdet

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Åh herre, nu ligger jag efter ordentligt!

Det blir svårt om man är borta mer än ett dygn i stöten. Å andra sidan är det inte mycket vettig info som delas så skumma du ett par sidor så e du me :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...