Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fy FAN vad jag hatar hästmänniskor just nu. Det är ju en jävla tur att folk ser till att påminna en om hur de är med jämna mellanrum, så att så fort man börjar älska jobbet lite för mycket får en kniv i ryggen och kommer på varför man var på väg att sluta för ett par månader sen. :död

Såe, vad har hänt?

Själv är jag rätt nöjd, lekt med stora maskiner hela dagen. :banana

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Meh, ska man inte få ha så många horor man vill nu heller? Jamen om man har råd menar jag... :huvet

Jag vet, jag tänkte samma sak...det är fan inte klokt. Jag gör väl vad fan jag vill...om jag vill umgås med alla mina horor samtidigt då...vad ska jag göra då lixom. :4skrika

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fan vad jag känner mig ynklig idag. :( Hostar och hostar och hostar, smakar blod i munnen och nu har jag hostat så mycket att det gör ont i huvet. Jag blir så trött i mucklerna av att ta i så jag kiknar hela tiden. :gråta

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag vet, jag tänkte samma sak...det är fan inte klokt. Jag gör väl vad fan jag vill...om jag vill umgås med alla mina horor samtidigt då...vad ska jag göra då lixom. :4skrika

Exakt, den hallick jag tjöper mina ifrån är mkt bestämd på den punkten att hororna inte ska va ensamma på dagarna, de måste ha sällskap av likasinnade... eller blandar ja ihop dem med husdjur nu....!!?? :va

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Fan vad jag känner mig ynklig idag. :( Hostar och hostar och hostar, smakar blod i munnen och nu har jag hostat så mycket att det gör ont i huvet. Jag blir så trött i mucklerna av att ta i så jag kiknar hela tiden. :gråta

Stackars :krama

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Exakt, den halick jag tjöper mina ifrån är mkt bestämd på den punkten att hororna inte ska va ensamma på dagarna, de måste ha sällskap av likasinnade... eller blandar ja ihop dem med husdjur nu....!!?? :va

Nae, det är så jag oxå lärt mig. En hora är ingen hora och två horor är inte tillräckligt. De måste ha minst två i sällskap för att känner dom sig krenGta. :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Människor i allmänhet och hästmänniskor i synnerhet verkar växa av att trycka till andra.
Skit i dom!! :banana

Önskar att jag kunde skita i dem, men det är svårt. Eller ja, det är klart det går men då krävs det ett jobbyte.

Det är sjukt det där faktiskt, alla jag känner som håller på eller har hållt på med hästar känner samma sak. Tror att folk har för mycket åsikter ibland och inte kan leva efter sköt ditt och skit i andras. Slå dom på kEften. :krama

Ja, det är vansinnigt. Men när det bara handlar om åsikter hit och dit och skitsnack så har jag i alla fall lärt mig genom åren att lyssna med ett halvt öra och ignorera det, annars orkar man inte. Men det har jag liksom vant mig vid, det är den förbannade egoismen och falskheten som finns hos vissa som fascinerar mig. Jag fattar verkligen inte hur i helvete man kan lova nån ett gäng flygande mattor och så fort personen fått den första så drar man undan den snabbt som attan utan ett uns av dåligt samvete, bara för att det gynnar en själv...

Och den enda jävla gången man inte vill planera om sitt liv för att det ska passa andra så ser de till att man känner sig som världens sämsta människa. Jag orkar verkligen inte, är så jävla trött på skiten!

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Det blir svårt om man är borta mer än ett dygn i stöten. Å andra sidan är det inte mycket vettig info som delas så skumma du ett par sidor så e du me :)

Äsch, man får helt enkelt se det som en diskussion på en fest, lämnar man köket (där alla roliga konversationer infinner sig)
Så kommer man missa lite, men det är ju bara att hoppa in o säga något intressant eller vulgärt o se vart det leder :)

Själv ser jag knappt telefonen för allt slipdamm..

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja, det är vansinnigt. Men när det bara handlar om åsikter hit och dit och skitsnack så har jag i alla fall lärt mig genom åren att lyssna med ett halvt öra och ignorera det, annars orkar man inte. Men det har jag liksom vant mig vid, det är den förbannade egoismen och falskheten som finns hos vissa som fascinerar mig. Jag fattar verkligen inte hur i helvete man kan lova nån ett gäng flygande mattor och så fort personen fått den första så drar man undan den snabbt som attan utan ett uns av dåligt samvete, bara för att det gynnar en själv...

Och den enda jävla gången man inte vill planera om sitt liv för att det ska passa andra så ser de till att man känner sig som världens sämsta människa. Jag orkar verkligen inte, är så jävla trött på skiten!

Jag fattar dock inte varför det är så typiskt hästmänniskor...det är som att det har blivit en del av grejen med att ha häst. Mina två bästa kompisar (systrar) dom har upplevt samma sak hela livet folk som snackar bakom ryggen och hittar på galna historier. Jag vet inte om det har med avundsjuka att göra eller om vissa människor bara älskar att snacka skit bakom ryggen på andra. Dom har väl helt enkelt ett så jävla tråkigt liv själva att de måste hitta på saker för att förgylla sitt eget. :4skrika:mad:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Äsch, man får helt enkelt se det som en diskussion på en fest, lämnar man köket (där alla roliga konversationer infinner sig)
Så kommer man missa lite, men det är ju bara att hoppa in o säga något intressant eller vulgärt o se vart det leder :)

Själv ser jag knappt telefonen för allt slipdamm..

Därför kvinnor ska hålla sig i köket. :hihi

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Fy FAN vad jag hatar hästmänniskor just nu. Det är ju en jävla tur att folk ser till att påminna en om hur de är med jämna mellanrum, så att så fort man börjar älska jobbet lite för mycket får en kniv i ryggen och kommer på varför man var på väg att sluta för ett par månader sen. :död

Jag håller på att övar på att bli en riktig hästmänniska så att det åtminstone ska finnas en perfekt sådan.
Börjar med att lära mig rita en, hittade en manual!

hest.jpg

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag fattar dock inte varför det är så typiskt hästmänniskor...det är som att det har blivit en del av grejen med att ha häst. Mina två bästa kompisar (systrar) dom har upplevt samma sak hela livet folk som snackar bakom ryggen och hittar på galna historier. Jag vet inte om det har med avundsjuka att göra eller om vissa människor bara älskar att snacka skit bakom ryggen på andra. Dom har väl helt enkelt ett så jävla tråkigt liv själva att de måste hitta på saker för att förgylla sitt eget. :4skrika:mad:

Nä, jag förstår inte heller. Och jag börjar inse att jag är för snäll för den här branschen egentligen, den lär ta knäcken på mig. Har redan varit på väg att gå in i väggen en gång tidigare och sånt här gör ju inget bättre direkt. :död

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...