Slowroller och A_NN_A, nu får ni sluta bråka. Det är inte bra för blodtrycket att bråka när man är så gamla som ni är.
Slowroller och A_NN_A, nu får ni sluta bråka. Det är inte bra för blodtrycket att bråka när man är så gamla som ni är.
Jag kliver in som en av trådens yngsta deltagare och punkterar argumentationen med att säga att ni både är lastgamla och därmed kan ni sluta bråka
Jag kliver in som en av trådens yngsta deltagare och punkterar argumentationen med att säga att ni både är lastgamla och därmed kan ni sluta bråka
Sluta bråka nu småungar.
Har du ingen respekt för äldre, pojkvasker.
Har du inte lärt dig att vara tyst när vuxna pratar?
Vad ni gafflar.. vi konstaterade redan för 400 sidor sen att allt det bästa kommer från -80.
Vad ni gafflar.. vi konstaterade redan för 400 sidor sen att allt det bästa kommer från -80.
Gammeltacka.
Respekt är något man förtjänar, ålder är varken ett grundkrav eller ett betygsunderlag
Jag behöver ingen respekt. Det får du ta med dom andra nötterna
Jag behöver ingen respekt. Det får du ta med dom andra nötterna
Det har jag inte hört nåt om alls.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |