Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
När man sitter och häckar framför TV/dator på kvällen ska man endast vara iklädd ett par tunna och jävligt slitna tygshorts, de ska vara slitna så att det har bildats lite extra lufthål. :fakta

Detta är min normala klädsel så fort jag kommer hem på kvällen. Jag tycker lite synd om mina grannar som kan se in i min lägenhet, de tvingas se mig med bar överkropp hela kvällarna.

Ha ha, dom vågar kanske aldrig slappna av. Dom tror att du när som helst ska balla ur.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Är det så illa? :såjaponken

Har du provat en psykolog kanske?

Ja, men jag kan på intet sätt säga att sexet var bättre med en sådan. Så att rekommendera en psykolog blev bara dyrt och bökigt.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Nu måste jag tyvärr vika in hovarna för i afton. Jag har en spritfest att frekventera i morgon och måste vara pigg och fin tills dess. Jag önskar er fortsatt nöje och en natt utan för långa andningsuppehåll. :hihi

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Nu måste jag tyvärr vika in hovarna för i afton. Jag har en spritfest att frekventera i morgon och måste vara pigg och fin tills dess. Jag önskar er fortsatt nöje och en natt utan för långa andningsuppehåll. :hihi

Jag ska också iväg på nöje så det kan vara läge att krama kudden en stund nu efter att varit igång 23 timmar.

Go Natt o Sov gott till Er alla.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Muuums !!!! Tänk dig ett gäng väl avvägda kolhydrater smeka ditt gomsegel på sin färd ner mot matsmältningsorganen. Hur smaken i fråga stimulerar din hjärna som en tropisk vind filtrerad genom delikata palmblad och fruktbuskar.

... Näe:3freak

Jag har kött liggandes ute i kylen i en marinad på öl, honung, vitlök och örter, imorgon ska det torkas långsamt i ugn på ca 50 grader varpå det är redo att avnjutas! Hemmagjord beef jerky ftw, proteinsnacks äger!:banana

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
:banana Druckna bruttor FTW!

f.ö är trallpunk ett otyg :duckar

Haha. Kan ju inte stava när jag är full. Scårt ayy hitta täyy tangenter.

Och trallounk är bra!

Nu jävlar börjar jag bli riktigt förbannad. :mad:

Varför har jag missat detta? :confused:

Vet välk inte jag?

Jaa, det började ju tidigt! Redan vid sex, första bandet gick på scen 20.30, så vi drog igång förfesten vid fyra. :hihi

Är dock lite irriterad. Träffade en mycket intressant kille innan Mimikryspelningen, stod tillsammans längst fram vid scenen också, fram till slutet, när han skulle iväg till andra scenen för att se Charta 77... Sa "Vi ses väl sen?", jag svarade "Det gör vi!", fick en puss på kinden och så droh hsn... Sen såg jag honom inte igen. Jag dissade tydligen en Jack Sparrow-look a like senare under kvällen också utan att fatta det sjävl. Vilket var dumt, för han var också snygg. :va

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Haha. Kan ju inte stava när jag är full. Scårt ayy hitta täyy tangenter.

Och trallounk är bra!

Vet välk inte jag?

Jaa, det började ju tidigt! Redan vid sex, första bandet gick på scen 20.30, så vi drog igång förfesten vid fyra. :hihi

Är dock lite irriterad. Träffade en mycket intressant kille innan Mimikryspelningen, stod tillsammans längst fram vid scenen också, fram till slutet, när han skulle iväg till andra scenen för att se Charta 77... Sa "Vi ses väl sen?", jag svarade "Det gör vi!", fick en puss på kinden och så droh hsn... Sen såg jag honom inte igen. Jag dissade tydligen en Jack Sparrow-look a like senare under kvällen också utan att fatta det sjävl. Vilket var dumt, för han var också snygg. :va

Men du. Killar är märkliga. Inget nytt under solen :glömdet :krama

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk HD1362201065.542963.jpg
    ImageUploadedByTapatalk HD1362201065.542963.jpg
    2.8 KB · Visningar: 115
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...