Tjerringen
Har klampat in igen
Nu är de ju läge för dubbelt bildbevis.
Du får fråga Clownen... han kanske vet nåt... eller har tänkt nåt... eller inte vet nåt alls..
Nu är de ju läge för dubbelt bildbevis.
När man sitter och häckar framför TV/dator på kvällen ska man endast vara iklädd ett par tunna och jävligt slitna tygshorts, de ska vara slitna så att det har bildats lite extra lufthål.
Detta är min normala klädsel så fort jag kommer hem på kvällen. Jag tycker lite synd om mina grannar som kan se in i min lägenhet, de tvingas se mig med bar överkropp hela kvällarna.
Natti Knas-Clown!
Hade du sett mig rulla på höfterna i min så hade du ylat av brunst och uppdämd åtrå.
Du får fråga Clownen... han kanske vet nåt... eller har tänkt nåt... eller inte vet nåt alls..
Det har det varit i många år
Ja?!!?
Är det så illa?
Har du provat en psykolog kanske?
Knytkoftan Klas, nu även i rosa.
Nu måste jag tyvärr vika in hovarna för i afton. Jag har en spritfest att frekventera i morgon och måste vara pigg och fin tills dess. Jag önskar er fortsatt nöje och en natt utan för långa andningsuppehåll.
Muuums !!!! Tänk dig ett gäng väl avvägda kolhydrater smeka ditt gomsegel på sin färd ner mot matsmältningsorganen. Hur smaken i fråga stimulerar din hjärna som en tropisk vind filtrerad genom delikata palmblad och fruktbuskar.
Druckna bruttor FTW!
f.ö är trallpunk ett otyg :duckar
Nu jävlar börjar jag bli riktigt förbannad.
Varför har jag missat detta?
Hoppla, redan?
Haha. Kan ju inte stava när jag är full. Scårt ayy hitta täyy tangenter.
Och trallounk är bra!
Vet välk inte jag?
Jaa, det började ju tidigt! Redan vid sex, första bandet gick på scen 20.30, så vi drog igång förfesten vid fyra.
Är dock lite irriterad. Träffade en mycket intressant kille innan Mimikryspelningen, stod tillsammans längst fram vid scenen också, fram till slutet, när han skulle iväg till andra scenen för att se Charta 77... Sa "Vi ses väl sen?", jag svarade "Det gör vi!", fick en puss på kinden och så droh hsn... Sen såg jag honom inte igen. Jag dissade tydligen en Jack Sparrow-look a like senare under kvällen också utan att fatta det sjävl. Vilket var dumt, för han var också snygg.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari