Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hon ska titta på tävlingar med såna här :)

DSC_0272.jpg

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja, därför jag inte sovit nåt. :) Ska kolla på islandshästtävling

Ahh, ute på Löten? Undrar vem som har stallen därute, tänkte ifall du skulle hälsa någon från mig :p men du vet nog ändå inte vilka dom är. Fan vad jag saknar Strömsholm. Älskade att rida därborta. Får ta och hälsa på mina gamla lärare någon dag känner jag.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag är också vaken :yoparty

Körde nån slags maskin utanför på gatan som förde ett jävla oväsen men jag TROR att det KANSKE var gatsopmaskinen...orkade inte gå och kolla.

Hoppas hoppas jag hörde rätt :banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag är vaken, legat sömnlös större delen av natten med en kass käke som gör ont... :( Vetefan vad det är med den, samma sak har hänt förr... Tuggade snett eller nått igprkväll varpå det smällde till som fan på högra sidan och sen kändes det som om käken vore ur led liksom... Går inte att bita ihop ordentligt och känns liksom trögt och segt om man försöker.... Plus att det gör ont. Mycket ont :( går nästan att peta tillbaka det på rätt plats, märker skillnad i hur ont det gör/hur obekvämt den sitter om man liksom försöker trycka den på plats men riktigt rätt hamnar den inte... :(

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag är också vaken :yoparty

Körde nån slags maskin utanför på gatan som förde ett jävla oväsen men jag TROR att det KANSKE var gatsopmaskinen...orkade inte gå och kolla.

Hoppas hoppas jag hörde rätt :banana

Nu får vi aldrig veta om du hörde rätt. :6surkart

Jag är vaken, legat sömnlös större delen av natten med en kass käke som gör ont... :( Vetefan vad det är med den, samma sak har hänt förr... Tuggade snett eller nått igprkväll varpå det smällde till som fan på högra sidan och sen kändes det som om käken vore ur led liksom... Går inte att bita ihop ordentligt och känns liksom trögt och segt om man försöker.... Plus att det gör ont. Mycket ont :( går nästan att peta tillbaka det på rätt plats, märker skillnad i hur ont det gör/hur obekvämt den sitter om man liksom försöker trycka den på plats men riktigt rätt hamnar den inte... :(

Haha du är som min gamla klasskompis. Beskriver allt riktigt genomgående. Är det så illa får du kolla upp den.

Nu ska jag promenera till mitt jobb och hoppas att någon är där så jag kommer in. Suttit och väntat på stationen. Ska be chefen om nyckel nu när jag har fått fler timmar än tidigare. Så drygt att tåg och arbetstid inte synkar.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha du är som min gamla klasskompis. Beskriver allt riktigt genomgående. Är det så illa får du kolla upp den.

Haha, förlåt då :tungan

Har kollat upp den flera gånger, tyvärr aldrig när den är "ur" utan den brukar fixa sig lagom till undersökningen... Och således hittar de inget fel och nu vill de inte titta på den mer...:huvet :(

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Nu måste jag tyvärr vika in hovarna för i afton. Jag har en spritfest att frekventera i morgon och måste vara pigg och fin tills dess. Jag önskar er fortsatt nöje och en natt utan för långa andningsuppehåll. :hihi

Åh , en hederlig svensk spritfest ..... måste nog ordna till nått nästa helg för DET var längesen :banana

Moo65k

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2009
Hoj
RD125 z500 GPz600R GSX750EF GoldWing 1200 Suzuki 1200s 03'a
Lång promenad på G nu
Mission beatch 13 (10 kg borta 15 kg kvar)
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hujj, nu orkar jag inte läsa ikapp.

Druckat bärs och bytt soppapump i jänkaren i natt. :) :fredagsnöjje

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S