Plåthinken
Tappat barn
Styv kuling.
Grattis!
Styv kuling.
Men du. Killar är märkliga. Inget nytt under solen
Var väl inget märkligt med killarna? Om nån var märklig var det väl jag...
Och jag är vaken. Har inte sovit och är nu på väg till Strömsholm.
Att dygna är nästan bättre än att sova några timmar. Jag kunde inte somna igår kväll vad ska du göra i Strömsholm?
Ja, därför jag inte sovit nåt. Ska kolla på islandshästtävling
Jag är också vaken
Körde nån slags maskin utanför på gatan som förde ett jävla oväsen men jag TROR att det KANSKE var gatsopmaskinen...orkade inte gå och kolla.
Hoppas hoppas jag hörde rätt
Jag är vaken, legat sömnlös större delen av natten med en kass käke som gör ont... Vetefan vad det är med den, samma sak har hänt förr... Tuggade snett eller nått igprkväll varpå det smällde till som fan på högra sidan och sen kändes det som om käken vore ur led liksom... Går inte att bita ihop ordentligt och känns liksom trögt och segt om man försöker.... Plus att det gör ont. Mycket ont går nästan att peta tillbaka det på rätt plats, märker skillnad i hur ont det gör/hur obekvämt den sitter om man liksom försöker trycka den på plats men riktigt rätt hamnar den inte...
Nu får vi aldrig veta om du hörde rätt.
Haha du är som min gamla klasskompis. Beskriver allt riktigt genomgående. Är det så illa får du kolla upp den.
Nu måste jag tyvärr vika in hovarna för i afton. Jag har en spritfest att frekventera i morgon och måste vara pigg och fin tills dess. Jag önskar er fortsatt nöje och en natt utan för långa andningsuppehåll.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|