Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Mitt liv går tydligen ut på att va tvär och inte alls som andra. Jag gillar öl. Min kropp gillar öl.
Jag gillar även whisky. Min kropp gillar whisky. Ett par jäger är bra för kroppen och knoppen.

:banana :banana :banana

Indeed! Men jag dricker vin också. Men bäst är öl eller whisky. Även om whisky gör mig onykter redan efter ett glas :rodnar

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Indeed! Men jag dricker vin också. Men bäst är öl eller whisky. Även om whisky gör mig onykter redan efter ett glas :rodnar

Du ska väl inte bli onykter och oregerlig din tokiga tös??!!

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Revidator 2000, den osäkra roboten som hela tiden reviderar allt den gör. Efter ett halvår monterar den ner sig igen och lägger sig snyggt i olika fack där den kom ifrån.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Haha, lite ont om starka dryckesvaror på akutmottagningen dessvärre... Får ta det när jag kommer hem... :)
Då har du nåt å se fram emot iaf... :fyllisar

Revidator 2000, den osäkra roboten som hela tiden reviderar allt den gör. Efter ett halvår monterar den ner sig igen och lägger sig snyggt i olika fack där den kom ifrån.
Knasboll! :kär

Bara döda fiskar simmar med strömmen :dummer
Simmar verkligen döda fiskar, trodde mest de flöt... :va

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja, det unner vi di puckona iaf :D

Du är givmild och medkännande. :3freak

De är lite slöa i roten idag va? :D

Jepp, de har sex, fast jag vette fan om fiskar har kul när de har sex... den ena sprutar ut ägg, den andra sprutar mjölke på äggen... what´s the fun in that? Ingen kewk iaf... :näsblod

Lite slöa e dom :brinnerup

Det är väl många som tycker det är kul med sprut :rofl

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad