Tjerringen
Har klampat in igen
Sprut utan att jag fått va med gillas inte...Det är väl många som tycker det är kul med sprut
Sprut utan att jag fått va med gillas inte...Det är väl många som tycker det är kul med sprut
Du är givmild och medkännande.
nein nein nein! Medkännande o sympati delar jag inte ut. Livet är hårt och jag är hårdare
Klart det räcker, det är ju gesten som räknas.Jag vänder mig till er, jag har ångest. Ska på en kompis fest men henne har jag inte sett i princip på ett år nånstans där trots vi bor i samma stad. Hon fyller 30 ikväll och jag har inga presenter till henne, jag har ingen aning vad hon har för klädstorlek och det är försent att fixa presentkort på någon klädbutik. Men eftersom vi högst sporadiskt hörts av under året och kontakten först vid senare tiden blivit mer tät än innan (vi har aldrig umgåtts på tu man hand av någon anledning, hon är en sysselsatt kvinna, precis som jag).
Räcker blommor och choklad? Jag får prestationsångest här liksom. Jag är förmodligen sist till festen och är rädd att ses som snål, jag vet ju inte vad andra ger henne!
En riktig mjukis är du. Helt klart. Myskille.
Jag vänder mig till er, jag har ångest. Ska på en kompis fest men henne har jag inte sett i princip på ett år nånstans där trots vi bor i samma stad. Hon fyller 30 ikväll och jag har inga presenter till henne, jag har ingen aning vad hon har för klädstorlek och det är försent att fixa presentkort på någon klädbutik. Men eftersom vi högst sporadiskt hörts av under året och kontakten först vid senare tiden blivit mer tät än innan (vi har aldrig umgåtts på tu man hand av någon anledning, hon är en sysselsatt kvinna, precis som jag).
Räcker blommor och choklad? Jag får prestationsångest här liksom. Jag är förmodligen sist till festen och är rädd att ses som snål, jag vet ju inte vad andra ger henne!
Har ingen vinflaska, kan aldrig ha en hel flaska själv så numera köper jag bara småflickor. Men har inte vin alls för tillfället, bara öl. kör då som sportbike sa!
Say WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT?
Jaha då var jag tillbaka från min dejt.
Gick alldeles utmärkt
Varför är du hemma då?!?!?!
Därför att hon ska vara barnvakt åt sina syskonbarn nu ikväll.
Hahaha, tror bestämt att det där kallas "payback".. inte ett dugg nedlåtande
Magen min är iaf mjuk!
Våra horor vill ha sällis, ibland vill man festa till det lite med småflickor, det blir lite mer pyjamaspartyn och kuddkrig på de viset...
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|