Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Är dock lite irriterad. Träffade en mycket intressant kille innan Mimikryspelningen, stod tillsammans längst fram vid scenen också, fram till slutet, när han skulle iväg till andra scenen för att se Charta 77... Sa "Vi ses väl sen?", jag svarade "Det gör vi!", fick en puss på kinden och så droh hsn... Sen såg jag honom inte igen. Jag dissade tydligen en Jack Sparrow-look a like senare under kvällen också utan att fatta det sjävl. Vilket var dumt, för han var också snygg. :va

Ojdå, upplägget påminner lite om den här låten...
http://svenskalyrics.se/norlie-kkv-dar-jag-hanger-min-hatt/

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ha ha, här får det räcka med 3 sorters vin.

Vin kan inte vara bra. Gallan protesterar högljutt. Öl däremot är som en ljuvlig smekning i mellangärdet :)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Vin kan inte vara bra. Gallan protesterar högljutt. Öl däremot är som en ljuvlig smekning i mellangärdet :)

H H, blir för jävla mätt och uppjäst av öl. Nä, whisky eller vin duger kaniners :)

Och psychobilly på full volym :banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
H H, blir för jävla mätt och uppjäst av öl. Nä, whisky eller vin duger kaniners :)

Mitt liv går tydligen ut på att va tvär och inte alls som andra. Jag gillar öl. Min kropp gillar öl.
Jag gillar även whisky. Min kropp gillar whisky. Ett par jäger är bra för kroppen och knoppen.

:banana :banana :banana

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Mitt liv går tydligen ut på att va tvär och inte alls som andra. Jag gillar öl. Min kropp gillar öl.
Jag gillar även whisky. Min kropp gillar whisky. Ett par jäger är bra för kroppen och knoppen.

:banana :banana :banana

Ha ha, jo men jag gillar ju öl, det är inte det. Jag inser bara att om man ska dricka en hel kväll så är det inte bra. Fett med kolhydrater och kalorier, man blir för mätt, man pissar stup i ett osv. Öl är dock sjukt gott när man fixar med kåken, grillar eller ligger på stranden. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag är sååååååå bakfull! :zpy

Mår du som du förtjänar möjligen?:D jag är fan lite bakis idag, och det tycker jag inte att jag förtjänar då jag bara drack tre öl igår...:va hur gick det till liksom?:va

Nu sitter jag på akuten och väntar på en doktpr som kan fixa min käke...:(

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Mår du som du förtjänar möjligen?:D jag är fan lite bakis idag, och det tycker jag inte att jag förtjänar då jag bara drack tre öl igår...:va hur gick det till liksom?:va

Nu sitter jag på akuten och väntar på en doktpr som kan fixa min käke...:(

Din käke!?!? :va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Jepp, tror jag tuggat ena sidan ur led eller nåt... Small till utav bara helvete igår och nu känns det som att den sitter fel liksom... Och så gör det ont...:död

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO