Slowroller
Skrämmer små barn
Du har nog kommit på något där. När jag är 60 vill jag ha en het 30-åring och när jag är 80 vill jag ha en het 22-åring.
Du ser. Man måste sätta allt i rätt perspektiv.
Du har nog kommit på något där. När jag är 60 vill jag ha en het 30-åring och när jag är 80 vill jag ha en het 22-åring.
Du ser. Man måste sätta allt i rätt perspektiv.
GUBBSJUKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu tycker jag att du är lite känslig.
Du brukar tycka det så fort någons åsikt skiljer sig från din egen...
Det skiljer i och för sig bara 13 år, men jag drar gränsen vid 8 år.
Du verkar vara både vara smart och snygg, vilket är den bästa kombinationen. Synd bara att du är 10 år för ung.
haha tack för komplimangen, men just nu är jag glad att jag inte är 10 år äldre, för den kommentaren har jag hört alldeles för många gånger nu!! De är tur att jag vet bättre men annars skulle jag tro att jag var en "gubb magnet"
Ja, det ska bli intressant. Är någon av de andra ens i närheten av den smaksensation sorten vi hittade i Sverige erbjod. Så är det kanske dags att beställa en SJ-pall med 4 kragar. Och ett motionsband att löpa på.
Som tur är innehåller dom inte galet med kalorier. Värre att snöa in på typ choklad. Men jag ska sammanställa njutningsgraden på sorterna när jag haft en smakorgie framför något trevligt PC-spel
haha tack för komplimangen, men just nu är jag glad att jag inte är 10 år äldre, för den kommentaren har jag hört alldeles för många gånger nu!! De är tur att jag vet bättre men annars skulle jag tro att jag var en "gubb magnet"
men perfekt för mig
View attachment 379375
skitig, osminkad och farsans gamla levisjeans som mekbrallor, bara att pma för dejt...
Du anar inte hur perfekt
Så ja, jag instämmer
Men för i helvete, Busken. Du limmar ju på varenda brud du ser här i tråden
Har du fått napp på det viset?
Det är bara att vänja sig. Nu har de fått korn på dig här inne.
Run bitch ruuuuuuuun!
åja. Det är väl inte bara hemskt?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum