Singeltråden

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Du verkar vara både vara smart och snygg, vilket är den bästa kombinationen. Synd bara att du är 10 år för ung. :)

haha tack för komplimangen,:krama men just nu är jag glad att jag inte är 10 år äldre, för den kommentaren har jag hört alldeles för många gånger nu!! De är tur att jag vet bättre men annars skulle jag tro att jag var en "gubb magnet":brinnerup

MrRR

Ny medlem
Gick med
6 May 2012
Hoj
CBR1000RR Fireblade -08
haha tack för komplimangen,:krama men just nu är jag glad att jag inte är 10 år äldre, för den kommentaren har jag hört alldeles för många gånger nu!! De är tur att jag vet bättre men annars skulle jag tro att jag var en "gubb magnet":brinnerup

men perfekt för mig :kär

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Ja, det ska bli intressant. Är någon av de andra ens i närheten av den smaksensation sorten vi hittade i Sverige erbjod. Så är det kanske dags att beställa en SJ-pall med 4 kragar. Och ett motionsband att löpa på.
Som tur är innehåller dom inte galet med kalorier. Värre att snöa in på typ choklad. Men jag ska sammanställa njutningsgraden på sorterna när jag haft en smakorgie framför något trevligt PC-spel :)

Hur går det med smaktesterna?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

men perfekt för mig :kär

Du anar inte hur perfekt ;)

View attachment 379375

skitig, osminkad och farsans gamla levisjeans som mekbrallor, bara att pma för dejt...

Så ja, jag instämmer:kär :krama

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...