Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Fan busken.. Du har ju redan blivit lovad att bli skedad av tkrille! Nöjer du dig inte med det? :hihi

Han ligger och tänker på dig...

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men för i helvete, Busken. Du limmar ju på varenda brud du ser här i tråden :fakta

Har du fått napp på det viset? :glömdet

Nu tar du i ;) Det är faktiskt få brudar jag limmar på "på allvar", men skruttiz bad jag faktiskt om en dejt :D Fick nobben på grund av avstånd... :(

Men jag skämtraggar inte ens på alla, Dig är jag exempelvis så ointresserad av att jag inte ens skojar om att vara det:pannkyss :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan busken.. Du har ju redan blivit lovad att bli skedad av tkrille! Nöjer du dig inte med det? :hihi

Han ligger och tänker på dig...
Nej, honom vill jag inte heller ha...:näsblod

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Nu tar du i ;) Det är faktiskt få brudar jag limmar på "på allvar", men skruttiz bad jag faktiskt om en dejt :D Fick nobben på grund av avstånd... :(

haha jaaa de gjorde du, lite kredd för de ändå... men öhm asså... som jag skrev, komplimanger är inte riktigt min grej, så de är väl kanske inte hela sanningen för min diss;) Bli utbjuden på dejt är inte riktigt min grej häller;) :lol

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Det var inget löfte, det var ett hot.
Att tkrille ska skeda busken tycker jag låter väldigt lovande :whip

Du är ju bara avundsjuk!

Tagen på bar gärning :rolleyes:

Men jag skämtraggar inte ens på alla, Dig är jag exempelvis så ointresserad av att jag inte ens skojar om att vara det:pannkyss :D

Såklart du är ointresserad.. du ska ju bli skedad av tkRille!

Nej, honom vill jag inte heller ha...:näsblod

Sluta nu.. vi alla vet sanningen..
70739b.jpg

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
haha tack för komplimangen,:krama men just nu är jag glad att jag inte är 10 år äldre, för den kommentaren har jag hört alldeles för många gånger nu!! De är tur att jag vet bättre men annars skulle jag tro att jag var en "gubb magnet":brinnerup

En dag får man vara gla för de en får! Men det lär ju dröja när det gäller dig:)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår