Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
haha jaaa de gjorde du, lite kredd för de ändå... men öhm asså... som jag skrev, komplimanger är inte riktigt min grej, så de är väl kanske inte hela sanningen för min diss;) Bli utbjuden på dejt är inte riktigt min grej häller;) :lol

Som en ren konsumentupplysning, hur funkar kvinnor som dig? Du gillar inte komplimanger och du vill inte bli bjuden på dejt. Hur får man dig på fall? (Detta är alltså rent hypotetiskt eftersom du är för ung, men det kan ju vara bra för trådens yngre män att veta det och det kanske finns äldre kvinnor som fungerar som dig.) :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Såja! nu får ju jag också skriva i denna tråden! Har visserligen varit singel sen i november men har inte varit inne på SH på vääääääldigt länge.

:hej allihopa

:hej

Bra idé! Sen när vi står där på altaret så händer det här..

http://www.youtube.com/watch?v=xo8RTKNH8qw

:rofl

Äsch.....tråden har tappat farten senaste veckan. PippiT har skaffat snubbe. Jag är tyvärr alldeles för korkad för att kunna räkna ut vem det är, men han är från tråden.

Du är blind. ;)

Då måste jag vara ännu mer korkad för jag hade inte fattat att han var från tråden.:dummer

Du är mer blind... :D

Ricken har ju sitt ":ligga?" som inte gett utdelning.

Jag tror Ricken fick utdelning ikväll. :glömdet

Sen har ju tydligen två till i denna tråd fått utdelning...eller hur va det Sha....:glömdet

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Sen har ju tydligen två till i denna tråd fått utdelning...eller hur va det Sha....:glömdet

smiley-face-whistle-2.gif

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
haha jaaa de gjorde du, lite kredd för de ändå... men öhm asså... som jag skrev, komplimanger är inte riktigt min grej, så de är väl kanske inte hela sanningen för min diss;) Bli utbjuden på dejt är inte riktigt min grej häller;) :lol

Haha, nobben fick jag ju oavsett så sanningen bakom den spelar väl egentligen mindre roll för mig? ;)
Säger bara att du är söt, rolig, mekarkunnig, intelligent och välutbildad och att jag gärna hade gått på dejt med någon som dig :) Gillar du inte dejter kan vi alltid hitta på något annat istället?:tummenupp :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Såklart du är ointresserad.. du ska ju bli skedad av tkRille!

Sluta nu.. vi alla vet sanningen..
70739b.jpg

Det var värst vad du är fascinerad av detta tkdrillefenomen, är det så att du är avundsjuk månne? ;) :7peta :D

Försöker han skeda mig hoppar jag ut genom fönstret:näsblod

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
En dag får man vara gla för de en får! Men det lär ju dröja när det gäller dig:)

tack haha hoppet lever ännu!

Du ska inte tro att du kommer undan bara för att du är ful! :7peta

haha nej varför ska fittan lida om knoppen är ful?!

Som en ren konsumentupplysning, hur funkar kvinnor som dig? Du gillar inte komplimanger och du vill inte bli bjuden på dejt. Hur får man dig på fall? (Detta är alltså rent hypotetiskt eftersom du är för ung, men det kan ju vara bra för trådens yngre män att veta det och det kanske finns äldre kvinnor som fungerar som dig.) :)

haha jadu inte som alla andra antagligen.... fast jag tror inte alla här inne behöver upplysas....

Precis vad jag tänkte.

äch nu ska ni inte va såna
Grabbar varsågod.. Mycket har ja stått ut med men inte detta:glömdet

to bad trodde vi hade nått på g där, ;)

I brist på skolarbete passar jag på att rätta dej. Det stavas "heller". :7peta

jag VET men jag kommer som ni fattar från dalarna där säger man häller inte heller.... ( sen har jag inte alla hemma när de gäller stavning...)

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
jag VET men jag kommer som ni fattar från dalarna där säger man häller inte heller.... ( sen har jag inte alla hemma när de gäller stavning...)

Jahaaa ja då är du ursäktad. Elle somman säjje i jönköööping "du e usäktad"

Det är bara att det skär lite i ögonen på en blivande språkvetare :krama

Jag är för övrigt bra på att stava men sjukt tankspridd när jag skriver för hand så ibland hamnar bokstäverna i lite fel ordning av nån anledning :p Händer i princip aldrig när jag skriver på dator.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
to bad trodde vi hade nått på g där, ;)

Jag med!! Brynäs hade styrt upp val av mc.. Men det hoppat försvann fort..

Sen vette fan om 954an, min Röööv eller gölfen hade ståttpall sånna långresor:(

Men men, ja får hålla mig till skara dejten ett tag till:krama

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Jahaaa ja då är du ursäktad. Elle somman säjje i jönköööping "du e usäktad"

Det är bara att det skär lite i ögonen på en blivande språkvetare :krama

Jag är för övrigt bra på att stava men sjukt tankspridd när jag skriver för hand så ibland hamnar bokstäverna i lite fel ordning av nån anledning :p Händer i princip aldrig när jag skriver på dator.

haha lugnt:) jag kan också skriva lite för fort, ordet kanske får jag aldrig ihop rätt när man skriver fort.. omöjligt... men som sagt i kombination av att stava som en kratta är inte alltid ok...

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår