Nämen Pippi, nu tycker jag om möjligt om dig ännu mer!
Jag med!! Brynäs hade styrt upp val av mc.. Men det hoppat försvann fort..
Sen vette fan om 954an, min Röööv eller gölfen hade ståttpall sånna långresor
Men men, ja får hålla mig till skara dejten ett tag till
Ni är ju fan värre än "norrlänningen"...
Så längeman ara inte hejjar på götet!
Kan jag förstå att du tycker... Gissar på att det är Frölunda eller HV som gäller för din del?
Ni är ju fan värre än "norrlänningen"...
Äsch då, du behöver inte vara såååå ledsen för att ni förlorar mot oss så ofta... Det betyder bara att allt står rätt till!
seeeee lite överseende med leksand var inte så dumt endå
Antar att fröken missade min flört med "skruttan" som kommer från "Gävle" och håller på Leksand.
Dock har jag besökt och även spelat i eran arena flest gånger. Autograf på klubban från Roger(spelade för fbk och Chicago) mötte även Janne flash N när ja lira där.. Han styrde upp ishallen
Det bär mig emot men K-stad är jäkla trevlig, har några kompisar där som man besöker ibland Nästan så man skulle kunna tänka sig att bo där..
Han har snart raggat på skånes alla kvinnor så snart får han vidga vyarna till resten av sverige. Vi låter han börja med att limma den 23/3 så han blir nobbad så kan vi andra vara seriösa efter det när han ligger och gråter i en hörna med en jättelax upptryckt i alla öppna hål.Men för i helvete, Busken. Du limmar ju på varenda brud du ser här i tråden
Har du fått napp på det viset?
De kommer hända.Fan busken.. Du har ju redan blivit lovad att bli skedad av tkrille! Nöjer du dig inte med det?
Han ligger och tänker på dig...
De var mer av hans dröm. I will get him.Det var inget löfte, det var ett hot.
Du raggar inte på plåthinken för du vet om att du inte får vulva så då har du gett upp hoppet.Nu tar du i Det är faktiskt få brudar jag limmar på "på allvar", men skruttiz bad jag faktiskt om en dejt Fick nobben på grund av avstånd...
Men jag skämtraggar inte ens på alla, Dig är jag exempelvis så ointresserad av att jag inte ens skojar om att vara det
du kan va lugn .. säger ju de, finns bara ett lag man kan heja på som är blå vitt och de har grillor på fötterna....
Singeltråden förvandlades till supporterträff... I'm outa here!
Han har snart raggat på skånes alla kvinnor så snart får han vidga vyarna till resten av sverige. Vi låter han börja med att limma den 23/3 så han blir nobbad så kan vi andra vara seriösa efter det när han ligger och gråter i en hörna med en jättelax upptryckt i alla öppna hål.
Du raggar inte på plåthinken för du vet om att du inte får vulva så då har du gett upp hoppet.
För mig finns bara ett lag.. och det är inte blått och vitt.. de är grönt och vitt.. Och det har lugnt de roligaste ramsorna
Fantasi..
För ni har ingen fantasi
Snor från hammarby
För ni är pinsamma gnaget
Ganska catchy ^^ Sen att de är sämst på de flesta sporter förutom Bandy på is är ju en annan sak..
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|