Singeltråden

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Jag med!! Brynäs hade styrt upp val av mc.. Men det hoppat försvann fort..

Sen vette fan om 954an, min Röööv eller gölfen hade ståttpall sånna långresor:(

Men men, ja får hålla mig till skara dejten ett tag till:krama

dömt att misslyckas... hahaha;)

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Kan jag förstå att du tycker... Gissar på att det är Frölunda eller HV som gäller för din del? ;)

Antar att fröken missade min flört med "skruttan" som kommer från "Gävle" och håller på Leksand.
Dock har jag besökt och även spelat i eran arena flest gånger. Autograf på klubban från Roger(spelade för fbk och Chicago) mötte även Janne flash N när ja lira där.. Han styrde upp ishallen:)

Det bär mig emot men K-stad är jäkla trevlig, har några kompisar där som man besöker ibland:) Nästan så man skulle kunna tänka sig att bo där..

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Singeltråden förvandlades till supporterträff... I'm outa here!:glömdet

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Antar att fröken missade min flört med "skruttan" som kommer från "Gävle" och håller på Leksand.
Dock har jag besökt och även spelat i eran arena flest gånger. Autograf på klubban från Roger(spelade för fbk och Chicago) mötte även Janne flash N när ja lira där.. Han styrde upp ishallen:)

Det bär mig emot men K-stad är jäkla trevlig, har några kompisar där som man besöker ibland:) Nästan så man skulle kunna tänka sig att bo där..

Ah, så var det ja...

Haha ja, det är ganska trevligt faktiskt. Rätt fint på sommaren om inte annat. :tungan

tkdrille

Guest
Men för i helvete, Busken. Du limmar ju på varenda brud du ser här i tråden :fakta

Har du fått napp på det viset? :glömdet
Han har snart raggat på skånes alla kvinnor så snart får han vidga vyarna till resten av sverige. Vi låter han börja med att limma den 23/3 så han blir nobbad så kan vi andra vara seriösa efter det när han ligger och gråter i en hörna med en jättelax upptryckt i alla öppna hål.
Fan busken.. Du har ju redan blivit lovad att bli skedad av tkrille! Nöjer du dig inte med det? :hihi

Han ligger och tänker på dig...
De kommer hända.
Det var inget löfte, det var ett hot.
De var mer av hans dröm. I will get him.
Nu tar du i ;) Det är faktiskt få brudar jag limmar på "på allvar", men skruttiz bad jag faktiskt om en dejt :D Fick nobben på grund av avstånd... :(

Men jag skämtraggar inte ens på alla, Dig är jag exempelvis så ointresserad av att jag inte ens skojar om att vara det:pannkyss :D
Du raggar inte på plåthinken för du vet om att du inte får vulva så då har du gett upp hoppet. :krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
DJURGÅRDEN!!!!!!!!! :yoparty

*duckar*

Well.

Jag har svårt för komplimanger och har aldrig varit på dejt. Jag är väl också lika konstig som skruttiz, om inte ännu konstigare :3freak

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
du kan va lugn .. säger ju de, finns bara ett lag man kan heja på som är blå vitt och de har grillor på fötterna....

För mig finns bara ett lag.. och det är inte blått och vitt.. de är grönt och vitt.. Och det har lugnt de roligaste ramsorna :D

Fantasi..
För ni har ingen fantasi
Snor från hammarby
För ni är pinsamma gnaget

Ganska catchy ^^ Sen att de är sämst på de flesta sporter förutom Bandy på is är ju en annan sak..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Han har snart raggat på skånes alla kvinnor så snart får han vidga vyarna till resten av sverige. Vi låter han börja med att limma den 23/3 så han blir nobbad så kan vi andra vara seriösa efter det när han ligger och gråter i en hörna med en jättelax upptryckt i alla öppna hål.

Du raggar inte på plåthinken för du vet om att du inte får vulva så då har du gett upp hoppet. :krama

Du är bara ledsen för att jag inte vill ha dig...:pannkyss

Plåthinken vill jag inte ha för jag är fortfarande övertygad om att "den" har snopp. Otrevliga överraskningar i sängkammaren håller jag mig borta från...:näsblod :zpy :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
För mig finns bara ett lag.. och det är inte blått och vitt.. de är grönt och vitt.. Och det har lugnt de roligaste ramsorna :D

Fantasi..
För ni har ingen fantasi
Snor från hammarby
För ni är pinsamma gnaget

Ganska catchy ^^ Sen att de är sämst på de flesta sporter förutom Bandy på is är ju en annan sak..

Nja, roligaste vette fan... ;) :D

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...