Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du menar att jag har en chans att använda min mun som en gudinna alltså? :D

Miza teacha u everything miza know...:fakta (mohahahaha)

Who you calling a Fairy, eh?

YOU Mizta, YOU!!!:4skrika

Oh get a room already!!!

I have a room!!!:fakta

Det är lite illa när ens flickvän kallar en för fairy...:7peta :D

Jag kallade inte honom fairy :mattias Läs om läs rätt!

Jag har lärt mig hur det ska vibrera i halsen, hur tungan ska vara i munnen, hur läpparna ska vara formad osv.

(PIPPI, det här betyder att jag behärskar tekniken i mun och hals, eller hur??? :glömdet)

Du är på god väg nu gumman. :Bugar

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Japp det blev så idag..kände direkt efter tandborstningen att jag inte kommer kunna somna. Har förberett med att till och med dra ner persiennerna så jag får sova länge imorgon bitti. :D

Det är inte fel med sovmorgon. Jag har sovit till och från hela dagen. Det var hårt igår. :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Så vad bjuder du på för roligheter ikväll pippi? :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är inte fel med sovmorgon. Jag har sovit till och från hela dagen. Det var hårt igår. :gnissla

Jag har fan varit igång hela dagen sen åtta i morse så det är dags för mig att få sova länge i morgon. Ska ändå bara städa och träna hela dagen. :D

Så vad bjuder du på för roligheter ikväll pippi? :D

Det lär vi väl märka snart antar jag. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det lär vi väl märka snart antar jag. :D

Inte jag dessvärre, nu måste jag sova om jag ska orka upp och gå på silversmide imorgon... Men men, hoppas du får kul iallafall:D

G'natt!:krama

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
För första gången sedan i tisdags har jag sovit en hel natt :banana :banana
Tyvärr är jag fortfarande sjuk o dålig. Annars brukar man ju på något magiskt sätt bli frisk lagom till måndag :va

Vila vila vila vila vila vila vila vila. Tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt.

:tråkad

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
För första gången sedan i tisdags har jag sovit en hel natt :banana :banana
Tyvärr är jag fortfarande sjuk o dålig. Annars brukar man ju på något magiskt sätt bli frisk lagom till måndag :va

Vila vila vila vila vila vila vila vila. Tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt.

:tråkad

Du får under inga omständigheter alls glömma att vila. Det är vilktigt att VIIIIiiiiiila :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Tänkte inte på det :näsblod Tack :tummenupp

Jag är en bra påg som gärna tipsar min omgivning hur man bäst kommer på fötter igen. Och glöm inte att äta många kycklingben, helst mellan 12 och 15 varje dag. Med brunsås och päror.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

Det kan vara bra. Ibland får man då montera en travers i taket först då folk i gemen numera tenderar väga en del och ett fall, även från sin egen längd ses icke med oblida ögon av lårbenshalsar och kranium.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Verkar som jag får börja gå o lägga mig i tid. Vaknade halv åtta idag :gnissla så jag sover ju inte ut om jag inte går och lägger mig i tid. Märkligt det här :va

Tvätten startad, årets första löptur avverkades. Nu är det äggfrukost :drool

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Verkar som jag får börja gå o lägga mig i tid. Vaknade halv åtta idag :gnissla så jag sover ju inte ut om jag inte går och lägger mig i tid. Märkligt det här :va

Tvätten startad, årets första löptur avverkades. Nu är det äggfrukost :drool

Jag kokar också ägg. Verkar poppis. Man kanske skulle köpa en höna eller två och ha i skafferiet. Här blåser det så förbannat att skulle man ge sig ut på löptur hade man hittats avliden ute på Östersjön.

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!