Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det bevisar ingenting, de kan vara "fejk". det går både att operera sig, käka östrogentabletter eller helt enkelt ta på sig en bh och stoppa med något:fakta

Beror din motvilja mot Plåthinken på att du blir provocerad av hennes storlekskrav som du inte uppfyller?:va:D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sådärja, då har man storstädat, skurat kakel och badkar samtidigt som man bad-duscha och nu sitter man här med hembeställd mat....mums. Nu är det bara nåt som saknas....*tänker*:crash:hej

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ha ha, ska bli enormt intressant att följa detta spektakel. Ni ligger säkert utslagna kl 23:00 hela högen. :D

tkdrille

Guest
Det bevisar ingenting, de kan vara "fejk". det går både att operera sig, käka östrogentabletter eller helt enkelt ta på sig en bh och stoppa med något:fakta
För de är så kul att lägga pengar på tuttoperation om man har snabeln kvar. Hon verkar rätt vettig och jag har inte träffat på en enda transa hittills jag påstår är vettig, ja av de jag vet är det ;) De får gärna motbevisa mig om de vill.
Som sagt, gäller andra och inte mig:fakta Trivs ju själv bra med att vara man, och jag är mjuk, mysig och luktar gott :D Andra män däremot vill jag inte skeda:näsblod
Ja alltså, du ska vara nyduschad till den 23. Annars tvångstvagar vi dig.
Men det är en vecka sedan! Det är sjukt inaktuellt.

Det verkar som vi inte är överens om mitt kön här :D
Ja de är faktiskt sant. Men jag är ändå överbevisat att du är kvinna med tanke på bikinibilden du har med. :D Du är en Hona. Säger du HEN så är du missbildad som den som kom på uttrycket :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nä, flickor är gosiga. Män (andra, inte jag) är håriga, hårda, rivs (skäggstubb) och luktar smegma, mysk och svett:zpy

Svettiga och hårda killar med skäggstubb (ingen klen skäggväxt dock :mattias)

tumblr_mctqcv6hUL1rekz86o1_500.jpg

EDIT: Lite hår är ok, så länge det inte sitter på ryggen eller ser ut som någon jävla ryamatta.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Beror din motvilja mot Plåthinken på att du blir provocerad av hennes storlekskrav som du inte uppfyller?:va:D

Hur vet du att jag inte gör det? ;) ... :rolleyes:

Motviljan beror bara på att hon egentligen är man som sagt :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
För de är så kul att lägga pengar på tuttoperation om man har snabeln kvar. Hon verkar rätt vettig och jag har inte träffat på en enda transa hittills jag påstår är vettig, ja av de jag vet är det ;) De får gärna motbevisa mig om de vill.

Ja alltså, du ska vara nyduschad till den 23. Annars tvångstvagar vi dig.

Ja de är faktiskt sant. Men jag är ändå överbevisat att du är kvinna med tanke på bikinibilden du har med. :D Du är en Hona. Säger du HEN så är du missbildad som den som kom på uttrycket :D

Haha, jag vettig? Tack :D

Fan vad det kommer med komplimanger till mig idag :kär

Var har jag sagt "hen"? Jag sa bara att vi inte var överens om mitt kön? :va

tkdrille

Guest
Haha, jag vettig? Tack :D

Fan vad det kommer med komplimanger till mig idag :kär

Var har jag sagt "hen"? Jag sa bara att vi inte var överens om mitt kön? :va
Haha ja vad jag vet ännu.
Nä jag bara nämnde det. Så jag vet var du är ;) Du är flicka, tjej, kvinna, käring, kärring, gumma.
Välj vilket du vill ha.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Alla kvinnor springer runt inomhus helt nakna. Så mycket bättre än att bara vara lättklädd :D
Kanske, men vad fan hjälper det?
Träffar ju inte lättklädda (eller nakna) damer om de bara gömmer sig hemma ju! (inte påklädda heller, för den delen)

:dummer

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nä jag bara nämnde det. Så jag vet var du är ;) Du är flicka, tjej, kvinna, käring, kärring, gumma.
Välj vilket du vill ha.

När du ändå tar upp dessa begrepp. Vid vilken ålder blir det fånigt att kalla någon tjej? (Jag menar åldern på tjejen/kvinnan.)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Välj vilket du vill ha.

Tror nog att jag är rätt ok IRL också :hihi

Och jag fick stå och vänta i en hel evighet för att den andra tjejen har noll koll på sin häst, så den pep iväg åt andra hållet med henne hängandes i tyglarna...

:död :mad:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Kanske, men vad fan hjälper det?
Träffar ju inte lättklädda (eller nakna) damer om de bara gömmer sig hemma ju! (inte påklädda heller, för den delen)

:dummer

Det hjälper oss :D

tkdrille

Guest
När du ändå tar upp dessa begrepp. Vid vilken ålder blir det fånigt att kalla någon tjej? (Jag menar åldern på tjejen/kvinnan.)

Tjej måste nog vara de som har störst åldersomfång måste jag tycka. Från 13-35,40? Beroene på hur honan själv känner för detta. Svårt de där när du väl frågar om det. Vad tycker du ?

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår