Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Tjej måste nog vara de som har störst åldersomfång måste jag tycka. Från 13-35,40? Beroene på hur honan själv känner för detta. Svårt de där när du väl frågar om det. Vad tycker du ?

Personligen har jag svårt att använda det på kvinnor över 30.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För de är så kul att lägga pengar på tuttoperation om man har snabeln kvar. Hon verkar rätt vettig och jag har inte träffat på en enda transa hittills jag påstår är vettig, ja av de jag vet är det ;) De får gärna motbevisa mig om de vill.

Ja alltså, du ska vara nyduschad till den 23. Annars tvångstvagar vi dig.

Jag har aldrig träffat (och pratat med) någon transa vad jag vet, ska bli intressant att träffa plåthinken den 23:e :D Men har du aldrig hört talas om ladyboys?? De har både bröst och snopp:fakta Eller som den här snubben:
http://www.youtube.com/watch?v=56uHv-vKLpg

Jag hade tänk det, men inte för din skull:fakta Ska du bli kåt av min fräscha nyduschade doft så Kanske jag borde låta bli så att du håller dig undan istället:D

tkdrille

Guest
Jo men Jimina är faktiskt vettig :)
Men Jimina klär inte sig så dagligen får jag faktiskt hoppas på. :D
Tror nog att jag är rätt ok IRL också :hihi
Ja de är trots allt mindre än 2 veckor till jag får bedömma dig. :) Och de kan bli svårt när jag sitter ansikte/ansikte mot busken i vårt hörn.
Personligen har jag svårt att använda det på kvinnor över 30.
De kan du ha rätt i. För min del är de nog beroende på hur hon är. Om vi tar ett exempel så är ju kärringen just precis en kärring ;) Och Anna hon är en go tjej.

Kanske jag får huga mig här snart.

tkdrille

Guest
Jag har aldrig träffat (och pratat med) någon transa vad jag vet, ska bli intressant att träffa plåthinken den 23:e :D Men har du aldrig hört talas om ladyboys?? De har både bröst och snopp:fakta Eller som den här snubben:
http://www.youtube.com/watch?v=56uHv-vKLpg

Jag hade tänk det, men inte för din skull:fakta Ska du bli kåt av min fräscha nyduschade doft så Kanske jag borde låta bli så att du håller dig undan istället:D
Vi har en här faktiskt, du borde kanske träffa det så du märker hur smart den är. Märk att personen inte tilltalas man eller kvinna för de är varken eller. ;)
Ladyboys fick min bror erfara i thailand. Vrickat påfund i min värld.

Och nej jag kommer inte ragga på dig men om du luktar sur rutten fisk så lär jag nog inte ens hälsa på dig :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har aldrig träffat (och pratat med) någon transa vad jag vet.

Dom är precis som oss andra så du har ingen aning om ifall du har det eller inte. Det står inte transsexuell i pannan på dom, de är inte kallare eller varmare än oss...det luktar inte annorlunda. Tro mig, du vet inte förrän dom väljer att tala om det. I de flesta fall i alla fall.
Transvestiter däremot är ju män i kvinnokläder så där lär du oftast se och höra det.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vi har en här faktiskt, du borde kanske träffa det så du märker hur smart den är. Märk att personen inte tilltalas man eller kvinna för de är varken eller. ;)
Ladyboys fick min bror erfara i thailand. Vrickat påfund i min värld.

Och nej jag kommer inte ragga på dig men om du luktar sur rutten fisk så lär jag nog inte ens hälsa på dig :D

Haha, nej tack!
Jag har också varit i thailand, det var därför jag sa att jag aldrig träffat och pratat med En transa ;) Vet i och för sig inte om jag ens sett en då jag inte brukar "titta efter", menar bara att risken finns ju att de smugit omkring på samma ställen som jag råkat befinna mig :D

Men då slipper jag en fisk i häcken!:banana
Jag luktar aldrig surt eller ruttet och planerar inte att göra det när jag går på fest heller ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Dom är precis som oss andra så du har ingen aning om ifall du har det eller inte. Det står inte transsexuell i pannan på dom, de är inte kallare eller varmare än oss...det luktar inte annorlunda. Tro mig, du vet inte förrän dom väljer att tala om det. I de flesta fall i alla fall.
Transvestiter däremot är ju män i kvinnokläder så där lär du oftast se och höra det.

Vilket är anledningen till att jag sa "vad jag vet" :) Och med transa menar jag transvestit alternativt ladyboys, och visst kan en del av dem vara "mer övertygande" än andra medan vissa nog är ganska uppenbara. Så om jag har träffat några så har jag varken noterat dem eller vetat vad som döljer sig under kläderna, det är allt jag säger :)

tkdrille

Guest
Haha, nej tack!
Jag har också varit i thailand, det var därför jag sa att jag aldrig träffat och pratat med En transa ;) Vet i och för sig inte om jag ens sett en då jag inte brukar "titta efter", menar bara att risken finns ju att de smugit omkring på samma ställen som jag råkat befinna mig :D

Men då slipper jag en fisk i häcken!:banana
Jag luktar aldrig surt eller ruttet och planerar inte att göra det när jag går på fest heller ;)

Du kan faktiskt hitta de på olika forum också.............

Haha, nej luktar du surt så blir de dusch faktiskt. :D Men vad säger att jag ska fixa med fisken? Vi smider planer värre än du tror.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Du kan faktiskt hitta de på olika forum också.............

Haha, nej luktar du surt så blir de dusch faktiskt. :D Men vad säger att jag ska fixa med fisken? Vi smider planer värre än du tror.

Fast då har jag ju inte träffat dem, bara pratat med dem ;)

Haha, ska inte det. Lovar :D
Jag ska nog fixa fram ett sätt att hålla dig på avstånd... Får jag låna pepparsprayen Peter? :D

tkdrille

Guest
Fast då har jag ju inte träffat dem, bara pratat med dem ;)

Haha, ska inte det. Lovar :D
Jag ska nog fixa fram ett sätt att hålla dig på avstånd... Får jag låna pepparsprayen Peter? :D

Jag har ju med mig folk härifrån. Min kusin är väldigt skräckinjagande och de kan slöis, palle, och några andra intyga. :tungan

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Varvareduboddesaru? :paparazzi
60 mil bort tack-o-lov! :brinnerup

Dina barn är inte så gamla än... Jag minns själv hur eländigt det var att se mina päron strutta runt nakna :rofl
Vill du veta nåt helt krejzy? Även jag kommer ihåg hur det va att vara barn.
O sen fick jag egna och kom fram till att det finns vissa saker de får stå ut med för jag har oxå ett liv...
:yoparty

"Kvinna" låter ju så förbannat bitterfitteaktigt.
Man kan säga tjerring! :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...