Vill du veta nåt helt krejzy? Även jag kommer ihåg hur det va att vara barn.
O sen fick jag egna och kom fram till att det finns vissa saker de får stå ut med för jag har oxå ett liv...
Svettiga och hårda killar med skäggstubb (ingen klen skäggväxt dock )
View attachment 380799
EDIT: Lite hår är ok, så länge det inte sitter på ryggen eller ser ut som någon jävla ryamatta.
Vilket är anledningen till att jag sa "vad jag vet" Och med transa menar jag transvestit alternativt ladyboys, och visst kan en del av dem vara "mer övertygande" än andra medan vissa nog är ganska uppenbara. Så om jag har träffat några så har jag varken noterat dem eller vetat vad som döljer sig under kläderna, det är allt jag säger
60 mil bort tack-o-lov!
Är det ok om jag rakar rygg o mage/bröst innan festen då?
Illa...Nä. Jag får inte ta med den hem faktiskt.
Jag har ju med mig folk härifrån. Min kusin är väldigt skräckinjagande och de kan slöis, palle, och några andra intyga.
Transperson/transa är ju mer en samlingsterm. Med transpersoner menas oftast de som genom sina könsidentiteter avviker från könsnormen. Tex transvestiter, transgenderister, dragkings/dragqueens, transsexuella, intergender och intersexuella. Sannolikt utgör transvestiter den största gruppen av alla transpersoner, även om det oftare är transsexuella eller drag-queens som syns i media. Det finns olika åsikter om intersexuella bör inräknas bland transpersoner eller inte. Det finns också olika åsikter om fetischistiska transvestiter bör inkluderas i begreppet eller inte. De flesta i HBT-kulturen verkar mena att fetischism för det motsatta könets kläder bör ses som något separat, se transvestism för vidare resonemang.
Att vara transperson har inte något med personens sexuella läggning att göra. Det hänger istället ihop med personens könsidentitet och könsuttryck, och hur dessa relateras till personens biologiska kön. Transpersoner kan vara hetero-, homo-, bi-, eller asexuella eller definiera sin sexuella läggning på annat sätt, precis som vem som helst.
En transvestit är en person som har behov av att klä sig och agera som ett annat kön.
Transgender är ett begrepp som i Sverige används av personer som identifierar sig med det kön som enligt en dikotom könssuppdelning är motsatt deras kroppsliga
Transsexualism är ett tillstånd då en person har en permanent upplevelse av att tillhöra det kön som är motsatt ens biologiska.
Intersexualism, (ibland intersexualitet), är en term som täcker en stor grupp medicinska tillstånd, för vilka det gemensamma är att personen är född med könsindikatorer karakteristiska för båda könen.
Dragqueen, druga eller dragdrottning, är en man som ikläder sig typiska kvinnliga attribut, ofta i överdriven tappning och i underhållande syfte, dock ej att förväxlas med transvestit.
Prick prick. Där är hon.
Vad gör det att din kusin är skräckinjagande då? Det är dig jag ska hålla på avstånd och jag lär ju inte direkt hoppa i din famn bara för att det finns någon läskigare på plats
Transperson/transa. transpersoner transvestiter, transgenderister, dragkings/dragqueens, transsexuella, intergender och intersexuella transvestism hetero-, homo-, bi-, eller asexuella intersexualitet
Dragqueen, druga eller dragdrottning
Wall of text. Kör gärna med lite styckeindelning så kanske någon orkar läsa.
Skit på dig.
Jag blev glad, du kan också vara seriös i tråden!
vi tutar i henne vad som skall göras oh därefter gör hon det. A happy moment.
Jag blir seriös när det kommer upp ämnen som berör mig personligen...och NEJ jag är inte transa av något slag...lite pojkflicka men jag har ingen snopp.
Aha, du menar så... Så vad är din plan, säg åt henne att dra med mig ner i källaren varpå hon kan "fiska" mig? Är hon så snygg att jag faller för det då? För ser hon ut som plåthinkens exempel kommer jag springa snabbare och längre ifrån henne än ifrån dig...
Haha. Nej men allvarligt så ser hon bra ut. Hon är rätt snäll. Men hon är som vilken kvinna som helst. Hon traggar så in i helvete och lyssnar inte på dig. Klockslag är helt värdelöst, jag sa att festen börjar kl 13 hos mig så är hon här lagom till tåget ska gå....
Nu ska jag sova. Ska drömma sött om dig Natti.
Haha, förstår. Jag är snarare en sån som skulle låta mig luras med av någon med en trevlig personlighet och om hon är en sån som bara pratar på utan att lyssna på folk så tvivlar jag på at hon lyckas hur bra hon än ser ut Men hon har helt klart bättre chans att lyckas än duHaha. Nej men allvarligt så ser hon bra ut. Hon är rätt snäll. Men hon är som vilken kvinna som helst. Hon traggar så in i helvete och lyssnar inte på dig. Klockslag är helt värdelöst, jag sa att festen börjar kl 13 hos mig så är hon här lagom till tåget ska gå....
Nu ska jag sova. Ska drömma sött om dig Natti.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|