Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Sol i Karlstad är bara en lögn, de gånger jag varit där har det aldrig visats någon sol. :(

Det är inte alls nån lögn, har ju inte kunnat vara ute utan solglasögon på evigheter nu ju!

Och även om man inte ser nån sol på himlen på kan man alltid se sola i Karlstad ändå, för hon står staty utanför stadshotellet. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är inte alls nån lögn, har ju inte kunnat vara ute utan solglasögon på evigheter nu ju!

Och även om man inte ser nån sol på himlen på kan man alltid se sola i Karlstad ändå, för hon står staty utanför stadshotellet. ;)

Är man där jag är så ser man alltid solen oxå. :D

tkdrille

Guest
... njae, de som gör mjukvaran och designar hårdvaran är smarta, användarna är små får.

edit : Klart en mac håller år ut o år in när mjukvaran aldrig uppdateras och att det aldrig släpps nya program eller nya spel till maskinerna :) hade jag nöjt mig med att kunna skriva lite text och spara dokument så hade jag väl klarat mig med en C64 fortfarande!

Jag missa ditt inlägg. Brodern min använder mac till sina företag. Och kontot hans talar för att hans dator är jävligt bra ;) Han ratar pc extremt då de är onödigt tjafs.

Så nog är mac rätt så bra ändå.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Nu vart det molnigt här! :( Men det gör inget för jag har i alla fall, tydligen, en mysig lägenhet att vistas i ^_^ :banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum