Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu blev jag ju nyfiken...! Swish, berätta! :D

Ha, ha... Låt säga som så, att den har sina egenheter. Hade den varit italienare hade folk säkert sagt den hade själ. :D Typ... Blinkar man höger så blinkar helljuslampan i instrumentpanelen. Ibland släcks alla lampor i panelen. Dåligt när det är fartkameror på vägen. :gnissla Passagerarbilbältet brukar fastna, men rycker man till ordentligt, sedan drar ut det försiktigt så funkar det. Och så vidare. Och så vidare. Och så vidare. Den gick i alla fall genom besiktningen, är billig i drift och rullar det lilla jag kör med den. :)

Den gången jag körde Quman och Swish för att bowla i Malmö, då tändes för övrigt ljuset i instrumentpanelen för första gången på över ett halvår, så det var en stor händelse. :D Och lustigt nog så fungerar det hyfsat bra numera.

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Helt rätt, så jakten fortsätter! :tummenupp Får väl skicka ett mail till Audis huvudkontor och kräva att de plockar fram de gamla maskinerna och tillverkar ett par till mig. :D

Skroten?

Såklart man gör! :D

:krama

Nae, i plead the filth, han plead the filt eller Pipp som han nu pleadade. Släpp sargen o kom in i matchen.

Men nu Foccan vill vi att du berättar mer om din dejt. Va den skön? Trevlig? Sög den? :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Den första var ju riktigt poppig, gillart!:tummenupp Är det studioinspelat eller "programmerat" (vad man nu kallar det)? Säg bara till ifall du behöver säckpipsljud någon gång! :D :tummenupp

Tack! Är gjort med MIDI-keyboard och mjukvarusequencer. Behöver jag någon som spelar säckpipa så står du överst på listan över folk att ringa. :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Har kollat runt på sådana. Till och med i Tyskland när jag var där. Men någon gång så hittar jag dem nog!

Jag hade problem att hitta motorfästen till min gamla bil förut. Hittade dom till slut i Norrland på nån skrot när jag ringde runt direkt till dom istället för att gå via nån jävla samlingssida för alla skrotar.

Last edited:

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Nae, i plead the filth, han plead the filt eller Pipp som han nu pleadade. Släpp sargen o kom in i matchen.

Men nu Foccan vill vi att du berättar mer om din dejt. Va den skön? Trevlig? Sög den? :D

Aahh ok nu är jag med ^_^

Haha vilken dejt? ;) Du får allt ta och chilla lite och avvakta lite till ;) :hihi

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Inte för att kasta clowner mellan alleycats ben.. men dom verkar inte riktigt samspelta iaf.. :mattias

Lilla strutsen får alltid till det! ;)

Haha just nu är det väl kanske ingen bristvara i alla fall... ;)

Förstår inte vad du pratar om :glömdet

Du menar tagga en kompis som man hängde med på fb? :O

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Det är inte alls nån lögn, har ju inte kunnat vara ute utan solglasögon på evigheter nu ju!

Och även om man inte ser nån sol på himlen på kan man alltid se sola i Karlstad ändå, för hon står staty utanför stadshotellet. ;)

Jag trodde det var Du som är solen i Karlstad och Du har ju inte visat dig när jag varit där. :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Peter, haha...kasta inte sten i glashus. Du är så blek att lägger man en Bamyl på dig ser det ut som en leverfläck. :D Jag är inte blek :fakta

Jag jobbar på min vita färg!!

Jag blir faktiskt brun på sommarn, men eftersom jag är hetro så går jag inte till solariet på vintern heller.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tack! Är gjort med MIDI-keyboard och mjukvarusequencer. Behöver jag någon som spelar säckpipa så står du överst på listan över folk att ringa. :tummenupp

Coolt, lät riktigt bra som sagt! :tummenupp

Gött, vore fett med en säckpipsremix av något! :D :tummenupp

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning