HAHAHA. Vakt i bil. Ut du är full, gå hem.
Jag är jäääävligt rastlös . Jag vill ju hem till piiter.
Precis så blir det. Du får helt enkelt uppföra dig
Om en sådär cirkus elva timmar är vi hos piiter
betongkepsen är ett fUcktum
Det är fördelen med att bli bakfull. Man har nytta av alkoholen dagen efter också. Mer för pengarna liksom.
Pics or i didn't happen!
Jag tänker mig hojtvätt i bikini, massor med skum och strålande sol.
Kanske är ute och cycklar lite, men jag tänker mig det iaf.
Jag kan inte ens gå idag för jag va såååå smart så jag sträckte hela baksidan av ena benet när jag i fyllan fick för mig att brotta ner blöjan på golvet.
Suck... Ja va på Argentina-matchen... huvva...Det gick väl ungefär som väntat. Var väl ungefär lika spännande som väntat också... Speciellt efter att ha sett tyskar, engelsmän och spanjorer spela under de senaste dagarna, viss skillnad på spelkvalitet.
Ja tror inte han kan uppföra sig. O akta dig för när han börjar prata orm o gungande balkonger!Precis så blir det. Du får helt enkelt uppföra dig
Om en sådär cirkus elva timmar är vi hos piiter
Du är så knäpp...Det är fördelen med att bli bakfull. Man har nytta av alkoholen dagen efter också. Mer för pengarna liksom.
Ja, det låter ju väldigt smart, but it was probably a good idea at the time?Jag kan inte ens gå idag för jag va såååå smart så jag sträckte hela baksidan av ena benet när jag i fyllan fick för mig att brotta ner blöjan på golvet.
View attachment 381524
höhöh.. inte bildbevis på de du tänkte antar jag... MEN de var 24!! 24! jävla minus i dalaskogen igår.. så skum, sol, bikini och en tvättad cykel får du vänta med bild på... men man vet aldrig.. kanske dyker upp en vacker dag..
Du är så knäpp...
Jag sitter just nu i en bil med två islänningar som pratar svensk/norska med isländsk brytning. Fin lördag det!
Jag sitter just nu i en bil med två islänningar som pratar svensk/norska med isländsk brytning. Fin lördag det!
Fasen då.View attachment 381524
höhöh.. inte bildbevis på de du tänkte antar jag... MEN de var 24!! 24! jävla minus i dalaskogen igår.. så skum, sol, bikini och en tvättad cykel får du vänta med bild på... men man vet aldrig.. kanske dyker upp en vacker dag..
Svensk/Norska är ju samma som värmländska.
Oj att de kan fem gångarter visste jag men inte att de pratar också...
Och det blir inte bättre av att det är damhockey på TV.. Aldrig sett så många som bara ramlar helt utan anledning..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|