Singeltråden

JR85

bättre så
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Haninge
Hoj
-09 Triumph Street Triple
Blir ett riktigt plågsamt år i år. Bokat fyra sittningar hos tatueraren, första gadden blir 5 april. Sen påbörjas stora projektet i oktober. Kommer bli så jävla najs! :)

Igår bokade jag resa till Dubai, åker 27 april. Sååååå jäkla gott det ska bli med sol och värme. :kär Kommer man hem lagom till att det börjar bli varmt i Sverige med. :) :tummenupp

är inte alls avis
 

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Ort
Killeberg
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Wohooo singelforum! Hur har jag lyckats missa detta :va

Av att dömma av hur många sidor denna tråden är på har det antingen totalt spårat ut eller är bara ett simpet A kort det perfekta receptet för förevigt singel :crash

Fast man kan väl ändå inte vara ensam om att vara Frusen, singel och sexuellt ursvulten denna vintern :rolleyes:
 

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha R1-01,
Wohooo singelforum! Hur har jag lyckats missa detta :va

Av att dömma av hur många sidor denna tråden är på har det antingen totalt spårat ut eller är bara ett simpet A kort det perfekta receptet för förevigt singel :crash

Fast man kan väl ändå inte vara ensam om att vara Frusen, singel och sexuellt ursvulten denna vintern :rolleyes:

levt bakom en sten? nej skämt och sido :hej och välkommen till galningarnas forum.
Spårat? X antal ggr. Om tråden gett resultat? haha av alla dess former, ja.. om inte annat så är vi jävligt trevliga:) (och otrevliga.).. Bara att haka på:banana
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Wohooo singelforum! Hur har jag lyckats missa detta :va

Av att dömma av hur många sidor denna tråden är på har det antingen totalt spårat ut eller är bara ett simpet A kort det perfekta receptet för förevigt singel :crash

Fast man kan väl ändå inte vara ensam om att vara Frusen, singel och sexuellt ursvulten denna vintern :rolleyes:

Tråden funkar. :rolleyes:


:glömdet
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
levt bakom en sten? nej skämt och sido :hej och välkommen till galningarnas forum.
Spårat? X antal ggr. Om tråden gett resultat? haha av alla dess former, ja.. om inte annat så är vi jävligt trevliga:) (och otrevliga.).. Bara att haka på:banana

Bara X antal gånger? Jag skulle tippa på XXXXXX gånger :brinnerup
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Det var en riktigt rolig kväll igår :banana

Strippstången inne på klubben, jag lyckades få Swish att göra några moves på den :yoparty

Tack alla inblandade :D
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top