Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Länge och länge, 1,5 h från det att Pippi sa att det inte var från henne och du avslöjade dig. :D Men ja, måste ju säga att det var lyckat i alla fall, om jag får ha en åsikt. ;) Jag kan säga att jag funderade som faaaan på vägen från brevlådan till lägenheten, vad tusan det var för brev och fick mig ett skratt när jag öppnade det. :hihi


Spola till 2:37 så har du mitt budskap.. Eller så lyssnar du bara på den grymma live spelningen metallica gör här!

View attachment 381524

höhöh.. inte bildbevis på de du tänkte antar jag... MEN de var 24!! 24! jävla minus i dalaskogen igår.. så skum, sol, bikini och en tvättad cykel får du vänta med bild på... men man vet aldrig.. kanske dyker upp en vacker dag..:D

Själv väntar man ju att ha råd och köpa delar.. sen ska ju motorn ur. Det blir ju inte mycket skum och sånt då.. men skitigt och oljigt.. oljig överkropp kanske?


Fullt ös, medvetslös! :yoparty
 

tkdrille

Guest
Ööööö. Nu sätter jag alkolås. Anna kör. Men Anton satte sig framme. Men jag ska dra öronen :)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Då får han serva dig hela dagen. Smart drag. :banana

Det är lugnt, jag är en tuff kvinna. :) Jag känner mig redan bättre...eller jag har anpassat mig. Kan inte böja mig ner om jag inte böjer knäna. Haha. Handikappad. :D

Ja, det låter ju väldigt smart, but it was probably a good idea at the time? :fyllisar

Jag va inte nykter om man nu får skylla på nåt. :)
Men jag hade jEtekul. :)

View attachment 381564

Kul att träffa lite singeltrådsfolk igår! Sjukt sliten idag dock...

Ja det va toppen. :tummen
Jag e oxå sliten idag men det va de värt. :)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det var ett jävla snack om mina axlar igår iaf, jag hajar inte hur dom kan få sån uppmärksamhet.

Vafan Peter vad har du gjort?!?!?! Han skrek till och med ditt namn i sängen inatt. Du har förstört allt. :4skrika Nu är han helt plötsligt betuttad i dig istället för i mig. :(
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Vafan Peter vad har du gjort?!?!?! Han skrek till och med ditt namn i sängen inatt. Du har förstört allt. :4skrika Nu är han helt plötsligt betuttad i dig istället för i mig. :(

Sorry... men du behöver nog inte va så orolig ändå tror jag med tanke på vem han föredrog att ha i knät! Känner mig lite brädad faktiskt!! :crash

pippiåblöjan.jpg
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Blir ett riktigt plågsamt år i år. Bokat fyra sittningar hos tatueraren, första gadden blir 5 april. Sen påbörjas stora projektet i oktober. Kommer bli så jävla najs! :)

Igår bokade jag resa till Dubai, åker 27 april. Sååååå jäkla gott det ska bli med sol och värme. :kär Kommer man hem lagom till att det börjar bli varmt i Sverige med. :) :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top