Slowroller
Skrämmer små barn
Då gör det inget om du tappar en
Nä det är fantastiskt. Jag kan ha olika näsor varje dag i två veckor. Lyx!
Då gör det inget om du tappar en
Jag skrattar gärna och mycket
Det spelar ingen roll var. Det är vad som räknas Vi skulle ju öla ihop du och jag
Nä jag gillar inte bollar i form av bowlingklot. Fotboll kanske? Handboll? Int
e bo(ll)wling.
Jag kan titta på Ni kan ju göra som pojkarna norröver och klä av er. Det funkar
Det tror jag säkert. Fast jag är tveksam till att vi lönnfeta skåningar ställer upp på ett sådant spektakel.
Ok vi kan kolla vad som finns. Eller så bara dricker vi
Ni tränar ju som fan!!
Ni tränar ju som fan!!
Ni får bowla
Nu har jag återuppstått! Nä, det var inte speciellt hårt för min del. Det värsta var nog när Palle ringde och väckte mig när jag precis somnat, och sa att Bushen inte gick att få tag i (han hade hoppat ur bilen vid ett rödljus och mumlat något, och sen gått iväg) så jag och Palle fick ge oss ut på jakt, i sann "föräldrarna-är-ute-och-kör-med-bilen-mitt-i-natten-och-letar-efter-sin-försupna-tonårsunge-anda"! Fast vi hittade inte honom, så det var helt i onödan!
Haha de små tål inte spritenNu har jag återuppstått! Nä, det var inte speciellt hårt för min del. Det värsta var nog när Palle ringde och väckte mig när jag precis somnat, och sa att Bushen inte gick att få tag i (han hade hoppat ur bilen vid ett rödljus och mumlat något, och sen gått iväg) så jag och Palle fick ge oss ut på jakt, i sann "föräldrarna-är-ute-och-kör-med-bilen-mitt-i-natten-och-letar-efter-sin-försupna-tonårsunge-anda"! Fast vi hittade inte honom, så det var helt i onödan!
Och äter som fan.
Va snällt. De får du med
Nu har jag återuppstått! Nä, det var inte speciellt hårt för min del. Det värsta var nog när Palle ringde och väckte mig när jag precis somnat, och sa att Bushen inte gick att få tag i (han hade hoppat ur bilen vid ett rödljus och mumlat något, och sen gått iväg) så jag och Palle fick ge oss ut på jakt, i sann "föräldrarna-är-ute-och-kör-med-bilen-mitt-i-natten-och-letar-efter-sin-försupna-tonårsunge-anda"! Fast vi hittade inte honom, så det var helt i onödan!
Vi kan väl tvinga nån till nåt!? Snälla
Hörde jag GrillFEEEEST!!?!?
Ja men du bodde väl i norrland?
Och du bor i Danmark?
Jag bor ju föfasiken mellan Östergötland och småland!
Surfar in på den här tråden typ en gång i veckan, och inser varje gång att ni är helt sjuka i huvve
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|