Singeltråden

tkdrille

Guest
Trött.? Om nån ska va trötta så är de väl jag. Mest jag. Men jag får mest skylla mig själv. MEN jag fick åka båt.
Vi stötte på nån som ville ha med oss till köpenhamn på båten. Något skumt prata han om hehe.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Trött.? Om nån ska va trötta så är de väl jag. Mest jag. Men jag får mest skylla mig själv. MEN jag fick åka båt.
Vi stötte på nån som ville ha med oss till köpenhamn på båten. Något skumt prata han om hehe.


Du e säker på att det inte var du som var skum? :näsblod
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Absolut, för jag tittade på vattnet ute på däck. De måste man göra när man åker båt. :D Och äter pölse och en massa.
Så jag var i Danmark i söndes morse, de ni.

Det ska väl inte va en massa vatten på däck heller? :4skrika
Vad åt du för massa? :dummer
Vad hände i Danmark? :arsele

Stackars Lina :gråta
 

tkdrille

Guest
Det ska väl inte va en massa vatten på däck heller? :4skrika
Vad åt du för massa? :dummer
Vad hände i Danmark? :arsele

Stackars Lina :gråta

:D
Johooo, om de blåser jättemycket ska där vara vatten men de gjorde de i och för sig inte.
Jag åt 2 pölse och 2 brööön. Ketchup, senap. Och en cola. Sen gick vi upp på däck. Sen sov vi en tur. Sen upp på däck.
Sen satte vi oss på knutan och sov en timme eller så. Sen vakna Märta till. Och pratade häxor och liknande.
Ja synd om Lina ;) De trodde hon aldrig att hon skulle vara uppe i över ett dygn höhö.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
:D
Johooo, om de blåser jättemycket ska där vara vatten men de gjorde de i och för sig inte.
Jag åt 2 pölse och 2 brööön. Ketchup, senap. Och en cola. Sen gick vi upp på däck. Sen sov vi en tur. Sen upp på däck.
Sen satte vi oss på knutan och sov en timme eller så. Sen vakna Märta till. Och pratade häxor och liknande.
Ja synd om Lina ;) De trodde hon aldrig att hon skulle vara uppe i över ett dygn höhö.


Ni e int klok! :rolleyes:

Kul för Märta :brinnerup

Som sagt, stackars Lina :död



Sov Gott alla galningar!! :hej :hej
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu har jag återuppstått! :crash Nä, det var inte speciellt hårt för min del. Det värsta var nog när Palle ringde och väckte mig när jag precis somnat, och sa att Bushen inte gick att få tag i (han hade hoppat ur bilen vid ett rödljus och mumlat något, och sen gått iväg) så jag och Palle fick ge oss ut på jakt, i sann "föräldrarna-är-ute-och-kör-med-bilen-mitt-i-natten-och-letar-efter-sin-försupna-tonårsunge-anda"! Fast vi hittade inte honom, så det var helt i onödan! :tungan
Jamen förlåt då... :rodnar Palle hade minsann uppfattat att jag behagade gå sista biten hem för att få frisk luft, han blev bara orolig när jag sen inte svarade när han sen ringde... :D Tro fan att jag inte gjorde det, jag stöp ju rakt i säng och somnade pladask :D

För övrigt tycker jag att det pratas förvånansvärt lite om festen...:va Har alla ångest eller? :D What happens at vårfest stays at vårfest...:Gnissla
 
Last edited:

tkdrille

Guest
Jamen förlåt då... :rodnar Palle hade minsann uppfattat att jag behagade gå sista biten hem för att få frisk luft, han blev bara orolig när jag sen inte svarade när han sen ringde... :D Tro fan att jag inte gjorde det, jag stöp ju rakt i säng och somnade pladask :D

För övrigt tycker jag att det pratas förvånansvärt lite om festen...:va Har alla ångest eller? :D What happens at vårfest stays at vårfest...:Gnissla

Nä vi tänkte vara lite försiktiga med tanke på dig. Vore synd att ge dig ånget lille påg.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nä inte så. Men att du blev spyfärdig och gick ut tidigare. Den ångesten menade ju jag. :)

Spydde faktiskt inte förrän Marie sa åt mig att köra fingrarna i halsen:mattias Sen att det i sin tur gjorde mig än mer illamående och att vi fick stanna bilen ett par gånger för min skull på vägen hem har jag redan ångest över...:gnissla
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top