Singeltråden

tkdrille

Guest
Spydde faktiskt inte förrän Marie sa åt mig att köra fingrarna i halsen:mattias Sen att det i sin tur gjorde mig än mer illamående och att vi fick stanna bilen ett par gånger för min skull på vägen hem har jag redan ångest över...:gnissla
Haha. Men du mådde illa ;). Spy är aldrig kul, men de händer ibland. Jag kissa i kors med någon. De du. :). Orka köer
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Seften, prova du att tappa 20kg på tre-fyra månader och ge dig sen ut och sup som för fyra månader sen så ska du också se att det snurrar mer än vanligt ;)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha. Men du mådde illa ;). Spy är aldrig kul, men de händer ibland. Jag kissa i kors med någon. De du. :). Orka köer

Det förnekar jag inte, jag bara skyller på ovana :D True, och jag försökte undvika det in i det sista men Marie tyckte att det var en bra idé...:gnissla :D

Jag har ett minne av att jag snodde din cigg men det kan ha varit någon annans också:va :hihi
 

tkdrille

Guest
Det förnekar jag inte, jag bara skyller på ovana :D True, och jag försökte undvika det in i det sista men Marie tyckte att det var en bra idé...:gnissla :D

Jag har ett minne av att jag snodde din cigg men det kan ha varit någon annans också:va :hihi

De var nog en bra ide för du mådde illa. Ja de var min ;). Alla snodde av mig. Men de är lugnt för de är slut med de nu.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Spydde faktiskt inte förrän Marie sa åt mig att köra fingrarna i halsen:mattias Sen att det i sin tur gjorde mig än mer illamående och att vi fick stanna bilen ett par gånger för min skull på vägen hem har jag redan ångest över...:gnissla

Det är lugnt så det behöver du inte ha. Ångest alltså. Och orolig blev jag ju eftersom jag ringde typ tio gånger utan svar. :) Det viktiga är att allt blev bra till slut. :tummenupp
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är lugnt så det behöver du inte ha. Ångest alltså. Och orolig blev jag ju eftersom jag ringde typ tio gånger utan svar. :) Det viktiga är att allt blev bra till slut. :tummenupp

Haha, du är snäll du palle. Ledsen för det iallafall, hoppas att ni inte tyckte jag var alltför strulig och att ni kan tänka er att festa med mig igen :D Ska försöka hålla igen lite nästa gång ;)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Asian_elephant_trunk.jpg

That escalated quickly.... :glömdet

Ryktet säger att det springer runt ett trafikproblem i Karlstad iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=rvCI0dWRl8w

:rofl

What happens at vårfest stays at vårfest...:Gnissla

Det ska vi komma ihåg när vi har fest nästa gång. Det enda vi vill veta är om nån hooka. :D

Spydde faktiskt inte förrän Marie sa åt mig att köra fingrarna i halsen:mattias Sen att det i sin tur gjorde mig än mer illamående och att vi fick stanna bilen ett par gånger för min skull på vägen hem har jag redan ångest över...:gnissla

Du ska inte ha ångest om ni hann stanna bilen. :mattias

Seften, prova du att tappa 20kg på tre-fyra månader och ge dig sen ut och sup som för fyra månader sen så ska du också se att det snurrar mer än vanligt ;)

I know the feeling, jag tappade 55-60 kg på sex månader o satan när jag luktade på en öl efter. :hihi
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Dumb ways to die, kan fanimej slänga sig i väggen jämfört med de drömmar jag haft i natt... FY FAN! :3freak
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag tror jag är friskförklarad från bulimi, de vill fasa ut våra möten på ätstörningsenheten.

Jag är sjukt stolt över mig själv. Fan vad glad jag är! :banana :D :D


:banana :banana :banana

Jag drömde att jag dödade min Pou och förlorade alla lvl jag klarade av i Candy Crush Saga pga det. :3freak

Själv blev jag dog jag på nästan alla möjliga sätt, mördad, drunknade, hamnade i en lavin... jag tror inte drömguden missade nåt... Härligt utvilad är ju o ta i.... :död
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ja just det ja! Tänkte jag skulle gratta dig här igår angående bulimin men siten sunkade ur, det låg visst kvar en tagg på det.

Jättegrattis, de e en riktig seger!!! :krama
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Han visa ju för fan snabeln! :D

Men inte DEN snabeln! :glömdet

Jag är ju fortfarande på jakt efter 50 cl :crash

Ja just det ja! Tänkte jag skulle gratta dig här igår angående bulimin men siten sunkade ur, det låg visst kvar en tagg på det.

Jättegrattis, de e en riktig seger!!! :krama

Ingen fara, jag har inte svarat alla som grattat, jag är glad för alla svar jag gått :kär

Haha, ja om man kan lita på hur det känns i sömnen så vet jag... :crash

Kör hårt :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top