Plåthinken
Tappat barn
Dåre!!
Stod upp på en bräda för första gången i hela mitt liv i november
Dåre!!
Stod upp på en bräda för första gången i hela mitt liv i november
Häftigt Är det vindsurfing eller riktig surfing, har ni höga vågor i Halmstad?
Det är vågsurfing, det var inte så höga vågor när vi provade. Finns bra med vågor vissa dagar ute på Tylösand. Men jag är ju lite sugen på att sticka utomlands och ta riktigt ordentliga vågor.
Vill köra kitesurf men det verkar som det är en dyr hobby jämfört med en bräda och våtdräkt.
Fan va Cool det ska vara bra surfing i Stavanger samt på Franska atlantkusten.
Jag är ju inte ens rookie i det här, jag är prospect så jag har NOLL koll
Farsan sa att det finns ett populärt surfställe nere i Nynäshamn, nånstans där i trakten. Jag tror han försöker få mig att flytta tillbaka till Stockholm...
Det är vågsurfing, det var inte så höga vågor när vi provade. Finns bra med vågor vissa dagar ute på Tylösand. Men jag är ju lite sugen på att sticka utomlands och ta riktigt ordentliga vågor.
Vill köra kitesurf men det verkar som det är en dyr hobby jämfört med en bräda och våtdräkt.
Körde bil
Fast kiten kan man få billigt om man inte har så stora krav. =) Och handlar utomlands såklart. Förvisso 10000 minst utöver bräda och våtdräkt ja.
Hade inte du druckit sa du?
Låter billigt. Men mycket folk har alldeles för många hobbys.
sssch
Alla är barn i början. Du verkar ha en järnvilja,så du kommer säkert bli en utmärkt surfare.
Fast kiten kan man få billigt om man inte har så stora krav. =) Och handlar utomlands såklart. Förvisso 10000 minst utöver bräda och våtdräkt ja.
Jodå envis är mitt förnamn. Undrar hur många gånger jag gett mina föräldrar gråa hår. Det mesta har gjort att de blivit mer avslappnade inställda till mina småsyskon, de ska ha mig att tacka för tycker jag
Jag har hellre en hoj än en kitesurfingskit, utan att ens prova något av de två
Låter billigt. Men mycket folk har alldeles för många hobbys.
sssch
Smuttade bara lite förut. Skulle köra ner bilen på tomten bara. Så tog ett varv runt kvarteret.
Klart du ska ha en hoj, du är ju en SH-brud ju
Jag tycker att du borde ändra ditt beteende här i tråden, ditt surr är lite väl rått ibland, och ingen blir impad av att nån kör full.
Visserligen så driver vi med varanda ganska friskt ibland. Men tonen är alltid hjärtlig, och så vill vi ha det i fortsättningen också
Var rädd om dej.
Jag är inte full... Skulle aldrig sätta mig i förarsätet om jag druckit en halv öl ens.
Men jag hällde i mig 1/4 snapsglas av en liten jävla baylies eller hur de stavas.
Okej, jag fick uppfattningen att du var full, för du skrev ju att du inte skulle köra för att du druckit
Men kitesurfning är väll i regel ganska billig? Liksom en hoj är ju ganska dyr i inköp och sedan kostar det ju med bensin å försäkring.
Jag skulle vilja prova, ser förbaskat skönt ut å bara glida
Det är svårt att ha flera hobbys tycker jag. Jag har typ 2 aktiva hobbys. Ganska dyrt så kontot blir ganska nära noll vissa månader.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|