Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Ja tyvärr så är dom flesta roliga hobbysarna dyra, annars så skulle man ha många fler.

Mitt problem är att jag har svårt att hitta hobbies som verkar roliga. Den enda hobby som jag finner något nöje i är att köra hoj. Men det har jag bara gjort en säsong då det var dåligt väder största delen av tiden så jag har bara kört 160 mil. Så jag får se hur det intresset utvecklas, men hittills verkar det oväntat positivt.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
sssch :näsblod

Smuttade bara lite förut. Skulle köra ner bilen på tomten bara. Så tog ett varv runt kvarteret.

Håller med Semper Idem fjunis, ingen blir impad av någon som fyllekör. Och även om du gjort det, även om det bara var lite, så är det ingen bra idé att skryta om det här. Var rädd om dig, men var framförallt rädd om andra! Säger inte att du varit ute och vansinneskört full som ett svin, men "ta ett varv runt kvarteret" gör man bara inte om man druckit. Man riskerar inte bara sitt eget liv utan även andras. Ärligt talat, vill du riskera din egen hälsa så gör det. Men skulle du någonsin kunna förlåta dig om du skadar någon annan till följd av ditt beteende? :)

Edit: Såg ditt andra inlägg nu. Låt gå för denna gång, möjligen. Men dock!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vad är den riktiga definitionen av en SH-brud då? :)

Har A-kort och äger eller ha ägt/ska äga en hoj. Inte ens A1 pojkarna får vara kvar på forumet så att hästbrudarna fått stanna kvar är jävligt generöst. Förstår dock tanken bakom.

Ha ett genuint intresse för hoj är oxå en fördel. Inte bara att man tycker det är ballt och coolt. :tummenupp

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Ja tyvärr så är dom flesta roliga hobbysarna dyra, annars så skulle man ha många fler.

Mitt problem är att jag har svårt att hitta hobbies som verkar roliga. Den enda hobby som jag finner något nöje i är att köra hoj. Men det har jag bara gjort en säsong då det var dåligt väder största delen av tiden så jag har bara kört 160 mil. Så jag får se hur det intresset utvecklas, men hittills verkar det oväntat positivt.

Jobbar inte ni och tjänar pengar då? Det känns ju lite meningslöst att lägga omkring 80' på en hoj om man inte nyttjar den till fullo när det är möjligt tycker jag. :va

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Har A-kort och äger eller ha ägt/ska äga en hoj. Inte ens A1 pojkarna får vara kvar på forumet så att hästbrudarna fått stanna kvar är jävligt generöst. Förstår dock tanken bakom.

Ha ett genuint intresse för hoj är oxå en fördel. Inte bara att man tycker det är ballt och coolt. :tummenupp

Sen när har det sparkats folk från forumet för att dom inte har rätt behörighet?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Gills det med indraget körkort och motorcyckeln i baskomponenter över garage-golvet? :va

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R

Får inte A1 pöjkarna vara kvar? :va

Lite synd att 125 forumet är döende på grund av facebook. Men lite skönt också. Samma fråga kom fram en gång i veckan - Vilken går snabbast. Blev lite uttjatat.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Lägg ner nu... Jag kör inte rattfull.

Nehejdu, lägg ner själv. Det lät väldigt mycket som det när du sa "Visst fan, kan ju inte köra ikväll för jag har druckit!" och ett litet tag senare: "Körde ändå". Du kan inte gärna förebrå oss för att vi tror det, faktiskt ;)

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Jobbar inte ni och tjänar pengar då? Det känns ju lite meningslöst att lägga omkring 80' på en hoj om man inte nyttjar den till fullo när det är möjligt tycker jag. :va

:7petajag pratade inte om hojåkandet,menade att om man hade massor med pengar så skulle man ha fler dyra hobbies.
Jag har många fordon så jag får lägga mycket pengar på dom, samt garagehyra.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hörsägen, bevis frågas.

Lite svårt att bevisa fattar du väl själv. Men du som hängt här så många år borde sett detta. Alla moppefuckona är ett bra ex.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning