Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Lite svårt att bevisa fattar du väl själv. Men du som hängt här så många år borde sett detta. Alla moppefuckona är ett bra ex.

Men hur många moppefuckona har faktiskt blivit kickade och hur många har själva insett att dom inte har nåt här att göra?

tkdrille

Guest
I
Låter billigt. Men mycket folk har alldeles för många hobbys.

sssch :näsblod

Smuttade bara lite förut. Skulle köra ner bilen på tomten bara. Så tog ett varv runt kvarteret.
Man får ju ingen lyx för det såklart.

Låt bli att smutta även om du ska bara runt kvarteret påg.
Jodå envis är mitt förnamn. Undrar hur många gånger jag gett mina föräldrar gråa hår. :D Det mesta har gjort att de blivit mer avslappnade inställda till mina småsyskon, de ska ha mig att tacka för tycker jag ;)

Jag har hellre en hoj än en kitesurfingskit, utan att ens prova något av de två ;)

Självklart. Kite i Sverige är lite fel. De ska vara varmt och blåsigt :). Ska nog testa på de nästa år.

Och även om du inte har mc nu så får du vara här. :krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Om man vore 24år igen. :rock Fast problemet är att jag nog skulle vilja vara 24 men ha den livserfarenhet som jag har nu, vilket kan vara lite svårt att få att gå ihop.

Det beror väl på vilken livserfarenhet man har. Jag tror jag har ganska mycket jämfört med de andra i min ålder men det kan ju självfallet bero på vilket bagage jag bär på också.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nä jag känner mig inte gammal, men det finns en hel del val som jag gjort i livet som jag skulle ändra på om jag kunde.

Jag har gjort så sjukt många dumma val. Men jag ångrar INGENTING. Jag skulle inte ändra på NÅNTING, inte ens det som blivit nerpackat i mitt bagage. Varför? Utan de sakerna hade jag inte varit den jag är. Och den jag är idag gör ju mig till ett unikum och det kan jag nog vara lite stolt över.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag har gjort så sjukt många dumma val. Men jag ångrar INGENTING. Jag skulle inte ändra på NÅNTING, inte ens det som blivit nerpackat i mitt bagage. Varför? Utan de sakerna hade jag inte varit den jag är. Och den jag är idag gör ju mig till ett unikum och det kan jag nog vara lite stolt över.

Helt riktigt! Look, learn and listen baby, thats my philosophy.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det beror väl på vilken livserfarenhet man har. Jag tror jag har ganska mycket jämfört med de andra i min ålder men det kan ju självfallet bero på vilket bagage jag bär på också.

Ta inte detta på fel sätt, för det är menat som en komplimang. Det var anledningen till att jag frågade om din ålder, jag räknade med att du borde vara ungefär i den ålder du är men ibland verkar du vara lite mer, vad ska man säga(?), jag säger mogen i brist på ett bättre uttryck. :krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ta inte detta på fel sätt, för det är menat som en komplimang. Det var anledningen till att jag frågade om din ålder, jag räknade med att du borde vara ungefär i den ålder du är men ibland verkar du vara lite mer, vad ska man säga(?), jag säger mogen i brist på ett bättre uttryck. :krama

Nej jag tog inte det på något speciellt sätt alls :) :krama
När man tar fram min seriösa sida finns det nog mer att upptäcka :)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping