Några härifrån raidade i singeltråden på Bukefalos där jag hängde. Jag hade dock missat det eftersom jag inte satt vid datorn. Blev tipsad av en av tjejerna där för hon tyckte att jag skulle passa här. Det var ofta liksom en konflikt mellan mig och de andra i tråden eftersom de är lite mjukare och trevligare medan jag kommer med grova skämt som är utanför deras spelplan.
Jag hittade hit. Och fastnade.
Jag är genuint nyfiken och intresserad av hojar men har inga konkreta frågor eller konkreta planer för en hoj på grund av min studentekonomi men jag går in och läser i andra trådar. Det har varit bestämt sedan barnsben att jag ska ha en hoj och under tonåren utvecklades ett intresse för sporthoj. Jag vet så långt som att jag kommer vilja börja med en 600cc sen får vi se om jag vill ha något tyngre.
Skulle inte ha något emot en motard eller cross för den delen, har jag upptäckt på senare tid. Men när tiden är väl inne för en egen hoj får vi ju se vad som blir!
Så nu har jag avslöjat mitt lilla intresse.
Och JA! Jag ska ju träffa några stockholmare om ett par veckor också till och med