Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Vilka ändringar? Att du inte bar ett par lila jeans när du var tonåring? :rofl

Jag skulle inte ha gått till skolan i pyjamasjacka på mellanstadiet :D (Vilket jag faktiskt gjorde). Jag skulle ha nog ha inriktat mig på programmering istället för elektronik och så skulle jag ha gått ner 40kg innan jag fyllde 30 istället för efter 30.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Inget viktigt.

Ni ska fan vara glada att ni är singel. En annan har spenderat natten med att hindra flickvännen från att försöka ta livet av sig. Alkohol, tabletter och rakblad i en salig blandning. Natten från helvetet, vilket jävla kaos.

Men du, det har väl inget med att vara singel att göra. Tragiskt verkligen, men sånt kan hända i familjen, vänskapskretsen osv. Hoppas allt löser sig till det bättre.

Ärligt?

Ge fan i att skriva det där om du nu var seriös. Jävligt respektlöst mot henne. Skiter i att du för mig är totalt okänd. Man skriver inte sånt så här öppet på ett forum.

Kan bara hålla med, sånt där är privat.

Tack :(

Ricken är min idol. Mitt mål är att bli som honom. :)

Jag kan ge dig råd...har sett en del. :rädd

Okej stop nu! Man är inte en SH-brud för att man hänger i Singeltråden på sporthoj.com. Lite måtta får det vara.

Så vad definierar en sporthojsbrud? Om det nu skulle vara något att skryta om?
Jag ser inte på mig själv som nån sporthojsbrud. Dom riktiga sporthojsbrudarna knullar väl runt ganska friskt med allt som rör sig härinne.

Ser mig då hellre som en tjej som har intresset att köra hoj bland många andra intressen. Till Pia vill jag säga, jag tycker att du ska börja övningsköra med någon och se om det passar dig och blir du biten så är det bara att tuta o köra. :krama

Har A-kort och äger eller ha ägt/ska äga en hoj. Inte ens A1 pojkarna får vara kvar på forumet så att hästbrudarna fått stanna kvar är jävligt generöst. Förstår dock tanken bakom.

Ha ett genuint intresse för hoj är oxå en fördel. Inte bara att man tycker det är ballt och coolt. :tummenupp

För mycket konkurrens? :banana
:skakar på huvet

Men Ricken du får väl inte vara härinne? Du har väl ingen Sporthoj? Dessutom är du tillsammans med en icke sporthojsbrud. SKÄMS :mattias

Last edited:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag skulle inte ha gått till skolan i pyjamasjacka på mellanstadiet :D (Vilket jag faktiskt gjorde). Jag skulle ha nog ha inriktat mig på programmering istället för elektronik och så skulle jag ha gått ner 40kg innan jag fyllde 30 istället för efter 30.

Jag sitter och funderar på vilka sådana ändringar jag velat göra. Men inte ens vill jag ändra när jag var 13 och bar Savannbyxor med string högt uppdragna till midjan och ett par Buffaloskor på det. :näsblod :rofl

Inte ens den gången jag gungade så högt jag kunde och hoppade rakt in i ett staket med huvet före :huvet

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Till Pia vill jag säga, jag tycker att du ska börja övningsköra med någon och se om det passar dig och blir du biten så är det bara att tuta o köra. :krama

Jag ska faktiskt se till att ha cash så jag tar mig ner till Skåne och får provköra mc, Jävla Peter länkade ju till den. Kanske man kan få träffa några SH:are igen när man är därnere ändå :)

Övningsköra kan jag ju göra men det krävs väl egen hoj för det? (tänker då på privat, trafikskolorna har knökfullt och jag har inte råd)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag ska faktiskt se till att ha cash så jag tar mig ner till Skåne och får provköra mc, Jävla Peter länkade ju till den. Kanske man kan få träffa några SH:are igen när man är därnere ändå :)

Övningsköra kan jag ju göra men det krävs väl egen hoj för det?

Du är välkommen upp i sommar så kan du få köra min hoj. :krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
I sanning ett tappat barn. :)

Det hela börjar med att jag som spädbarn ramlar från tvättmaskinen när pappa vänder blicken ifrån mig för ett ögonblick.

Det fortsätter med en gungbräda när jag var <5 år gammal, jag skrek "HÖGRE!" och min styvpappas kompis som satt i den andra änden satte sig ordentligt och jag flög, jag höll i handtaget. Landade rakt på munnen, tur jag hade röd jacka så man inte såg så mycket blod. Det blev ett hål i läppen :crash

Ja. Tja. Tappat barn. :rofl

Vilar min låda :crash
:näsblod:

:glömdet

Du är välkommen upp i sommar så kan du få köra min hoj. :krama

Aww, du är gullig! Det ska jag ta o göra då, kan ju inte bli tråkigt! :)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping