djulle
Medlem
Hon vill bli lavettad kort sagt... ENBART i samband sex förstås
Hon vill bli lavettad kort sagt... ENBART i samband sex förstås
Har vi gang Bang nu?Vi får inviga dig den 20 april i Tyringe hos tkdrille, kl 18.03 (Och ja, det är fest då, jag åker ner för att provköra hoj i Ljungbyhed den 21 april)
Så får du bevisa allt för oss i gänget
Jag kan inte svara på sen frågan för pengar i kombination med sex eller förhållande lockar inte mig.
Who? Me?
Den som slår mig kan räkna med att bli sänkt med ett slag. Jag har blivit misshandlad tillräckligt i mitt liv.
Amen to that!
Skulle inte tro det
Fråga Anna, hon vet allt!
Jag måste lära dig en sak! Tjejer gillar när killen bjuder på första dejten. Sen efter det spelar det ingen roll. Men första avgör fortsättningen.
Vi lever ändå på 2013 just nu. Kvinnorna får nöja sig med något simpeltOch om det inte blir någon fortsättning trots att killen bjuder? 10 dejter på en månad - det kanske trots allt inte säger klick med första, andra, tredje tjejen och så vidare - á 700:- = 7.000:- spänn, medan tjejerna fått en gratismiddag?
Och kalla mig inte snål, för det är jag inte.
Vi lever ändå på 2013 just nu. Kvinnorna får nöja sig med något simpelt
Och om det inte blir någon fortsättning trots att killen bjuder? 10 dejter på en månad - det kanske trots allt inte säger klick med första, andra, tredje tjejen och så vidare - á 700:- = 7.000:- spänn, medan tjejerna fått en gratismiddag?
Och tro inte att jag är snål, för det är jag inte.
Nä jag pratade inte om dig utan min vän som fick förstört sin trumhinna. Men återigen, jag är ingen frikken mansgris som misshandlar kvinnor.
Och om det inte blir någon fortsättning trots att killen bjuder? 10 dejter på en månad - det kanske trots allt inte säger klick med första, andra, tredje tjejen och så vidare - á 700:- = 7.000:- spänn, medan tjejerna fått en gratismiddag?
Då har du verkligen inget i den här tråden att göra...
Sperma i örat?
Det var bilden jag fick i huvudet, det var därför jag föreslog att han skulle ta det i singeltråden istället.
. Jag kräver inte mycket men en kille som visar att man är speciell o inte en i mängden vinner alla gånger.
2013, kvinnor är självständiga och betalar för bägge eller sig själv
...med en fika för 50 spänn. Jahaja.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!