Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag måste lära dig en sak! Tjejer gillar när killen bjuder på första dejten. Sen efter det spelar det ingen roll. Men första avgör fortsättningen.

Och om det inte blir någon fortsättning trots att killen bjuder? :confused: 10 dejter på en månad - det kanske trots allt inte säger klick med första, andra, tredje tjejen och så vidare - á 700:- = 7.000:- spänn, medan tjejerna fått en gratismiddag?

Och tro inte att jag är snål, för det är jag inte. ;)

Last edited:

tkdrille

Guest
Och om det inte blir någon fortsättning trots att killen bjuder? :confused: 10 dejter på en månad - det kanske trots allt inte säger klick med första, andra, tredje tjejen och så vidare - á 700:- = 7.000:- spänn, medan tjejerna fått en gratismiddag?

Och kalla mig inte snål, för det är jag inte. ;)
Vi lever ändå på 2013 just nu. Kvinnorna får nöja sig med något simpelt

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,

samma upplägg på 10 brudar utan napp?!.... dags att byta rutiner kanske;):fakta

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nä jag pratade inte om dig utan min vän som fick förstört sin trumhinna. Men återigen, jag är ingen frikken mansgris som misshandlar kvinnor.

Då har du verkligen inget i den här tråden att göra...

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Blir det fortsättning så är ju standarden satt, eller hur? De har så lätt att vänja sig. 1 gång räcker...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Nae men sen behöver inte en middag/fika kosta 700:- heller. En fika kostar typ 50:-
Jag har varit på dejter där killen antingen "glömmer" plånboken eller inte ens kan betala för en kaffe/läsk. Ledsen men jag kanske är gammalmodig men där blev det ingen mer dejt. Jag kräver inte mycket men en kille som visar att man är speciell o inte en i mängden vinner alla gånger.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning