Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
paraplydrink å ett par roppar e ju garanterat ligg första dejten å inte så dyrt :crash

Vem behöver paraplydrink om man ändå ska roppa? Ett glas vatten räcker väl då, varför överdriva. :) Visserligen hade Blöjan det ganska lätt eftersom jag roppade mig själv. :D

Absolut inte Tacos va?
Då är killen klippt med skosnörena... :glömdet

Tacos är väl guld. :) Klarar man en tacosmåltid klarar man allt. :D

Jag kom just på att jag inte är en bra person att fråga om sånt här. Jag gör tvärtemot alla normer o regler. Säger nån att man inte ska bjuda på tacos så bjuder jag på tacos. Konstigt att jag inte skrämt ihjäl mer folk än vad jag gjort i mina dagar. :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu får du bestämma dig, vill du veta vilka krav som ställs på er eller vill du bara veta vad jag är för slags människa?

Jag vill veta men först vill jag gissa.

1. Säg aldrig nej.

2. Små fötter så du kommer nära spisen så kedjan inte kostar så mycket.

3. Lyd

tkdrille

Guest
Nu får du bestämma dig, vill du veta vilka krav som ställs på er eller vill du bara veta vad jag är för slags människa?

Akta dig. Hon försöker lura dig och snart är du som dina offer. Ligger i en källare mitt ute i ingenstans.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Krav o krav.. :näsblod

Om man definierar några önskemål på vad som är pluspoäng hos kommande partner är det detsamma som att ställa krav då? :va

Det är en fråga jag är mycket nyfiken att få svar på.

Det vet jag inte.

Det jag reagerar över är att jag flera gånger läst kommentarer som att folk inte lever upp till krav man har på dom eller att man är för kräsen.

Jag tycker det är lite konstigt att ha krav, men det är jag. Jag är konstig :hihi :3freak
Förmodligen har jag fel och alla andra rätt. Jag tycker att ytlighet är tröttsamt och om man ska ha en massa krav på sin omgivning ska man se till att själv vara förbannat perfekt först. :näsblod

Meningen med mitt liv är att får reda på vilken slags människa du är. :7peta
Krav som ställs på mig är helt ointressanta. Jag kommer aldrig att försöka leva upp till några krav. :arsele

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Akta dig. Hon försöker lura dig och snart är du som dina offer. Ligger i en källare mitt ute i ingenstans.

:4skrika :4skrika Tyst med dig!!!

Dom ska ju lära mig allt jag inte kan :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Det är 2013, kvinnor får bjuda ut män på dejt. Du behöver inte sitta och vänta på att någon frågar dig. :fakta

Jag klagar inte. Det var bara ett konstaterande och anledningen är uppenbar :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
De är omvända roller. Vi män ska vara komplicerade och ha alla kraven. Ni kvinnor behöver inte krav så :). Ska vi ha de så i 1000 år så blir vi sen jämställda. ;)

Jag är så jävla lurad :gråta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Det vet jag inte.

Det jag reagerar över är att jag flera gånger läst kommentarer som att folk inte lever upp till krav man har på dom eller att man är för kräsen.

Jag tycker det är lite konstigt att ha krav, men det är jag. Jag är konstig :hihi :3freak
Förmodligen har jag fel och alla andra rätt. Jag tycker att ytlighet är tröttsamt och om man ska ha en massa krav på sin omgivning ska man se till att själv vara förbannat perfekt först. :näsblod

...

Om du säger dig vara kravlös vad är det då som får dig intresserad av någon tänkt partner?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Om du säger dig vara kravlös vad är det då som får dig intresserad av någon tänkt partner?

Det är ju det man aldrig vet på förhand om man inte har några krav.
I efterhand kan jag ofta se att det är humorn som klickar och det gäller oavsett vilken typ av kontakt jag knyter. Jag går inte runt och söker en partner precis som jag inte går runt och söker nya vänner.

I vissa möten uppstår tycke och andra inte. Saker som inte är självklara tilltalar mig. Människor som inte går att trycka in i mallen tilltalar mig. Om man skrapar lite på ytan och visar intresse för människan under ytan inser man rätt fort att det är väldigt få som går att pressa in i mallen.

Högst allvarligt och seriöst menat :)

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
:tummenupp

Det var ett klart och tydligt svar.

Som tur är så är vi alla helt unika i grunden även om man placeras i olika fack/mallar vid första mötet. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
:tummenupp

Det var ett klart och tydligt svar.

Som tur är så är vi alla helt unika i grunden även om man placeras i olika fack/mallar vid första mötet. :)

Jag är klar och tydlig :fakta

:rofl

Det är ju inte konstigt att man snabbt skapar sig en bild om en person. Jag blir bara nyfiken på vad det är som gör att man avfärdar folk. När jag var femton gick killar med vita tubsockar bort. :dummer

Jag börjar fundera på om folk ställer krav utifrån hur andra kommer att uppfatta den här personen man träffar istället för att bara tänka lite själva :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är ju det man aldrig vet på förhand om man inte har några krav.
I efterhand kan jag ofta se att det är humorn som klickar och det gäller oavsett vilken typ av kontakt jag knyter. Jag går inte runt och söker en partner precis som jag inte går runt och söker nya vänner.

I vissa möten uppstår tycke och andra inte. Saker som inte är självklara tilltalar mig. Människor som inte går att trycka in i mallen tilltalar mig. Om man skrapar lite på ytan och visar intresse för människan under ytan inser man rätt fort att det är väldigt få som går att pressa in i mallen.

Högst allvarligt och seriöst menat :)

Jag gillar du. :krama

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping