Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
samma upplägg på 10 brudar utan napp?!.... dags att byta rutiner kanske;):fakta

Du menar, typ dags att träffa killar istället? :lol

Då jag går på dejt och äter så brukar jag oftast bjuda (dock får hon pluspoäng ifall hon erbjuder sig att splitta notan. :fakta) Går man sedan vidare är det en fin gest om tjejen köper typ en öl eller så, så man vet att hon inte är en trist snåljåp.

För övrigt så har jag oftast alldeles för höga krav för att jag ska vilja träffa dem igen efter en dejt - det handlar inte om utseendet, utan om andra saker som är viktigare i livet - så jag får skylla mig själv att det inte blir något mer. :gnissla

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nae men sen behöver inte en middag/fika kosta 700:- heller. En fika kostar typ 50:-
Jag har varit på dejter där killen antingen "glömmer" plånboken eller inte ens kan betala för en kaffe/läsk. Ledsen men jag kanske är gammalmodig men där blev det ingen mer dejt. Jag kräver inte mycket men en kille som visar att man är speciell o inte en i mängden vinner alla gånger.

Nä, en fika blir ju billigt, men ska man äta typ en middag, dricka ett par glas vin, äta en dessert så blir det pengar av det. Och 350:- blir det väl egentligen, men man ska ju äta något själv också. :)

Föredrar fika på första dejten. :tummenupp Inte så himla pretentiöst och man får chansen - lika bra där som vid en middag - att snacka lite och se ifall det finns kemi och annat.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Då jag går på dejt och äter så brukar jag oftast bjuda (dock får hon pluspoäng ifall hon erbjuder sig att splitta notan. :fakta) Går man sedan vidare är det en fin gest om tjejen köper typ en öl eller så, så man vet att hon inte är en trist snåljåp.

För övrigt så har jag oftast alldeles för höga krav för att jag ska vilja träffa dem igen efter en dejt - det handlar inte om utseendet, utan om andra saker som är viktigare i livet - så jag får skylla mig själv att det inte blir något mer. :gnissla

Självklart ska man som tjej erbjuda sig att splitta. Jag brukar se till att betala andra gången annars eller om man går vidare.
Eller laga en sjujävla middag vid ett senare tillfälle...med efterrätt. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Självklart ska man som tjej erbjuda sig att splitta. Jag brukar se till att betala andra gången annars eller om man går vidare.
Eller laga en sjujävla middag vid ett senare tillfälle...med efterrätt. :D

Jag kan ju inte säga hur jag brukar göra eller har gjort eftersom jag aldrig gått på någon dejt i hela mitt liv :crash

Men OM det nu händer förutsätter jag att jag betalar för mig själv. Men insisterar han säger jag inte nej, men då bjuder jag nästa gång eller nåt.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
paraplydrink å ett par roppar e ju garanterat ligg första dejten å inte så dyrt :crash

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag kan ju inte säga hur jag brukar göra eller har gjort eftersom jag aldrig gått på någon dejt i hela mitt liv :crash

Men OM det nu händer förutsätter jag att jag betalar för mig själv. Men insisterar han säger jag inte nej, men då bjuder jag nästa gång eller nåt.

Inte jag heller :va
Vi lever helt enkelt inte upp till de avancerade killarnas krav :rofl

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vill ni veta?

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,

haha näää jag var ironiskt och tänkte mer, 10 middagar.. kanske dags att göra nått annat än att bjuda på mat;) jag har sagt de förut åxå.. bli bjuden på middag eller fika är värdelöst som första dejt.... meeen de är jag de..

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Jag ändrar mig.

Jag är jättenyfiken på vad det är för halvgudar som aldrig kan hitta någon som lever upp till deras standard.
Den frågan skulle jag gärna vilja ha svar på.

Det måste vara nästintill perfekta skapelser :fakta

Då har jag svårt att tänka mig att samtliga är lika ofelbara som du :Bugar

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
haha näää jag var ironiskt och tänkte mer, 10 middagar.. kanske dags att göra nått annat än att bjuda på mat;) jag har sagt de förut åxå.. bli bjuden på middag eller fika är värdelöst som första dejt.... meeen de är jag de..

Absolut inte Tacos va?
Då är killen klippt med skosnörena... :glömdet

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Och om det inte blir någon fortsättning trots att killen bjuder? :confused: 10 dejter på en månad - det kanske trots allt inte säger klick med första, andra, tredje tjejen och så vidare - á 700:- = 7.000:- spänn, medan tjejerna fått en gratismiddag?

Och tro inte att jag är snål, för det är jag inte. ;)

10 dejter på en månad?! Det är ju 2-3 dejter i veckan, du kanske skulle ge dem en chans innan du springer iväg på nästa dejt? ;)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Krav o krav.. :näsblod

Om man definierar några önskemål på vad som är pluspoäng hos kommande partner är det detsamma som att ställa krav då? :va

Det är en fråga jag är mycket nyfiken att få svar på.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Jag ändrar mig.

Jag är jättenyfiken på vad det är för halvgudar som aldrig kan hitta någon som lever upp till deras standard.
Den frågan skulle jag gärna vilja ha svar på.

Det måste vara nästintill perfekta skapelser :fakta

Då har jag svårt att tänka mig att samtliga är lika ofelbara som du :Bugar

Nu får du bestämma dig, vill du veta vilka krav som ställs på er eller vill du bara veta vad jag är för slags människa?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning