Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
A_NN_A, lektion no.1:
Vi kommer köra det här enligt Mr. Miagy:s princip.

Jag vill att du åker på McDonalds och slänger dig med huvudet före ner i bollhavet.

2800 reps ska du göra.

Chop chop...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tillåt mig asgarva, ursäkt nummer trehundra när en kille inte vill. Killar gnäller öppet om hur de aldrig får sex. Vi startade en diskussion på jobbet på trafikledningen och kom fram till att det kanske va så att dom sa nej mer än vad deras tjej gjorde om de tänkte efter. Den erfarenheten har iallafall jag personligen. Jag frågade varför det inte blev nåt för killarna på trafikledningen och efter mycket dividerande kom vi fram till att det är barnen som cockblockar, inte frugan. :D
Fast det går ju inte att tillämpa på singlar.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
A_NN_A, lektion no.1:
Vi kommer köra det här enligt Mr. Miagy:s princip.

Jag vill att du åker på McDonalds och slänger dig med huvudet före ner i bollhavet.

2800 reps ska du göra.

Chop chop...

:hojraket

:wiggle

:martialar

:kulspruta

:hoppa

:bow x 2800

:whip

:sissy

:hojcbr

Hemma.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fast det går ju inte att tillämpa på singlar.

Jag pratade om par nu där den ena parten inte tycker han/hon får tillräckligt med knulla.
Ibland kanske man måste bjuda till lite själv oxå. ;) Man borde ha en vecka i månaden där man inte får säga nej till sex. Inte för att jag tror jag någonsin skulle säga nej men för dom som klagar. :D

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Ja det är svårt att stå till tjänst i bingen när man är 30 mil ifrån varandra :p Stackars Alley! :(

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag pratade om par nu där den ena parten inte tycker han/hon får tillräckligt med knulla.
Ibland kanske man måste bjuda till lite själv oxå. ;) Man borde ha en vecka i månaden där man inte får säga nej till sex. Inte för att jag tror jag någonsin skulle säga nej men för dom som klagar. :D

På tal om det... Samma artikel, men med lite olika text. :tummenupp

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article12733894.ab
http://www.aftonbladet.se/wendela/article12593019.ab

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Jag läste en av kommentarerna nedanför där en kille skriver att han känner många män som TROR att de vill ha sex jämt.
Kan inte annat än hålla med, många killar säger att de aldrig skulle säga nej och att de ALLTID vill men det stämmer inte när de väl får den chansen. :D Men jag håller med om en sak i artikeln och det är att ju mer sex man har desto mer vill man ha. Man får helt enkelt mersmak.
Men jag pratar inte om ligga runt sex nu utan förhållandesex. Liggaruntsex ger mig inte mersmak för fem öre. Det är snarare avtändande. :D

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Ja det är svårt att stå till tjänst i bingen när man är 30 mil ifrån varandra :p Stackars Alley! :(

Bara 30 mil? Det tar väl inte lång stund med Rettan? :7peta :7peta :7peta

:va En normal fika tur brukar ju bli 20-30 mil. Och nu snackar vi :fika... :va :va :va

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Bara 30 mil? Det tar väl inte lång stund med Rettan? :7peta :7peta :7peta

:va En normal fika tur brukar ju bli 20-30 mil. Och nu snackar vi :fika... :va :va :va

Haha nä sant tar 7 minuter med rettan men den är fortfarande i vinterdvala :p Plockar inte hem den förräns det är någon plusgrad dygnet runt :p

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati