PippiT
Professionell mobbare
Min chef gjorde mig glad idag. Han sa att det ser väldigt bra ut när jag rider och sen gav han mig en glass.
jag är glad att jag kan göra dig glad
Vad säger Foccan om det?
Lite sent, men bättre det än att Blöjan försöker sig på att svara.
Det är väl klart att man ska ha krav, ingen ska ju "nöja" sig med någon för att man inte kan få bättre. Man ska alltid sträva efter den personen man verkligen vill ha.
Annars kommer det inte funka.
Ytlighet är viktigt, är man inte attraherad av nån så spelar det ingen roll om dom är non-stopen på din tårta. Varför nöja sig med nåt du inte vill ha liksom?
Jag är inte perfekt, men jag trivs med mig själv, och mig, och mig. Sen låter jag min flicka avgöra om hon vill vara med mig. Det är hennes jobb. Jag kan bara vara mig själv och hoppas att hon gillar det hon ser.
Jag säger ja till ytlighet och krav. Men sen efter att det är avklarat, då ska man se till att det är en människa man vill vara med, hela paketet. Och så får man hålla tummarna för att det inte är en kaninkokerska.
Jag försökte få min dam att gå in och beskriva mig, men hon skrattade bara.
Så jag lämnar det till Blöjan, han har känt på mig flera ggr.
Jag kan bara säga, du o Blöjan måste vara bröder. Är ni säkra på att era föräldrar inte va på en lägga nycklarna i skålen fest nån gång tillsammans?
Den största anledningen till att jag hör hemma i singeltråden är att jag inte trivs med mig själv(, och mig, och mig)
Sluta grina :mad
Saken är väl den att det verkar som om det är jag som är obstinat här och du är som dom andra
Det spelar ingen roll hur bra ytan och paketet passar mina behov om innehållet är trasigt
Jag har ett stort behov av att diskutera och skämta. Åka till Ikea hand i hand det får någon annan göra.
Jag vill inte ha ett omslagspapper. Jag vill ha en present
Helt plötsligt har jag då krav
Det finns delar av dig jag inte vill vara, men jag vill kunna det du kan
Varför välja?
He, he.. nä det är mest att ni har den rätta tekniken tack..
20 cm kewk når inte upp i äggledarna för din informations skull..
Ni är sjuka hela högen, så underbart sjuka.