Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Min chef gjorde mig glad idag. Han sa att det ser väldigt bra ut när jag rider och sen gav han mig en glass. :)

:rofl

:rodnar jag är glad att jag kan göra dig glad :banana

:krama

Vad säger Foccan om det?

Lite sent, men bättre det än att Blöjan försöker sig på att svara.

Det är väl klart att man ska ha krav, ingen ska ju "nöja" sig med någon för att man inte kan få bättre. Man ska alltid sträva efter den personen man verkligen vill ha.
Annars kommer det inte funka.

Ytlighet är viktigt, är man inte attraherad av nån så spelar det ingen roll om dom är non-stopen på din tårta. Varför nöja sig med nåt du inte vill ha liksom?

Jag är inte perfekt, men jag trivs med mig själv, och mig, och mig. Sen låter jag min flicka avgöra om hon vill vara med mig. Det är hennes jobb. Jag kan bara vara mig själv och hoppas att hon gillar det hon ser.

Jag säger ja till ytlighet och krav. Men sen efter att det är avklarat, då ska man se till att det är en människa man vill vara med, hela paketet. Och så får man hålla tummarna för att det inte är en kaninkokerska.

Jag försökte få min dam att gå in och beskriva mig, men hon skrattade bara.

Så jag lämnar det till Blöjan, han har känt på mig flera ggr.
;)

Jag kan bara säga, du o Blöjan måste vara bröder. Är ni säkra på att era föräldrar inte va på en lägga nycklarna i skålen fest nån gång tillsammans?

Den största anledningen till att jag hör hemma i singeltråden är att jag inte trivs med mig själv(, och mig, och mig):gråta

Sluta grina :mad

Saken är väl den att det verkar som om det är jag som är obstinat här och du är som dom andra :7peta
Det spelar ingen roll hur bra ytan och paketet passar mina behov om innehållet är trasigt :crash

Jag har ett stort behov av att diskutera och skämta. Åka till Ikea hand i hand det får någon annan göra.

Jag vill inte ha ett omslagspapper. Jag vill ha en present :banana

Helt plötsligt har jag då krav :rofl

Det finns delar av dig jag inte vill vara, men jag vill kunna det du kan :Bugar

Varför välja?

He, he.. nä det är mest att ni har den rätta tekniken tack.. :3freak
20 cm kewk når inte upp i äggledarna för din informations skull..

Ni är sjuka hela högen, så underbart sjuka. :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Suverän analogi. :tummenupp

Ha, ha... Nu när jag läste det så kanske "körde hem" också kunde tolkas in i analogin, att hennes "garage" var "hem", men jag menade i alla fall att jag lämnade stället utan henne, hoppade in i min riktiga bil och körde hem till mig själv, helt själv. :tummenupp

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Är inte det vad alla är ute efter i ett förhållande?

Nej!! Jag har haft tjejer som bara stirrat på mig när jag vill diskutera saker med substans. Många vill inte alls diskutera utan bara skyta sina dagliga sysslor och jäkta vidare genom lifvet. Trist, men tyvärr frekvent förekommande.

tkdrille

Guest
Va var de lördag ? Satan. Ska vårstäda taxin idag tänkte jag. Riktigt så de blir snygg och goluktande och allt =)

Väntar nån vecka med att polera cadillacen för de är så jävla mö skit på vägarna.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jag jobbar också, varit full fart men nu blev det lugnare så då smyger man in här och kikar lite xD

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati