Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jag lämnar er nu. Känner att jag inte har så mycket att komma med. Ha det bäst.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Alltså, här skulle jag ha en lugn kväll och somna tidigt i soffan... Nu är klockan tre, jag har nyss kommit hem och är full. Hur gick det till?! :va

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Alltså, här skulle jag ha en lugn kväll och somna tidigt i soffan... Nu är klockan tre, jag har nyss kommit hem och är full. Hur gick det till?! :va

Jag tror det har något med att du druckit alkohol, eller är jag helt ute och cyklar nu? :D
Själv blev det en ganska lugn jobb-kväll, inte så mycket stök och bara ett par småslagsmål 10 minuter innan det var dags att rulla hemåt, jag älskar fulla människor :huvet

Nu ska jag älska med kudden, den skriker efter mig :kär

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Är inte det vad alla är ute efter i ett förhållande?

Nej. Jag är helt tappad på vad det är folk är ute efter, men inte är det att finnas på det sättet.
Det ska diskuteras hur många blommor som ska köpas och om det är ok med den och den prylen.
Viktiga saker som parmiddagar och semestrar bla bla bla. I min värld ytliga ting som jag hör många tjejer (förlåt att jag generaliserar och jag vet att de flesta av er här avviker) lägger mycket vikt vid. Speciellt om man får dom på tu man hand.

Du har krav! Bra! :tummenupp
Och varför ska du nöja dig med mindre?

Jag håller med, jag vill ha nån som förstår mig, som tar mina skämt och fattar att jag inte är ute efter att såra.

Och det gör hon, hon är tamigfan immun mot mina gliringar. :) Det är underbart. :)
Men hon har humor, mycket humor. Och så... Ja, nu ska vi inte göra ett sånt inlägg av det här. :)

Men nyfiken då, vad vill du inte vara av mig och vad vill du kunna som jag kan?
Jag visste inte ens att jag hade kunskaper... ;)

Jag är glad för din skull :banana :banana

Just det där med när man träffar personer som fixar ens humor är ruskigt befriande. Jag träffade ju ett gäng för ett par veckor sedan :yoparty :yoparty

Det roliga i det är ju att jag hade aldrig träffat någon av dem innan. Vi hade bara pratat i skrift.
Just det är det jag menar är viktigt för mig. Jag visste redan att vi klickade. Sen kan det alltid gå åt helvete, men det köper jag :crash

Alla andra här vet vilka av dina egenskaper jag vill besitta. :hihi Du har missat något väsentligt. :7peta

:hej

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Det kan hända att jag varit något ofokuserad på häst-tråden dom senaste veckorna. :)

Enlighten me, fair lady. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det kan hända att jag varit något ofokuserad på häst-tråden dom senaste veckorna. :)

Enlighten me, fair lady. :)

Man måste ju ha fokus :fakta

Egentligen borde jag ha sparat alla dina faktarutor du delat med dig av. Fel av mig :död
Stugan i skogen var en av de finaste och mest detaljerade. First Aid-kittet imponerade. Jag har alltid spraygrädde hemma nu. Jag visste ju inte att det var viktigt tidigare. Straps löser ju de flesta problemen man stöter på.

Ragge som bor i min källare (han älskar det om någon undrar) börjar bli lite mager. Det kan bero på för lite sällskap. Jag har haft några besökare, men de verkar inte angelägna om att stanna :näsblod

Hur får jag dem att se alla fördelar på ett smidigt sätt?
:Bugar

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag tror det har något med att du druckit alkohol, eller är jag helt ute och cyklar nu? :D
Själv blev det en ganska lugn jobb-kväll, inte så mycket stök och bara ett par småslagsmål 10 minuter innan det var dags att rulla hemåt, jag älskar fulla människor :huvet

Nu ska jag älska med kudden, den skriker efter mig :kär

Det kan ha haft något med alkohol att göra, ja...

Fulla människor som ska slåss är ju himla roligt..! :rolleyes: Min kompis såg en kille bli misshandlad, spottad och bränd i ansiktet med en cigg, av sin flickvän... Finns mycket trevliga typer därute!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Man måste ju ha fokus :fakta

Egentligen borde jag ha sparat alla dina faktarutor du delat med dig av. Fel av mig :död
Stugan i skogen var en av de finaste och mest detaljerade. First Aid-kittet imponerade. Jag har alltid spraygrädde hemma nu. Jag visste ju inte att det var viktigt tidigare. Straps löser ju de flesta problemen man stöter på.

Ragge som bor i min källare (han älskar det om någon undrar) börjar bli lite mager. Det kan bero på för lite sällskap. Jag har haft några besökare, men de verkar inte angelägna om att stanna :näsblod

Hur får jag dem att se alla fördelar på ett smidigt sätt?
:Bugar

Ahaaa, det är förhålladeguiden 101 du är intresserad av. :)

Häng på farsan sörru, jag ska lära dig aaallt jag kan. ;)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ricken har överraskat mig. Men jag gillar det :hihi

För övrigt är jag nog som Anna. Och jag vet inte längre idag hur jag skulle vilja ha det i ett förhållande. Men jag antar att jag resonerar som Ricken i grund och botten.

Han får ta mig som den jag är. Och jag tar honom för den han är. Att kunna tycka om varandra och ha likheter men också olikheter så man inte sitter ihop hela tiden. Han får inte toffla för att passa in i mina ramar.

Nej usch jag ska inte mig ut på djupt vatten, jag är för trasig och skadad ännu :crash så jag går och gymmar lite nu.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Jisses vad ni funderar på hur/vem/om/blabla "nästa förhållande" blir

Uppstår ömsesidiga känslor så brukar det lösa sig ... det märks ju rätt snabbt om man inte är kompatibel med sin motpartner :tummenupp ... samt hittar man nån som skapar lite extra pirr i magen när telefonen piper till så brukar man ha en tendens att kunna kompromissa angående diverse småtjaffs ...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Ricken har överraskat mig. Men jag gillar det :hihi

För övrigt är jag nog som Anna. Och jag vet inte längre idag hur jag skulle vilja ha det i ett förhållande. Men jag antar att jag resonerar som Ricken i grund och botten.

Han får ta mig som den jag är. Och jag tar honom för den han är. Att kunna tycka om varandra och ha likheter men också olikheter så man inte sitter ihop hela tiden. Han får inte toffla för att passa in i mina ramar.

Nej usch jag ska inte mig ut på djupt vatten, jag är för trasig och skadad ännu :crash så jag går och gymmar lite nu.

Jag har mångårig erfarenhet som Minister of supplies. ;)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nöjd. Var iväg en sväng i Malmö på ett dansställe och nu kommer bilanalogin. :D Dansade med en tjej, typ en lite äldre men naggande god sportbil, typ en Chevrolet Corvette -67:a, med lite för mycket glykol. :fyllisar Motorn höll på att koka, garageporten stod på vid gavel och uppfarten var snitslad ända fram, men tackade för dansen och körde hem. Hon var säkert ändå bara en vaniljtjej. :)

Suverän analogi. :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...