Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Saken är väl den att det verkar som om det är jag som är obstinat här och du är som dom andra :7peta
Det spelar ingen roll hur bra ytan och paketet passar mina behov om innehållet är trasigt :crash

Jag har ett stort behov av att diskutera och skämta. Åka till Ikea hand i hand det får någon annan göra.

Jag vill inte ha ett omslagspapper. Jag vill ha en present :banana

Helt plötsligt har jag då krav :rofl

Det finns delar av dig jag inte vill vara, men jag vill kunna det du kan :Bugar

Du har krav! Bra! :tummenupp
Och varför ska du nöja dig med mindre?

Jag håller med, jag vill ha nån som förstår mig, som tar mina skämt och fattar att jag inte är ute efter att såra.

Och det gör hon, hon är tamigfan immun mot mina gliringar. :) Det är underbart. :)
Men hon har humor, mycket humor. Och så... Ja, nu ska vi inte göra ett sånt inlägg av det här. :)

Men nyfiken då, vad vill du inte vara av mig och vad vill du kunna som jag kan?
Jag visste inte ens att jag hade kunskaper... ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Jag är ganska öppen om det mesta, men det tror jag att jag inte vill ta upp några detaljer om här. Jag kan dock säga att det rör sig om flera saker.

Vadär detsom är jobbigt då?

En av anledningarna till at jag tycker att folk är lika är för att alla går igenom samma stadier. Alla är osäker på sig själva vid nåt tillfälle. Alla har hybris och tror dom är kung vid nåt tillfälle.

Det är bara det att vi utvecklas olika så vi träffar dom stadierna vid olika tidpunkter i livet.

Så det finns minst en här i tråden som har känt som du känner. Jag lovar. ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Den känslan har jag aldrig testat, det kanske jag borde göra någon gång. :)

Nu tycker jag tråden har blivit för seriös. Den här tråden läser man för att ha kul.

Motogp i helgen vettu, då behöver man nåt lite lugnare i singeltråden. ;)

Jag tänker fortsätta, bara så du vet. :p

Hur gammal är du?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Det är jag också faktiskt, vilket beror på att jag är väldigt nyfiken och att jag gillar att prata med folk.

Det är ju bra. :)

Jag gillar folk, och av nån anledning så tycker jag att det är kul att göra folk förvånade. Sen skrattar dom efter 5 sek när dom fattar vad jag mena. Det är kul. :)

tkdrille

Guest
Jag ska egentligen sova nu men då tänkte jag att jag måste ta en diskussion med jag.
De enda vi kommer fram till är fan att jag måste vara kungen. Och jag sade inte ens emot.

Fattar ni vilken bra diskussion de blev?:tummenupp:tummenupp:fakta

tkdrille

Guest
Jag ska egentligen sova nu men då tänkte jag att jag måste ta en diskussion med jag.
De enda vi kommer fram till är fan att jag måste vara kungen. Och jag sade inte ens emot.

Fattar ni vilken bra diskussion de blev?:tummenupp:tummenupp:fakta

Håller med dig fullständigt. :yoparty

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nöjd. Var iväg en sväng i Malmö på ett dansställe och nu kommer bilanalogin. :D Dansade med en tjej, typ en lite äldre men naggande god sportbil, typ en Chevrolet Corvette -67:a, med lite för mycket glykol. :fyllisar Motorn höll på att koka, garageporten stod på vid gavel och uppfarten var snitslad ända fram, men tackade för dansen och körde hem. Hon var säkert ändå bara en vaniljtjej. :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati