Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ni drar alltså igång med källartaktiksnack redan vid frukost? :näsblod

Det är den bästa tiden. Då får jag ha min läromästare för mig själv. :tummenupp

Ricken har överraskat mig. Men jag gillar det :hihi

För övrigt är jag nog som Anna. Och jag vet inte längre idag hur jag skulle vilja ha det i ett förhållande. Men jag antar att jag resonerar som Ricken i grund och botten.

Han får ta mig som den jag är. Och jag tar honom för den han är. Att kunna tycka om varandra och ha likheter men också olikheter så man inte sitter ihop hela tiden. Han får inte toffla för att passa in i mina ramar.

Nej usch jag ska inte mig ut på djupt vatten, jag är för trasig och skadad ännu :crash så jag går och gymmar lite nu.

Du är en härlig shake av mig och Ricken. Du måste vara helt suverän :kär

Sitter o jobbar o nu blev det dött. :(

Då har du mer tid över för oss. :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nej. Jag är helt tappad på vad det är folk är ute efter, men inte är det att finnas på det sättet.
Det ska diskuteras hur många blommor som ska köpas och om det är ok med den och den prylen.
Viktiga saker som parmiddagar och semestrar bla bla bla. I min värld ytliga ting som jag hör många tjejer (förlåt att jag generaliserar och jag vet att de flesta av er här avviker) lägger mycket vikt vid. Speciellt om man får dom på tu man hand.

Jag tycker; Du verkar rätt klok. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det kan ha haft något med alkohol att göra, ja...

Fulla människor som ska slåss är ju himla roligt..! :rolleyes: Min kompis såg en kille bli misshandlad, spottad och bränd i ansiktet med en cigg, av sin flickvän... Finns mycket trevliga typer därute!

:va .

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vi svänger till det lite!

Im going to play now....

Det är väl ursäkt nr. 1a när kvinnor inte vill? :)

Tillåt mig asgarva, ursäkt nummer trehundra när en kille inte vill. Killar gnäller öppet om hur de aldrig får sex. Vi startade en diskussion på jobbet på trafikledningen och kom fram till att det kanske va så att dom sa nej mer än vad deras tjej gjorde om de tänkte efter. Den erfarenheten har iallafall jag personligen. Jag frågade varför det inte blev nåt för killarna på trafikledningen och efter mycket dividerande kom vi fram till att det är barnen som cockblockar, inte frugan. :D

Sex botar många sjukdomar. :fakta :mattias

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...