Ni drar alltså igång med källartaktiksnack redan vid frukost?
Ricken har överraskat mig. Men jag gillar det
För övrigt är jag nog som Anna. Och jag vet inte längre idag hur jag skulle vilja ha det i ett förhållande. Men jag antar att jag resonerar som Ricken i grund och botten.
Han får ta mig som den jag är. Och jag tar honom för den han är. Att kunna tycka om varandra och ha likheter men också olikheter så man inte sitter ihop hela tiden. Han får inte toffla för att passa in i mina ramar.
Nej usch jag ska inte mig ut på djupt vatten, jag är för trasig och skadad ännu så jag går och gymmar lite nu.
Sitter o jobbar o nu blev det dött.
Jag har huvudvärk!
Stackars Foccan.
Stackars Foccan.
Varför är det synd om honom?
Det är väl ursäkt nr. 1a när kvinnor inte vill?
Det brukar väl vara det, vilket jag inte förstår. Finns ju inget bättre botemedel mot huvudvärk än sex! Så jag får väl leva med huvudvärken resten av dagen...
Nej. Jag är helt tappad på vad det är folk är ute efter, men inte är det att finnas på det sättet.
Det ska diskuteras hur många blommor som ska köpas och om det är ok med den och den prylen.
Viktiga saker som parmiddagar och semestrar bla bla bla. I min värld ytliga ting som jag hör många tjejer (förlåt att jag generaliserar och jag vet att de flesta av er här avviker) lägger mycket vikt vid. Speciellt om man får dom på tu man hand.
OK, stackars dig.
Det kan ha haft något med alkohol att göra, ja...
Fulla människor som ska slåss är ju himla roligt..! Min kompis såg en kille bli misshandlad, spottad och bränd i ansiktet med en cigg, av sin flickvän... Finns mycket trevliga typer därute!
Japp, nu är det bara att gissa om det är ålder eller födelseår.
Johan, född ett år efter eliten
Vi svänger till det lite!
Något du inte förstår? Eller funderar du bara på hur folk är funtade?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|