Money: Jag ska nog visa dig hur man festar någon dag bara lugn! Den här kommande fredagen får jag ju dock ta det lite lugnt eftersom jag ska orka med en 30 årsfest dagen efter med...
Det är väl inget problem?
Money: Jag ska nog visa dig hur man festar någon dag bara lugn! Den här kommande fredagen får jag ju dock ta det lite lugnt eftersom jag ska orka med en 30 årsfest dagen efter med...
Hur går d med planering av partyt!? Är det inte bättre om alla hässleholmarna kommer direkt till hbg o förfestar där? Sen drar vi ut tillsammans allihop?! Har fortfarande inte bestämt mig om ja ska dricka eller inte, så sjukt avancerat att ta sig hem sen. Om jag nu inte sover hos FreakyFriday. Usch, beslutsångest...... hahaha världens i-landsproblem!
Ålrajt, indianparty I see.
Det var fan att ni ska festa så förbannat långt bort!
I
Eller så var de ju dumt att du bor så långt iväg. ? Allt är hur man ser det
Money: Jag ska nog visa dig hur man festar någon dag bara lugn! Den här kommande fredagen får jag dock ta det lite lugnt eftersom jag ska orka med en 30 årsfest dagen efter med...
Är du pensionär?
Ulvhamne o Money: Game on
Bevisa att du inte är. Eller skulle du med?. Har inte koll på vilka som är vilka längre
Hörde jag fest?
Kan ju berätta vad som hände för tre helger sedan. Men det är ju i och för sig inget bevis. Men en sådan helg upplever jag helst inte igen på ett tag.
Jag ska med väldigt stor sannolikhet med. Har frågat på Fb om någon har en soffa ledig att sova på. Eller så sover jag kanske i Money's bil.
När e det ni ska festa ? Jag kanske kan ställa upp och hämta er
Nästa fredag är det som gäller. Menar du att du kan hämta oss 04.00 i helsingborg?
Usch .. 4 e lite för bra. Mina barn vaknar mellan 5 och 6 ..
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|