Singeltråden

tkdrille

Guest
Hur går d med planering av partyt!? Är det inte bättre om alla hässleholmarna kommer direkt till hbg o förfestar där? Sen drar vi ut tillsammans allihop?! :) Har fortfarande inte bestämt mig om ja ska dricka eller inte, så sjukt avancerat att ta sig hem sen. Om jag nu inte sover hos FreakyFriday. Usch, beslutsångest...... hahaha världens i-landsproblem! :arsele

Jo vi ska få till det. Nu är vi ju taskiga mot slöis men vi kan ta de som inflyttnings :D Men vi får sköta oss ju. Vilket jag alltid gör .........

Men du har rätt så rätt. Jag och antån är lediga den dagen, så ska vi se med sworen och en grabb till när de kan komma hit =) så drar vi bara en grogg så vi kan ragga på konduktören och förhoppningsvis en kvinnlig taxichaffis. Men de kommer mer info lovar dig...

Jag tror sheik han bara ljuger, jag tror inte hbgare kan festa. Han har ju dessutom en ursäkt för att han ska ta de lugnt :arsele

Ja pam kommer nog ta med sin fjäderbatong och göra som i din beskrivning sheik :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Bevisa att du inte är. Eller skulle du med?. Har inte koll på vilka som är vilka längre :D

Kan ju berätta vad som hände för tre helger sedan. :näsblod Men det är ju i och för sig inget bevis. :rolleyes: Men en sådan helg upplever jag helst inte igen på ett tag. :)

Jag ska med väldigt stor sannolikhet med. Har frågat på Fb om någon har en soffa ledig att sova på. Eller så sover jag kanske i Money's bil. :rock

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hörde jag fest?:fyllisar

Japp, kör från malmö via lund för att plocka upp Palle. Du kan åka med om du vill. :) Fast vi kör inte hem förens på lördagen, så du vet. :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kan ju berätta vad som hände för tre helger sedan. :näsblod Men det är ju i och för sig inget bevis. :rolleyes: Men en sådan helg upplever jag helst inte igen på ett tag. :)

Jag ska med väldigt stor sannolikhet med. Har frågat på Fb om någon har en soffa ledig att sova på. Eller så sover jag kanske i Money's bil. :rock

Om d va tjejen med ölen så nej, berätta inte. Kommer bara bli så jävla bitter stämning i tråden igen. :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Usch .. 4 e lite för bra. Mina barn vaknar mellan 5 och 6 ..

heheh misstänkte det, uppskattar mega mycket för att du erbjöd dig! Men tror inte någon kommer vilja hem innan det stänger iaf. :) Dock kan ja gärna ta ditt nr o isf smsa dig på fredag om det är så att vi vill hem tidigare. Svarar du inte så får vi helt enkelt stanna. :)

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum