Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
För att bryta av erat hen, fi och hår under armarna prat så måste jag bara säga en sak.
Det är sjukt gott att lyssna på Metallica live @ Ullevi -11 på högsta volym... och ha betalt för det :rock
Ibland är det nice med natt jobb

Var du där?
Jag stod 1-2m från staketet längst fram. Det var en GRYM kväll!!! :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu är jag på rätt inlogg... :tungan

Nu är det vår, och nu är jag vaken ur min dvala på riktigt! Fika? :crash

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Nu är jag på rätt inlogg... :tungan

Nu är det vår, och nu är jag vaken ur min dvala på riktigt! Fika? :crash
Skön känsla det där...
För många av oss killar innebär våren att man blir betydligt mer:
Kåtare än normalt.
Dummare än normalt.
Hårigare än normalt.
Aggresivare än normalt.
Mer benägen att slå pinnar hårt i backen och skrika konstiga läten typ "GROK OGGABOGGA!!!!!!"

Personligen har man kommit till stadiet att man knappt kan räkna ut 1+1. Springer istället frustandes runt på alla fyra med tungan ute och luktar och spanar. Sängkläder behöver bytas dagligen.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Skön känsla det där...
För många av oss killar innebär våren att man blir betydligt mer:
Kåtare än normalt.
Dummare än normalt.
Hårigare än normalt.
Aggresivare än normalt.
Mer benägen att slå pinnar hårt i backen och skrika konstiga läten typ "GROK OGGABOGGA!!!!!!"

Personligen har man kommit till stadiet att man knappt kan räkna ut 1+1. Springer istället frustandes runt på alla fyra med tungan ute och luktar och spanar. Sängkläder behöver bytas dagligen.

Själv använder jag all kapacitet till att få panikångest över hur jag ska hinna med att vårrusta både hoj & båt innan abstinensen tar kål på mig. :)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Själv använder jag all kapacitet till att få panikångest över hur jag ska hinna med att vårrusta både hoj & båt innan abstinensen tar kål på mig. :)

panikångest? vårrusta... nu? WUT? Jag har redan hunnit köra 130 mil på hojen på 10 dagar :tungan... kom igen nu grabbar! Säsongen är ju igång och ni går hemma och har ångest... suck, pojkar pojkar.... ja ja, säg till när ni har lust o komma ut och bomba lite vägar med oss tjejer istället för att gå hemma och vara deppiga :7peta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
panikångest? vårrusta... nu? WUT? Jag har redan hunnit köra 130 mil på hojen på 10 dagar :tungan... kom igen nu grabbar! Säsongen är ju igång och ni går hemma och har ångest... suck, pojkar pojkar.... ja ja, säg till när ni har lust o komma ut och bomba lite vägar med oss tjejer istället för att gå hemma och vara deppiga :7peta

Mjo, lite mindre vår här iofs. Måste ju göra den obligatoriska årliga renoveringen innan man kan åka ju. :(

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Jag får hänga lite med huvudet och erkänna att jag bara kört 60 mil sen jag köpte hojen för 8 dar sen. :rodnar

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
För att bryta av erat hen, fi och hår under armarna prat så måste jag bara säga en sak.
Det är sjukt gott att lyssna på Metallica live @ Ullevi -11 på högsta volym... och ha betalt för det :rock
Ibland är det nice med natt jobb

Nu tror jag du har missat lite. Konserter idag är inte vad dom var under 80 och 90 talet. Idag får dom inte lira hur högt dom vill. Så ingen max volym där inte.
Jag som är halvdöd tycker det är lite jobbigt. Kör jag proppar så hör jag inte musiken, kör jag utan så hör jag inget på ett par dagar.
Bättre förr när man behövde proppar oavsett!! Men ingen hade

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nu tror jag du har missat lite. Konserter idag är inte vad dom var under 80 och 90 talet. Idag får dom inte lira hur högt dom vill. Så ingen max volym där inte.
Jag som är halvdöd tycker det är lite jobbigt. Kör jag proppar så hör jag inte musiken, kör jag utan så hör jag inget på ett par dagar.
Bättre förr när man behövde proppar oavsett!! Men ingen hade

Nu tror jag att han körde med full volym på stereon/tv:n, men jag håller med.
Pluggar tar bort för mycket ljud. För riktig känsla ska man vara utan. Men det gick inte riktigt den gången.
Det var högt som fan. :)

Men jag fick med mig ett plektrum hem, det är jag stolt över. :D

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Ja jag maxade dom skotrrande högtalarna på jobb! Fast under koncerten använde jag proppar.Det var iaf en sjukt härlig koncerten! :yoparty

tkdrille

Guest
Nu har jag med skaffat hoj ju. Dock utan motor. Men så var gång ulvhamne lägger ut sina vulgära bilder så ska cykelbyxorna på så ska jag cykla minst en mil för att bli av med den hemska bilden från näthinnan :DDD

Så när ni åker motorcykel så blir jag smal. Smart tycker jag =).

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Nu har jag med skaffat hoj ju. Dock utan motor. Men så var gång ulvhamne lägger ut sina vulgära bilder så ska cykelbyxorna på så ska jag cykla minst en mil för att bli av med den hemska bilden från näthinnan :DDD

Så när ni åker motorcykel så blir jag smal. Smart tycker jag =).

Dumt tycker vi :dummer

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...