(fan detta kommer jag få äta upp)
No shit att du kommer få äta upp de!!!
Jag vet vart du bor kom ihåg de
(fan detta kommer jag få äta upp)
No shit att du kommer få äta upp de!!!
Jag vet vart du bor kom ihåg de
Rättelse, väktare får använda batong o fängsel efter utbildning.. sen är det slut på befogenheter för dom.Tycker gott du kan möta upp oss . Hm får en sån visitera män?
Rättelse, väktare får använda batong o fängsel efter utbildning.. sen är det slut på befogenheter för dom.
Ja, jag får visitera män. Män får inte vistitera kvinnor. (Ibland är det härligt med orättvisa.. )
Klart jag dyker upp, vill ju se er.. =)
Rättelse, väktare får använda batong o fängsel efter utbildning.. sen är det slut på befogenheter för dom.
Ja, jag får visitera män. Män får inte vistitera kvinnor. (Ibland är det härligt med orättvisa.. )
Heter män o kvinnor inte hen nu? Borde ju vara fritt fram att antasta folk nu ju
Därför att de inte ska få på sig massa anmälningar om sexuellt ofredande kanske?
Självklart, men frågan var ju varför det är sexuellt ofredande när en man petar på en kvinna, men inte om en kvinna petar på en man.
Eller en man petar på en man, eller en kvinna på en kvinna för den delen....
Det är ju inte det per automatik, bara om kvinnan/mannen väljer anmäla. Eftersom vissa tjejer är lite överkänsliga så skyddar sig företagen i förhand genom att ha det så här. Vet inte om det är en lag eller en regel, det får Pam svara på. Men är nog många fler kvinnor som anmäler om sexuellt ofredande hipp som happ än män.
Men hur jämlikt är det?
Jag är ledsen, men jag stör mig oerhört på pöbeln som anser att jämlikhet bara är viktigt när det blir bättre för kvinnor.
Missförstå mig rätt, jag tycker absolut att kvinnor (och män och andra diverse med för den delen) ska få ha det så bra som möjligt. Men hur jäkla bra blir det för någon med en massa daltande, och hur mycket jämlikhet jämlighet åt någon dera hållen blir det när man tar skillnad på kvinnor & människor, både i lagstiftning och i samhället?
Ska alla vara värda lika mycket, måste väl ändå _ _alla_ vara värda lika mycket_ och sluta diskutionen där eller?
Jag förstår dig, men så länge inte ALLA vill ha jämlikhet så måste företagen skydda sig. Då blir det så här.
Finns mycket man kan störa sig på, åt båda hållen.
Hur gör man med en "hen" då, måste denna visiteras av en likasinnad idiot
Självklart, men frågan var ju varför det är sexuellt ofredande när en man petar på en kvinna, men inte om en kvinna petar på en man.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|