tkdrille
Guest
hahahah sorry, koppla inte alls att d va du! Vem? Tell me!
Ja, håller med dig helt och hållet!
Slowroller, han ska inte alls till dig! Han ska med mig!
De är han anton. Som vi alla talar om här
Så ni drar i folket nu .
hahahah sorry, koppla inte alls att d va du! Vem? Tell me!
Ja, håller med dig helt och hållet!
Slowroller, han ska inte alls till dig! Han ska med mig!
Okej....då får jag väl sätta mig framför spegeln och förfesta.
De är den allra bästa kompisen. Svarar på allt du har att säga. Blir sur när du blir sur. Och till sist när du är full som fan så visar ni båda pillevinken.
Men du får gärna ha byxorna på dig om du ska möta upp oss Slöis du kan ta med pam hon var ju ledig
Såja pojkar o flickor... Ni behöver inte slita sönder mitt skinnställ så här tidigt på säsongen...
Jag får se vad jag gör, polarna försöker få med mig till 57:an... Tänk om det är hojväder då?
Anton? Nu hänger ja inte alls med.
Ja, Glenn e min.
Ja han finns med på evenemanget
Glenn SKA ut, vare sig de är här eller där för de kommer fler hojdagar detta året. Så det så. Fast jag vet inte vem han är.
jasså han, hahaha han ser ut o vara väldigt ung. ser itne så galen ut den där drago.
Anton? Nu hänger ja inte alls med.
Ja, Glenn e min.
Vad är det för fest ni pratar om?
Btw var ska jag på fest? Läste något om fel sida skåne kan det stämma? Och sen utgång i Hbg? (Psst det är 57an i Ängelholm)
Oh really? (Var är smilien med piskan?) Jaja men då var det tydligen bestämt då... lr något?
Japp, fast nu har ja då kollat mitt schema o ja jobbar till 20. Om Slipsten kommer hem på fredagen så är han hemma vid samma tid. Båda måste hem och fixa sig så förmodligen blir det förfest i HBG för att sen möta upp Hässleholmarna. Blir lite väl sent att ta sig dit för att sen åka tillbaka igen. Så om Slöis inbjudan om förfest fortfarande står kvar så kan vi ju va hos honom.
Måste snacka med Frida oxå.
Hoppas d e ok, Richard?!
Japp, fast nu har ja då kollat mitt schema o ja jobbar till 20. Om Slipsten kommer hem på fredagen så är han hemma vid samma tid. Båda måste hem och fixa sig så förmodligen blir det förfest i HBG för att sen möta upp Hässleholmarna. Blir lite väl sent att ta sig dit för att sen åka tillbaka igen. Så om Slöis inbjudan om förfest fortfarande står kvar så kan vi ju va hos honom.
Måste snacka med Frida oxå.
Hoppas d e ok, Richard?!
Men ni skulle ju till Hässleholm?? En sån jävla röra.
Men ni skulle ju till Hässleholm?? En sån jävla röra.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|