Singeltråden

tkdrille

Guest
Okej....då får jag väl sätta mig framför spegeln och förfesta. :fyllisar

De är den allra bästa kompisen. Svarar på allt du har att säga. Blir sur när du blir sur. Och till sist när du är full som fan så visar ni båda pillevinken.
:D
Men du får gärna ha byxorna på dig om du ska möta upp oss :D Slöis du kan ta med pam hon var ju ledig :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
De är den allra bästa kompisen. Svarar på allt du har att säga. Blir sur när du blir sur. Och till sist när du är full som fan så visar ni båda pillevinken.
:D
Men du får gärna ha byxorna på dig om du ska möta upp oss :D Slöis du kan ta med pam hon var ju ledig :D

Jag brukar fatkiskt vara duktig på att behålla byxorna på. :)

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Såja pojkar o flickor... Ni behöver inte slita sönder mitt skinnställ så här tidigt på säsongen... :rolleyes:
Jag får se vad jag gör, polarna försöker få med mig till 57:an... Tänk om det är hojväder då? :7peta

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Såja pojkar o flickor... Ni behöver inte slita sönder mitt skinnställ så här tidigt på säsongen... :rolleyes:
Jag får se vad jag gör, polarna försöker få med mig till 57:an... Tänk om det är hojväder då? :7peta

57:an? låter som ett gay-ställe. :D :krama

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja han finns med på evenemanget :D
Glenn SKA ut, vare sig de är här eller där för de kommer fler hojdagar detta året. Så det så. Fast jag vet inte vem han är.

jasså han, hahaha han ser ut o vara väldigt ung. ser itne så galen ut den där drago.

tkdrille

Guest
jasså han, hahaha han ser ut o vara väldigt ung. ser itne så galen ut den där drago.

Han är inte som oss seniorer. Men han är rätt rolig och va med. Eller så är vi bara snälla och är med han så han känner gemenskapen. Han är rätt galen :D

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Btw var ska jag på fest? Läste något om fel sida skåne kan det stämma? Och sen utgång i Hbg? (Psst det är 57an i Ängelholm) :yoparty

tkdrille

Guest
Btw var ska jag på fest? Läste något om fel sida skåne kan det stämma? Och sen utgång i Hbg? (Psst det är 57an i Ängelholm) :yoparty

Fel sida ?. De är i mitten här borta :D Så du fattas en mil för att vi ska hamna helt fel. Jo de är sant, vi ska till helsingborg sen. De är magi det.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Oh really? (Var är smilien med piskan?) Jaja men då var det tydligen bestämt då... lr något? :fyllisar

Japp, fast nu har ja då kollat mitt schema o ja jobbar till 20. Om Slipsten kommer hem på fredagen så är han hemma vid samma tid. Båda måste hem och fixa sig så förmodligen blir det förfest i HBG för att sen möta upp Hässleholmarna. Blir lite väl sent att ta sig dit för att sen åka tillbaka igen. Så om Slöis inbjudan om förfest fortfarande står kvar så kan vi ju va hos honom. :)
Måste snacka med Frida oxå.

Hoppas d e ok, Richard?! :)

tkdrille

Guest
Japp, fast nu har ja då kollat mitt schema o ja jobbar till 20. Om Slipsten kommer hem på fredagen så är han hemma vid samma tid. Båda måste hem och fixa sig så förmodligen blir det förfest i HBG för att sen möta upp Hässleholmarna. Blir lite väl sent att ta sig dit för att sen åka tillbaka igen. Så om Slöis inbjudan om förfest fortfarande står kvar så kan vi ju va hos honom. :)

Jadå de är helt ok med mig. De är de nog för alla. För kommer vi till hbg snabbare så är de bara dunderbra.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Men ni skulle ju till Hässleholm?? En sån jävla röra. :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Men ni skulle ju till Hässleholm?? En sån jävla röra. :D

Jo men eftersom vi nu ändå ska ut i HBG så är det onödigt för oss som kör från Malmö att köra ända dit o sen tillbaka. :) Speciellt när ja inte kommer komma från Malmö innan 21. Har hundar att ta hand om plus fixa till mig själv. :)

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!