Singeltråden

tkdrille

Guest
Haha, japp! Lite som en såndär feministflata, men lite mer butch med skägg och en rom & cola i högsta hugg. :D

Aha, ja, det är ju iaf en ganska bra anledning till att inte köra. :D
Jag lovar att hade jag gjort mig till en HEN då hade de ångrat uttrycket och de hade försvunnit fortare än de kom på det.
Jo jag kan ju inte låna pappas harley då blir han heligt förbannad.
Så jag ska bli så tuff och köpa en trampecykel nästa vecka och cykla runt i skogarna med. Det ni. Där vann jag nog många plusspoäng bland flickorna :D

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Ja dä ä ju komlixerat dä här mä förhållanden.

Å ena sidan vill man ju ha en erfaren tjej, för har dom ingen erfarenhet så är dom värdelösa i sängen å blir aldrig nå bra å funkar det inte i sängen så funkar aldrig resten heller, inte i längden iaf.
Å andra sidan vill man ju inte ha en tjej som legat runt med halva landet heller, för även om hon mot förmodan är frisk och trogen så lär hon ju tröttna rätt fort på mej och leta sej vidare.

Å ena sidan vill man ju inte ha en tjej som blitt dumpad, för de e ju ett tecken på att de e nå fel påna.
Å andra sidan vill man ju inte ha en tjej som dumpat sitt x, för varför skulle hon behöva göra de för om de inte va nå fel på han? Och om de va nå fel på han så varför blev dom ihop då? Det tyder ju på dåligt omdöme av henne å man vill inte ha en tjej med dåligt omdöme.

Å ena sidan vill man ju inte ha en tjej som inte e kär i en, för utan kärlek äre inte mycke värt.
Å andra sidan om man mot förmodan hittar nån vettig tjej som blir kär i en, ja då e de ju nå fel påna. För hon måst ju va dum i huvve nå jävulskt om hon blir kär i en som mej.

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Har precis lagt upp en profil på en dating-sida, just for fun. Men jag är något skeptisk. :gnissla

Lycka till...du kan ju alltid skicka dom du ratar till mer, ibland kan man hitta guldkorn i andrasorteringen :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Lycka till...du kan ju alltid skicka dom du ratar till mer, ibland kan man hitta guldkorn i andrasorteringen :)

Tänk jo!

Javisst, men det gäller ju att se på sånt här med sunt förnuft och ta det för vad det är.
Det kan ju vara kul att komma i kontakt med någon oavsett vad det leder till (eller inte leder till). :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Bara jag som kan uppskatta att kvinnan man dejtar har barn eller vill ha. Då vet man direkt att det är någon som vet vad hon vill. Tjejer som inte vet vad dom vill behöver inte göra besvär med mej.
Lättast då är att söka sig runt en +30år, trots att det kan finnas några guldkorn ner mot 25.
Men kravet är, hon ska veta vad hon vill. Barn eller ej.

På dejtingsidor ser man många tjejer mellan 20-30 som sitter med ett litet barn i famnen. Jag vet inte riktigt ifall jag skulle säga att de hade koll på saker och ting. :3freak

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja dä ä ju komlixerat dä här mä förhållanden.

Å ena sidan vill man ju ha en erfaren kille, för har dom ingen erfarenhet så är dom värdelösa i sängen å blir aldrig nå bra å funkar det inte i sängen så funkar aldrig resten heller, inte i längden iaf.
Å andra sidan vill man ju inte ha en kille som legat runt med halva landet heller, för även om han mot förmodan är frisk och trogen så lär han ju tröttna rätt fort på mej och leta sej vidare.

Å ena sidan vill man ju inte ha en kille som blitt dumpad, för de e ju ett tecken på att de e nå fel på han.
Å andra sidan vill man ju inte ha en kille som dumpat sitt x, för varför skulle han behöva göra de för om de inte va nå fel på hon? Och om de va nå fel på hon så varför blev dom ihop då? Det tyder ju på dåligt omdöme av honom å man vill inte ha en kille med dåligt omdöme.

Å ena sidan vill man ju inte ha en kille som inte e kär i en, för utan kärlek äre inte mycke värt.
Å andra sidan om man mot förmodan hittar nån vettig kille som blir kär i en, ja då e de ju nå fel på han. För han måst ju va dum i huvve nå jävulskt om han blir kär i en som mej.

:D:D:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu får du inte hetsa flickorna om de nu ska festa med oss galenskapare.

Jasså du är därifrån. hahaha visste ja inte. Vaddårå, måste ju känna o klämma innan man bestämmer sig för att provköra. USCHHHHHHHHHH va hemskt jag är.........skit i va ja skrev....:D :D :D

tkdrille

Guest
Jasså du är därifrån. hahaha visste ja inte. Vaddårå, måste ju känna o klämma innan man bestämmer sig för att provköra. USCHHHHHHHHHH va hemskt jag är.........skit i va ja skrev....:D :D :D

Vi har sådan koll =). De råkar vara jag utan ansikte. Som skapa evenemanget ;). Men då ska jag meddela alla killar vad du kommer att göra. Du kommer INTE hälsa i hand haha.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Vi har sådan koll =). De råkar vara jag utan ansikte. Som skapa evenemanget ;). Men då ska jag meddela alla killar vad du kommer att göra. Du kommer INTE hälsa i hand haha.

meh va fan, e d du Richard? Ja e helt lost vem som är vem på fb o här. hahahaa....Nääää, ja ska fan inte klämma nån på pillevinken! :D
Ska bli kul o komma upp o träffa lite mer hojfolk! :) :tummenupp Men tycker du ska jobba på att få med mer folk. ;)

tkdrille

Guest
meh va fan, e d du Richard? Ja e helt lost vem som är vem på fb o här. hahahaa....Nääää, ja ska fan inte klämma nån på pillevinken! :D
Ska bli kul o komma upp o träffa lite mer hojfolk! :) :tummenupp Men tycker du ska jobba på att få med mer folk. ;)

Haha ja de är ju jag. Nej i början lär du inte göra det....... :)
Ska bli skoj och träffa lite nytt folk. Du ska akta dig för han borta i kstad han är helt galen. Han finns här med men han läser inte här :D Klappar man han snällt på kinden så brukar han hålla sig lugn.
Jag tjatar och jobbar på det. Jag tycker nämligen att även helsingborgarna kan ha en fest sen ängelholmarna med. Så möter vi upp alla på knutan =). Men de är några dar kvar dit.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Ja dä ä ju komlixerat dä här mä förhållanden...
:D:D:D
Mindre tänka och mer action. Grabba'n i skrevet, har han stor kuk kör på.
Tror vi förstår varann.

Funderar emellanåt på om en lösning ändå inte vore att bara dra på sej ögonbindel och öronproppar och bara kötta på resten av livet med första bästa som är dum nog att fastna.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Haha ja de är ju jag. Nej i början lär du inte göra det....... :)
Ska bli skoj och träffa lite nytt folk. Du ska akta dig för han borta i kstad han är helt galen. Han finns här med men han läser inte här :D Klappar man han snällt på kinden så brukar han hålla sig lugn.
Jag tjatar och jobbar på det. Jag tycker nämligen att även helsingborgarna kan ha en fest sen ängelholmarna med. Så möter vi upp alla på knutan =). Men de är några dar kvar dit.

hahahah sorry, koppla inte alls att d va du! :tungan Vem? Tell me!
Ja, håller med dig helt och hållet! :tummenupp

Slowroller, han ska inte alls till dig! Han ska med mig! ;)

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!