Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Tycker nog det ligger endel i vad du säger. När jag var kring 35 år så började jag inse att dom flesta bra tjejerna man hittar har någon annan redan hunnit göra på smällen.

Jag vet. :) Gäller även killar i den åldern. (fast gjort på... :hihi) Provade det jag också. :( Kanske är det lättare att vara plastpappa? Men så dök han upp, den inbitna ungkarlen med ett antal motorcyklar. Ingen av oss hade barn. Nu har vi. :kär Det finns tjejer som har andra intressen än att skaffa barn så fort som möjligt...

Enda haken för barnen är väl att jag är betydligt äldre än klasskaramternas mammor, och mer vild och galen. Jag har inte tid att slösa bort livet på att göra som alla andra... :lol

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Tycker nog det ligger endel i vad du säger. När jag var kring 35 år så började jag inse att dom flesta bra tjejerna man hittar har någon annan redan hunnit göra på smällen.

Till viss del kanske. Men jag tror jag ändå sorterar bort 21-åringarna med två ungar, rökandes Gula Blend i valfri förort. :gnissla

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Kanske är det lättare att vara plastpappa?

Nu varken är jag eller har varit plastpappa så jag är nog fel person att fråga. Trots min komentar så har jag faktiskt också ett bra obefruktat exemplar. Men ja, jag tror faktiskt det är lite lättare. Man har nog dels mindre krav på sig och dels kan man nog lättare utnyttja sin pondus än en plastmamma.
Jag tror i alla fall inte att jag skulle ha nåt problem med plastungar så länge dom fått någon vettig uppfostran och en mamma som inte lyckats uppfostra sina ungar skulle jag knappast ändå vara intresserad av.

Sen får man ju se till att inte bli utnyttjad men det är nog det minsta jag skulle oroa mig för faktiskt. Jag vet hur man säger nej, och duger det inte så fine, jag trivs bra ensammen också.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nu ni, idag fyller jag år så nu vill jag se lite tuttar. :yoparty :banana:fyllisar

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad