Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Haha ja har kanske tur. Men du kan ju haka på i med du är ledig. Slöis ska ju med. Kan ni ha dejt när vi andra unga dricker massa vätska. ;) . För de brukar bli lagom mycket. Vad var du väktare ?
Jag ska på lite girlies night men kan möta upp er ute sen?
Btw, min titel är inspektör (med befogenhet) Finns inga väktare med varken titel eller befogenhet.. :tungan

tkdrille

Guest
Jag ska på lite girlies night men kan möta upp er ute sen?
Btw, min titel är inspektör (med befogenhet) Finns inga väktare med varken titel eller befogenhet.. :tungan

Tycker gott du kan möta upp oss :). Hm får en sån visitera män?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Mja.. det kanske det skulle varit om, i princip alla, inte redan var med.

Tänk dig 10000-metersklubben. OM alla åkte flyg och porrade på toaletterna hela tiden skulle den ju inte finnas.
Aha man lär sig nåt nytt varje dag. Så om man träffar någon ska man fråga om hon e reggad på SH. Ska man springa om hon är det? :confused:

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
På dejtingsidor ser man många tjejer mellan 20-30 som sitter med ett litet barn i famnen. Jag vet inte riktigt ifall jag skulle säga att de hade koll på saker och ting. :3freak

Och så sitter dom i mjukis byxor? Gillar gula Blend och bor i Brandbergen(fan detta kommer jag få äta upp).
Dom kallas för WT och är inget som man ska förknippa med giftas material. Passa dej för påsättning också, dom kan bli efterhängsna när dom får träffa någon som går i annat än truckerkeps och inte spöar dom 2ggr per dag. Håll snoppen i styr, dom blir gravida innan du ens hunnit få ner byxorna, därför dom har 4 ungar vid 25 års ålder med olika pappor på samtliga.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Och så sitter dom i mjukis byxor? Gillar gula Blend och bor i Brandbergen(fan detta kommer jag få äta upp).
Dom kallas för WT och är inget som man ska förknippa med giftas material. Passa dej för påsättning också, dom kan bli efterhängsna när dom får träffa någon som går i annat än truckerkeps och inte spöar dom 2ggr per dag. Håll snoppen i styr, dom blir gravida innan du ens hunnit få ner byxorna, därför dom har 4 ungar vid 25 års ålder med olika pappor på samtliga.

Hehe så är dett ju - ungar för vissa WT är som hojar för killar - skaffar en så skaffar hela kompisgruppen ungar så fort som möjligt , tradition är också att omedelbart efter första ungen att hitta en ny kille.

Som jag förstått det så gör vissa det bara för o kolla om dom kan få killen

Man bör kolla in brudarnas morsor om det finns genetiskt material för sådant uppträdande , tänk dock på att mutationer förekommer så dottern kanske blir WT1 i hela släkten

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår