- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Vart hittar man någon pingla som kör hojj?
Hon är i Prag nu.
När det är vår så kommer de inte ha tid med att ligga. Då kommer de ju vara ute och köra hoj.
Här nere i skåne! Värsta är bara att dom kör ifrån en
panikångest? vårrusta... nu? WUT? Jag har redan hunnit köra 130 mil på hojen på 10 dagar ... kom igen nu grabbar! Säsongen är ju igång och ni går hemma och har ångest... suck, pojkar pojkar.... ja ja, säg till när ni har lust o komma ut och bomba lite vägar med oss tjejer istället för att gå hemma och vara deppiga
Går det bra här?
Här är typ mest killar. Så de går rätt illa
Varför raggar du på killarna då?
Jaja berätta nu - hon vill ta hem dig , handbojor,gagboll i munnen o sen slita av dig dina mussepigg fillingar me gaddarna medans du får en batong i tvåan.
Kör på de o men glöm inte skriva av dig här sen
Med den beskrivningen så börjar jag tveka om vår fest vi ska ha sen då hon ska möta upp. Tror jag tar på mig hänglås och grejjer.
Var lugn, jag vet hur man handskas med damen. Hint, har ni sett dom där kopplen hundfångarna har. En lång pinne med en snara...
Haha är de sådana ni är där i hbg ?
Hur går d med planering av partyt!? Är det inte bättre om alla hässleholmarna kommer direkt till hbg o förfestar där? Sen drar vi ut tillsammans allihop?! Har fortfarande inte bestämt mig om ja ska dricka eller inte, så sjukt avancerat att ta sig hem sen. Om jag nu inte sover hos FreakyFriday. Usch, beslutsångest...... hahaha världens i-landsproblem!
Du SKA dricka! Har du fått mig att ta ledigt från jobb ska du se till att parta loss ordentligt... Nä just det ja du kom ju från Malmö, ni vet inte hur man partar loss ordentligt
Money: Jag ska nog visa dig hur man festar någon dag bara lugn! Den här kommande fredagen får jag ju dock ta det lite lugnt eftersom jag ska orka med en 30 årsfest dagen efter med...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|